;
coinex

تریلر انیمیشن آواز 2 (Sing 2) را تماشا کنید

پس از موفقیت های انیمیشن آواز، حالا شاهد ساخته شدن سری دوم این انیمیشن هستیم و به تازگی نیز تریلر انیمیشن آواز 2 منتشر شده است.

به تازگی استودیوی ایلومینیشن، تریلر انیمیشن Sing 2 را منتشر کرده است که قصد داریم در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت کنیم و در انتها ویدئوی کوتاه آن را ببینیم.

اولین تریلر این انیمیشن مدتی قبل منتشر شد. حالا زمان آن رسیده تا شاهد انتشار دومین تریلر این انیمیشن جذاب باشیم. اولین قسمت این انیمیشن در سال 2016 پخش شد که در زمان خود با اقبال خاصی مواجه شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

تریلر انیمیشن آواز 2

تریلر انیمیشن Sing 2 منتشر شد و قرار است که مجددا علاقه مندان این فیلم را به دنیای جذاب موسیقی ببرد. صداپیشگی یاستر مون را بازیگر معروف، متیو مک کانهی بر عهده دارد و او و تیم خوانندگی در کنار هم هستند تا اجرای جذابی را به نمایش بگذارند.

تریلر انیمیشن آواز 2

در کنار متیو مک کانهی، بابی کاناوله صداپیشگی گنگستر بی رحم و خودخواه را بر عهده دارد و نیز دختر او را هالزی، خواننده معروف انجام می‌دهد. داستان از این قرار است که یاستر مون می‌خواهد منزوی ترین ستاره راک را متقاعد کند که به تیم آنها ملحق شود.

شخصیت‌های تازه‌ای به انیمیشن خواهند پیوست و فارل ویلیامز و اریک آندره به همراه چند تن دیگر صدا پیشگی آنها را بر عهده خواهند داشت. گارث جنینگز نیز نویسنده و کارگردان این انیمیشن جذاب است و قرار است در آن شاهد موسیقی‌هایی از بیلی آیلیش، دریک، تیلور سوئیفت و شاون مندز باشیم.

برای تماشای تریلر Sing 2 در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر انیمیشن آواز 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر