;
coinex

پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری پلن بی تا پایان این ماه!

پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری آخرین تحلیل های تحلیلگر معروف و خالق مدل انباشت جریان را از قیمت بیت کوین در ماه آینده نشان می دهد.

پلن بی در ماه اکتبر پیش بینی‌هایی از قیمت بیت کوین داشت که البته با 3 درصد اختلاف بسته شد. اکنون این تحلیلگر بیت کوین می‌گوید که پادشاه رمزارزها قرار است تا پایان ماه میلادی جاری به 98 هزار دلار برسد اما آیا این امر واقعیت دارد؟

پلن بی که از تحلیلگران مشهور و خالق مدل انباشت جریان است، در جدیدترین گفته‌هایش تاکید کرده که بیت کوین تا 30 روز آینده حدودا 60 درصد رشد خواهد کرد. پیش بینی‌های این تحلیلگر در ماه سپتامبر بسیار دقیق بود و در ماه اکتبر هم تقریبا برابر با آن چیزی بود که ادعا می‌کرد.

پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری

پلن بی در واقع بیشتر به جهت اینکه خالق مدل انباشت جریان است شناخته می‌شود اما اخیرا تحلیل‌های وی از بیت کوین بسیار با واقعیت نزدیک بوده و همین امر باعث می‌شود به راحتی از کنار تحلیل‌های وی نگذشت. البته ناگفته نماند که مدل انباشت جریان از جذاب‌ترین مدل‌های پیش بینی قیمت بیت کوین است.

پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری

در گفته‌های قبلی این تحلیلگر خواندیم که ادعا می‌کرد تا پایان سال میلادی جاری، قیمت بیت کوین 6 رقمی می‌شود. حالا این تحلیلگر در بهترین حالت ممکن معتقد است که بیت کوین طی دو ماه آینده به 288 هزار دلار خواهد رسید.

آخرین تحلیل وی نیز که به تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد بیت کوین تا 30 روز آینده به 98 هزار دلار می‌رسد. اگر نگاهی به سوابق پیش بینی‌های این فرد بیندازیم می‌بینیم که ظاهرا خالق مدل انباشت جریان چیزی می‌داند که ما نمی‌دانیم.

در ماه اوت گفته بود که قیمت بیت کوین به سطح 47 هزار دلار خواهد رسید و این امر محقق شد. در سپتامبر نیز سقوط و ریزش 4 هزار دلاری را درست پیش بینی کرده بود. در اکتبر نیز دیدیم که طبق پیش بینی‌های وی بیت کوین به 61 هزار دلار رسید.

حالا عدد 98 هزار دلار با توجه احقاق اهداف این تحلیلگر مشهور دور از ذهن نیست و به نظر باید به گفته‌های پلن بی توجه نمود و راجع به خرید و فروش بیت کوین اندکی از وی راهنمایی گرفت. گرچه برای خرید و فروش نمی‌توان به پیش بینی‌ها توجه کامل نمود و باید با تحلیل و مطالعه اقدام نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر