;
coinex

جزئیات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

پس از مدت ها انتظار برای رونمایی از سری ردمی کی 50، حالا جزئیات جدیدی از سری ردمی کی 50 منتشر شده است که در ادامه بررسی خواهد شد.

به تازگی برخی از افشاگران نزدیک به شیائومی از مشخصات فنی و سایر موارد سری گوشی‌های ردمی کی 50 پرده برداشتند. سری جدید قرار است که با قیمت مناسب و امکانات جذاب عرضه شود.

از ماه پیش درباره سری ردمی کی 50 اطلاعات مختلفی در حال انتشار است و حالا مشخصات فنی این اسمارت فون‌ها منتشر شده و انتظارات کاربران را به نمایش می‌گذارد. در کنار این اطلاعات رندرهای متنوعی از این گوشی منتشر شده و برخی ادعا کرده‌اند که ردمی کی 50 مجهز به سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر است.

جزئیات جدیدی از سری ردمی کی 50

افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی دیجیتال چت استیشن دوباره با افشایی جدید به سراغ ردمی آمده است. طبق آخرین گفته‌های وی قرار است که نسخه آخر این گوشی دارای صفحه نمایشی با کیفیت و لبه‌های منحنی وار باشد.

جزئیات جدیدی از سری ردمی کی 50

همچنین طبق گفته‌های این منبع افشاکننده، سری ردمی کی 50 از تراشه‌های اسنپدراگون رده 8xx بهره می‌برد. دیجیتال چت استیشن مدعی شده است که اسمارت فون‌های جدید ردمی مجهز به فست شارژ 67 واتی‌اند و در دوربین خود از سنسوری 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود که ردمی این سری را در سه مدل کی 50، کی 50 پرو و نسخه کی 50 پرو پلاس روانه بازار نماید. با توجه به اطلاعات منتشره در خصوص حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می‌توان فهمید که این گوشی دارای پنل آمولد است.

این پرچمداران جدید همچنین مجهز به تراشه‌های رده بالای کوالکام یعنی اسنپدراگون 870 و 888 پلاس هستند. البته گفته می‌شود نسخه پرو پلاس این گوشی احتمالا از نسخه اسنپدراگون 898 بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از سری ردمی کی 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر