;
coinex

یوبیسافت روی توسعه بازی های بلاکچینی کار می کند

طبق آخرین اخباری که از کمپانی یوبیسافت در دست داریم، یوبیسافت روی توسعه بازی های بلاکچینی کار می کند و نوید داده که با این فناوری می توان درآمد کسب کرد.

کمپانی یوبیسافت اعلام نموده است که قصد دارد در آینده برنامه‌های خود را روی توسعه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و ان اف تی متمرکز شود. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

اخیرا شرکت یوبیسافت طی فراخوانی که منتشر نموده است، اعلام کرده که برنامه‌های بلندمدت خود را برای توسعه بازی‌های بلاک چینی و مبتنی بر نشانه‌های غیرقابل تعویض چیده است و پیش‌بینی نموده که در آینده‌ای نزدیک به این هدف می‌رسد.

یوبیسافت روی توسعه بازی های بلاکچینی کار می کند

مطابق گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است، یوبیسافت می‌خواهد در برنامه ساخت بازی‌های بعدی خود از فناوری بلاک‌چین استفاده نماید. از دیگر برنامه‌های این کمپانی برای گیمرها این است که به کاربران اجازه می‌دهد در قبال بازی کردن، کسب درآمد کنند.

یوبیسافت روی توسعه بازی های بلاکچینی کار می کند!

تکنیک بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد می‌تواند بسیار جذاب باشد. مدیرعامل این شرکت، ییوز گیلموت، طی فراخوان اخیری که منتشر شده است اعلام نموده:

همان‌طور که می‌دانید، این صنعت مرتباً با انقلاب‌های جدید در حال تغییر است. ما بلاک چین را یکی از آن انقلاب‌ها می‌دانیم. این امر مستلزم بازی برای کسب درآمد بیشتر است که به پلیرهای بیشتری امکان می‌دهد که محتوا کسب کنند و محتوای خود را داشته باشند، ما فکر می‌کنیم که این باعث رشد بیشتر صنعت خواهد شد.

بنابراین، ما با بسیاری از شرکت‌های کوچک که روی بلاک چین کار می‌کنند، کار کرده‌ و شروع به کسب دانش خوبی در مورد چگونگی تأثیرگذاری این فناوری بر صنعت کرده‌ایم. ما می‌خواهیم یکی از بازیکنان کلیدی در آن محدوده باشیم.

طبق اطلاعات منتشره ظاهرا یوبیسافت سال هاست که فناوری بلاک چین را برای استفاده در بازی‌های خود زیر نظر داشته و حتی آزمایشگاه این شرکت در حال تحقیق و بررسی آن است. با این حال برخی از فروشگاه‌ها عرضه چنین محتوایی را ممنوع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر