;
coinex

تریلر جدیدی از بازی Apex Legends منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Apex Legends منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این بازی و اسکین های آن نشان می دهد. بازی ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است.

هم‌اکنون فصل جدید بازی محبوب Apex Legends شروع شده است و استودیوی سازنده این بازی با انتشار تریلری از بتل پس از رونمایی نموده است.

استودیو ریسپاون اینترتیمنت در جدیدترین اخبار بازی، تریلر بتل پس Apex Legends را منتشر نموده است و برای این فصل جدید اسکین‌های تازه‌ای را برای کاراکترهای گیبرالتار، میراژ، لوبا، رونانت و ریث توسعه داده است.

تریلر جدیدی از بازی Apex Legends

اخیرا و ساعاتی قبل استودیوی سازنده بازی مذکور، با انتشار تریلری جدید از نسخه بتل پس بازی، اسکین‌های مختلف آن را معرفی نمود. این لجندها هر کدام حداقل دارای یک اسکین خاص هستند که شامل اسلحه، چارم و بنر می‌شود.

در خصوص دو شخصیت گیبرالتار و میراژ باید گفت که قابلیت ردیابی آماری یونیکی خواهند بود. البته استودیوی سازنده برای کسانی که به هر دلیل قادر به خرید نسخه بتل پس نیستند، آیتم‌های رایگانی عرضه نموده است.

تریلر جدیدی از بازی Apex Legends

7 بسته الحاقی اپیکس، 6 اسکین اسلحه، یک بسته موسیقی، 300 سکه اپیکس، ردیاب برد برای همه لجندها و 6 صفحه نمایش برای بارگذاری آیتم‌های رایگانی هستند که در دسترس تمام بازیکنان‌ها قرار گرفته است.

طی هفته‌های گذشته با انتشار تریلری از این استودیو بیشتر با شخصیت Ash آشنا شدیم. حالا فصل یازدهم این بازی با نام «فرار» از امروز شروع می‌شود. نقشه استورم پوینت دقیقا در ناحیه Gaea واقع شده است.

ایپکس لجندز عملکرد خوبی داشته و قرار است که با ادامه این روند بازیکنان خود را بیش از 100 میلیون کند. علاوه بر بازی جنگ ستارگان، یک بازی دیگر نیز در دست ساخن است که ساخت آن بر عهده استودیو ریسپاون اینترتیمنت است.

این بازی هم‌اکنون روی دستگاه‌های جدید و کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی در دسترس است و بازیکنان می‌توانند با خرید نسخه پولی آن یا نسخه محدود و رایگان آن به بازی بپردازند.

برای تماشای تریلر بازی Apex Legends در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از بازی Apex Legends چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر