;
coinex

مانیتور گیمینگ اچ پی رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی اچ پی به تازگی از محصول خود با نام مانیتور گیمینگ اچ پی رونمایی نموده است و ظاهر امر نشان می دهد که با مانیتور حرفه ای رو به رو هستیم.

اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین کمپانی‌های تولید لپ تاپ و لوازم جانبی آن را نام ببریم، بی شک اچ پی خواهد بود. این شرکت آمریکایی از برندهای معتبر در بخش لوازم رایانه و جانبی آنها است.

به تازگی کمپانی اچ پی از مانیتور گیمینگ مخصوص خود رونمایی نموده است که به نظر می‌رسد برای مصرف کاربران حرفه‌ای عرضه خواهد شد. اخیرا این شرکت رویداد بزرگی برگزار کرده و این مانیتور نیز ماحصل همان رویداد است.

مانیتور گیمینگ اچ پی

کمپانی کهنه کار اچ پی اخیرا از مانیتوری رونمایی کرده است که با طراحی منحنی و مشخصات رده بالایی که دارد برای کاربران حرفه‌ای می‌تواند گزینه جذابی باشد. در کنار چنین مشخصه‌هایی، قیمت معقول این مانیتور جلب توجه می‌کند.

مانیتور گیمینگ اچ پی

مانیتور جدید اچ پی اُومن 27 سی نامگذاری شده است و دارای نمایشگری 27 اینچی و منحنی است که کیفیت و وضوح 2560 در 1440 دارد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به قابلیت VR با انحنای 1000R اشاره کرد.

همین دیروز بود که شاهد رونمایی مانیتور 240 هرتزی شیائومی بودیم و امروز مانیتور اچ پی نیز دارای نرخ نوسازی 240 هرتزی است که جذاب به نظر می‌آید. این قابلیت برای کسانی خوب است که تمایل شدیدی به بازی با فریم بالا دارند.

پورت دیسپلی پورت و کابل اچ دی ام آی نیز از نرخ تازه سازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌نمایند. حداکثر روشنایی این دستگاه برابر 450 نیت است و اچ پی مدعی است که مانیتور آنها از گستره DCI-P3 تا 99 درصد پشتیبانی می‌کند.

قیمت این محصول در بازار آمریکا 530 دلار است و هنوز جزئیات دیگری از قیمت در دیگر بازارها در دست نیست. با این حال با امکانات این مانیتور، قیمت آن منصفانه به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مانیتور گیمینگ اچ پی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر