;
coinex

پرفروش ترین تبلت های 2021 [سه ماهه سوم]

بازار تبلت ها در پاندمی کرونا رشد بسیار خوبی داشت اما در سه ماهه اخیر سال جاری رو به کاهش رفته. در ادامه لیست پرفروش ترین تبلت های 2021 را بررسی می کنیم.

کرونا اگر برای بازار گوشی‌های هوشمند و اسمارت واچ‌ها چیزی نداشت، برای تبلت‌ها رونق خوبی به همراه آورد. پاندمی کرونا و مجازی شدن فعالیت‌های کلاسی و دانشگاهی منجر به رشد مداوم این بازار بوده است.

سال‌های قبل از کرونا فروش و رشد تبلت‌ها رو به افول نهاده بود اما با وجود کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از مردم دوباره توجه ویژه‌ای به صنعت ساخت تبلت شد. به تازگی لیست پرفروش ترین تبلت‌های 2021 در سه ماهه سوم سال منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

پرفروش ترین تبلت های 2021

با وجود رشد بسیار خوب تبلت‌ها در دو سال اخیر و همزمان با اوج پاندمی کرونا، حالا میزان فروش این محصول در سه ماهه سوم 2021 رو به کاهش نهاده است و مجددا شاهد کمبود تقاضا در بازار هستیم. کاهش مذکور حدودا 15 درصدی بوده است که عدد قابل توجهی است.

پرفروش ترین تبلت های 2021

گر چه کاهش 15 درصدی تقاضا در بازار را شاهد هستیم اما همچنان میزان فروش نسبت به قبل از کرونا بالا است. در لیستی که منتشر شده است، اپل و سامسونگ همچنان در صدر جدول قرار دارند و سامسونگ با میزان فروش کمتر در رده دوم قرار دارد.

فاصله فروش اپل و سامسونگ 20 درصدی است و این یعنی تبلت‌های اپل با بیشترین تقاضا و فروش در جایگاه نخست بازار تبلت‌ها قرار دارد. در کنار این برندهای معتبر و پرفروش باید از یک تازه وارد دیگر نیز نام برد که البته پس از سقوط آزاد هوآوی ظاهرا بتواند خودی نشان دهد و جایگاه پنجمی را به دست آورد.

مایکروسافت برندی است که به تازگی‌ها تبلت‌های مقرون به صرفه و خوبی تولید می‌کند و احتمالا سال آینده جایگاه هوآوی را خواهد گرفت. هوآوی نیز به علت شرایط بدی که دارد در حال ادامه روند نزولی خود است و بعید است به این زودی‌ها دست به حرکتی قابل قبول بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پرفروش ترین تبلت های 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر