;
coinex

جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب A8 منتشر شد

به تازگی مطلع شدیم که سامسونگ قصد رونمایی از یک تبلت اقتصادی جدید را دارد و اخیرا جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب A8 منتشر شده است.

کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی از تبلت جدید خود با نام گلکسی تب A8 رونمایی نماید. این تبلت که اخیرا در گیک بنچ رویت شده، دارای دو نسخه وای فای و فورجی است. در ادامه به جزئیات منتشر شده از این تبلت می‌پردازیم.

گزارشات اخیر مبنی بر این هستند که سامسونگ قصد رونمایی از محصول جدید خود با تراشه یونیسوک را دارد. این تبلت مشخصات یک میان‌رده را داراست و تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از این تبلت در دست بوده است که در ادامه آنها را در اختیار شما می‌گذاریم.

جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب A8

مطابق اخبار تازه منتشر شده قرار است که کمپانی سامسونگ از تبلت جدید خود رونمایی به عمل آورد. تبلت جدید این شرکت، گلکسی تب A8 است که دارای مشخصاتی مانند تراشه یونیسوک و حداقل 3 گیگابایت رم است.

جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب A8

قلب تپنده گلکسی تب A8 تراشه یونیوسک تی 618 است که پیش‌تر در تبلت اچ تی سی A100 به کار رفته بود. ظاهرا حداقل حافظه رم این تبلت 3 گیگابایت است و از اندروید پیش فرض 11 بهره می‌برد. لانچر این تبلت نیز طبیعتا OneUI 3 است.

اطلاعات چندان دیگری پیرامون این محصول منتشر نشده است اما از روی رندرهای این دستگاه می‌توان تا حدودی طراحی آن را دید. ابعاد این دستگاه 246.7 در 161.8 در 6.9 میلی‌متر است. مطابق رندرهای موجود، بدنه این تبلت فلزی است و دارای حاشیه‌های ضخیم است.

صفحه نمایش این دستگاه مجهز به پنل TFT با اندازه 10.4 اینچ است که از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. دوربین سلفی در گوشه سمت راست پنل جلویی تعبیه شده است. شواهد حاکی از این است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری 7040 میلی‌آمپری تامین می‌کند و از فست شارژر 15 واتی بهره‌مند است. رنگ بندی این محصول نقره‌ای، طلایی و خاکستری است و متاسفانه تاریخ رونمایی از این محصول مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب A8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر