coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ایربادز بیتس فیت پرو (Beats Fit Pro) معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

برند بیتس از زیرمجموعه های اپل است که به تازگی به معرفی و رونمایی ایربادز بیتس فیت پرو پرداخته است. این ایربادز از پرچمداران این برند است.

برند بیتس متعلق به کمپانی اپل است و اکنون یکی از ایربادزهای رده بالای خود را با نام بیتس فیت پرو رونمایی نموده است. قرار است در این نوشتار به بررسی این ایربادز بپردازیم.

برند بیتس که از زیرمجموعه های شرکت اپل است، به تازگی از ایربادز پرچمدار خود معرفی نموده. این ایربادز دارای طراحی منعطف نوک بال و ویژگی حذف نویز فعال است. همچنین قیمت این دستگاه عادلانه ارزیابی می‌شود.

ایربادز بیتس فیت پرو

در همین ابتدا بیایید از مشخصات فنی این محصول صحبت کنیم و ببینیم ایربادز جدید اپل چه قابلیت‌هایی دارد که آن را 200 دلاری کرده! اول از همه اینکه قلب تپنده این دستگاه را تراشه H1 اپل زنده نگاه می‌دارد.

ایربادز بیتس فیت پرو

در طراحی این ایربادز از ویژگی نوک بال الهام گرفته شده است. این طراحی باعث می‌شود تا ایربادز به راحتی و با امنیت بالا در گوش شما قرار بگیرد. بیتس مدعی است که تلاش‌های زیادی برای مدلسازی این ایربادز شده و از امنیت بالایی برخوردار است.

از جهت کیفیت صدا باید به حالت شفافیت و حذف نویز فعال اشاره کرد. همچنین شاهد صدای فضایی اپل با قابلیت ردیابی پویای سر کاربر هستیم. عمر باتری این ایربادز حداکثر 6 ساعت در حالت استفاده از حذف نویز فعال یا شفافیت است.

ایربادز Beats Fit Pro مجهز به فناوری شارژ سریع است که با 5 دقیقه شارژ می‌توانید تا 1 ساعت محتوای صوتی گوش کنید. این ایربادز در چهار رنگ بنفش سنگی، خاکستری، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه نیز تقریبا 200 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایربادز بیتس فیت پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر