;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال استروم ایکس یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX): StormX در سال 2015 تأسیس شد و یکی از اولین راه حل های مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده جهانی است که به بازارهای جهانی راه یافت.

StormX به عنوان یک برنامه تلفن همراه و برنامه افزودنی مرورگر، قصد دارد برای اکثر خریدهای آنلاین خود، پول نقد را در رمزنگاری دریافت کند. با شرکای سازمانی مانند سامسونگ، نایک و لگو قصد پیش برد چنین هدفی را دارند.

StormX همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا برای افزایش پاداش خود، توکن STMX بومی را در اختیار داشته باشند. این شرکت قبلاً از Blockfolio ، Litecoin Foundation و Kyber Network سرمایه گذاری کرده است.

StormX محصول خود را با موفقیت توسعه داده و به یک رهبر صنعت در جامعه بازگشت پول رمزنگاری تبدیل شده است. این شرکت همچنین با ارائه بازپرداخت نقدی تا 87.5 درصد برای برخی از خریدها ، توجه کاربران را به خود جلب می کند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

نمودار عقربه ای تحلیل استروم ایکس (STMX)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز استروم ایکس (STMX) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز استروم ایکس (STMX) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت استروم ایکس (STMX) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت استروم ایکس (STMX)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز استروم ایکس (STMX) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز استروم ایکس (STMX) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت استروم ایکس (STMX) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

سیمون یو مدیر عامل و بنیانگذار StormX است. یو در سال 2014 از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شد و سپس در یک شتاب دهنده Berkley Blockchain Xcelerator که توسط دانشگاه کالیفرنیا در سال 2020 برگزار شد، شرکت کرد.

حرفه حرفه ای او چند سال قبل از فارغ التحصیلی با تأسیس شرکتی به نام Penguin Delivery – با هدف ارائه تاکوهای کبابی کره ای به دانشجویان در سراسر محوطه دانشگاه آغاز شده بود. پس از فارغ التحصیلی، سیمون یو کارآموز تحلیلگر مالی آمازون شد و سپس به عنوان تحلیلگر ارشد ریسک اعتباری KeyBank شد. در سال 2015، یو و تیمش StormX را تاسیس کردند.

کالوین حسیه مدیر ارشد فناوری و بنیانگذار این شرکت است. او فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار از دانشگاه واشنگتن بود و همچنین بخشی از Berkley Blockchain Xcelerator بود که توسط دانشگاه کالیفرنیا در سال 2020 برگزار شد. در آوریل 2015، حسیه به عنوان مدیر و توسعه دهنده وب به Bomba Fusion LLC پیوست، و در سال 2017، او مالک مشترک این شرکت شد. در سال 2015، او StormX را به همراه سیمون یو تاسیس کرد.

StormX اولین راه حل رمزنگاری شده است که به کاربران امکان می دهد برای خریدهای فیات خود پاداش  نقدی دریافت کنند. StormX با ادغام یکپارچه پلتفرم بلاک چین خود با خریدهای روزمره مردم، اساساً باعث می شود رمز ارزها وارد سیستم مالی اصلی شوند.

با گسترش قابلیت های پلتفرم StormX فراتر از بازگشت نقدی، این شرکت همچنین علاقه مندان به رمزنگاری را جلب می کند که به دنبال افزایش سود خود با استفاده از توکن های بومی و انجام کارهای روزمره هستند. توکن STMX به کاربران این امکان را می دهد که قراردادهای سهام را قفل کرده و از سرمایه گذاری خود سود کسب کنند.

با داشتن بیش از 750 فروشگاه آنلاین بخشی از برنامه بازپرداخت پول StormX، مشتریان می توانند به راحتی پاداش های نقدی را جمع آوری کنند. نه تنها این، برخی از فروشگاه های آنلاین تا 87.5 cash بازگشت پول به صورت رمزنگاری را ارائه می دهند، که این نرخ بی سابقه ای برای برنامه های سنتی بازگشت نقدی است.

سرانجام، StormX توجه چندین نام بزرگ در این صنعت را به خود جلب کرده است و بیش از 30 میلیون دلار بودجه تأمین کرده است. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) می‌خواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از بیت کوین خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال استروم ایکس (STMX) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر