;
coinex

بهترین انیمیشن های 2021 ؛ انیمیشن و کارتون جدید چی ببینیم؟

انیمیشن‌ها یکی از پر طرفدار‌ترین‌ها هستند. از این رو قصد داریم در این جستار به معرفی بهترین انیمیشن های 2021 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

فیلم های انیمیشن یا به اصطلاح کارتون ها، یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین بخش های هنر صنعت سینما به حساب می آیند. این آثار که در چند سال توسط استودیوهای بزرگی از جمله دیسنی و پیکسار و دریم ورکس راهی سینماهای جهان شده اند.

معمولا در کنار بودجه ساخت بالا، از فروش بسیار بالایی نیز برخوردار می شوند. تکنیک های طراحی جدید به وسیله کامپیوتری نیز چند دهه گذشته به کمک این بخش از سینما آمده و بر جذابیت بصری عناوین تولید شده افزوده است.

بهترین انیمیشن های 2021


سال گذشته و با پاندمی ویروس چینی در جهان و قرنطینه هوشمند و توقف کسب و کارهای مختلف، سینمای جهان نیز با مشکلات فراوانی روبرو شد. بسیاری از آثاری که در نوشته بهترین انیمیشن های 2020 به آن ها اشاره شد، فرصتی برای خودنمایی بر پرده نقره ای نیافته و یا اکران آن ها به سال 2021 موکول شد و یا از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی و اینترنتی به معرض نمایش درآمدند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت ها و مجلات مختلف و معتبر جهان و در ادامه مجموعه نوشته های معرفی فیلم های جدید 2021، کارتون های جدید سال که توانایی قرار گرفتن در لیست بهترین انیمیشن های 2021 را داشته باشند، معرفی می‌شوند.

Rumble

بهترین انیمیشن های 2021

  • تاریخ اکرانماه می 2021/اردیبهشت 1400
  • ژانر: کمدی خانوادگی

انیمیشن Rumble یکی از کارتون های جدید 2021 بوده که توسط هامیش گریوز (Hamish Grieve) و بر اساس داستان Monster on the Hill نوشته Rob Harrell کارگردانی شده است. حضور ایتان کوهن (Etan Cohen) به عنوان نویسنده را می توان یکی از دلایل قرار گرفتن این کارتون در جمع بهترین انیمیشن های 2021 قلمداد کرد که تجربه حضور در جمع نویسندگان آثاری چون Men In Black 3 و Madagascar 2 را دارد.

صداپیشگان

  • ویل آرنت (Will Arnet) در نقش استیو
  • تری کروز (Terry Crews) در نقش تنتاکولاریس
  • جرالدین ویسواناتان (Geraldine Viswanathan) در نقش وینی
  • فرد ملامد (Freg Melamed) در نقش شهردار

خلاصه داستان

در دنیایی که محبوب ترین ورزش، کشتی هیولاهاست و این موجودات سوپر استارهای جهان هستند، وینی (با صدای جرالدین ویسواناتان) سعی دارد تا راه پدر خود را دنبال کرده و وارد دنیای مربیگری این ورزش شود…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

این کارتون جدید قرار بود که در سال 2020 به نمایش عمومی درآید. اما با توجه به تعطیلی سالن های سینما، اکران آن به روز 14 ماه می سال 2021 / 24 اردیبهشت ماه سال 1400 موکول شد. با توجه به داستان جذاب، می توان این فیلم را در فهرست بهترین انیمیشن های 2021 قرار داد که امید به فروش قابل قبول در گیشه را نیز دارد.

Tom and Jerry

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکرانفوریه 2021/اسفند 1399
  • ژانر: کمدی لایو اکشن
  • مدت زمان: 101 دقیقه
  • درجه بندی سنی: PG
  • IMDB: امتیاز 6.6 از 10

یکی دیگر از کارتون های جدید 2021 که با تکنیک لایو اکشن (Live Action) اقتباس جدیدی از اثر جاودانه ویلیام هانا (William Hanna) و جوزف باربارا (Joseph Barbara) است که توسط تیم استوری (Tim Story) و بر پایه فیلمنامه ای از کوین کستلو (Kevin Costello) ساخته شده است. محبوبیت بسیار بالای دو شخصیت تام و جری و امتیاز 6.6 از 10 کاربران IMDB، عواملی هستند که این کارتون جدید را به یکی از بهترین انیمیشن های 2021 تبدیل می کند.

صداپیشگان/هنرپیشگان

تیم صداپیشگی و هنرپیشگان نیز یکی دیگر از عواملی است که انیمیشن تام و جری جدید را در رده بهترین کارتون های 2021 قرار می دهد:

  • کلویی گریس موتز (Chloe Grace Mortez) در نقش کایلا
  • مایکل پنیا (Michael Peña) در نقش ترنس
  • راب دلانی (Rob Delaney) در نقش دوبوس
  • کالین جست (Colin Jost) در نقش دواین

خلاصه داستان

در این کارتون جدید 2021 تام و جری که از خانه خود بیرون انداخته شده و بدون آب و غذا در خیابان های سرگردان شده اند، به دنبال آغاز زندگی جدید هستند که با کایلا (با بازی کلویی گریس موتز) آشنا شده و …

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

تاریخ اکران فیلم تام و جری جدید که به عقیده بسیاری با توجه به محبوبیت این 2 کاراکتر، توانایی قرار گرفتن در صدر فهرست بهترین انیمیشن های 2021 و حتی بهترین فیلم های 2021 را دارد؛ روز 26 فوریه 2021 مصادف با 8 اسفند 1399 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

Raya and The Last Dragon

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکرانمارس 2021/اسفند 1399
  • ژانر: اکشن ماجرایی
  • درجه بندی سنی: PG

انیمیشن رایا و آخرین اژدها با نام لاتین Raya and The Last Dragon یکی از کارتون های جدید 2021 بوده که توسط استودیوی انیمیشن وات دیسنی ساخته شده است. این فیلم فانتزی ماجرایی، توسط دان هال (Don Hall – نویسنده و گارگردان کارتون هایی چون تارزان و وینی پو) و کارلوس لوپز استرادا (Carlos Lopez Estrada) بر اساس داستانی از ادل لیم (Adele Lim) و کوی انگوین (Qui Nguyen) ساخته شده و می توان آن را نیز در رده بهترین کارتون های 2021 قرار داد.

صداپیشگان

  • کلی ماری تران (Kelly Marie Tran) در نقش رایا
  • آکوافینا (Awkwafina) در نقش سیسو

خلاصه داستان

سال ها پیش انسان و اژدها در دنیای کوماندرا به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کردند تا هیولایی به نام دران (Druun) به این سرزمین حمله کرد و نسل اژدها برای نجات بشریت، جان خود را فدا نمودند. 500 سال بعد دوباره هیولاها به این سرزمین حمله کرده و یک جنگجوی تنها به نام رایا (با صدای کلی ماری تران) برای از بین بردن دشمنان، به دنبال سیسو (با صدای آکوافینا)، آخرین اژدهای باقی مانده می گردد…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انیمیشن رایا و آخرین اژدها در روز 5 ماه می سال 2021 مصادف با 15 اسفند 1399 راهی سینماهای ایالات متحده آمریکا می گردد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

Blazing Samurai

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکران: ژوئن 2021/خرداد 1400
  • ژانر: اکشن کمدی

انیمیشن Blazing Samurai نیز یکی از دیگر از کارتون های جدید 2021 بوده که با الهام از فیلم سینمایی وسترن Blazing Saddles اثر مل بروکس (Mel Brooks) سال 1974 ساخته شده است. کارگردانی این اثر بر عهده کریس بیلی (Chris Bailey) قرار داشته و فیلمنامه آن توسط اد استون (Ed Stone)، نیت هاپر (Nate Hopper) و رابرت بن گرنت (Robert Ben Garant) نوشته شده است.

صداپیشگان

یکی از عواملی که کارتون Blazing Samurai را در رده بهترین انیمیشن های 2021 قرار داده، تیم بسیار شناخته شده دوبله و صداگذاری آن است که چهره هایی بسیار سرشناس در آن حضور دارند:

  • ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش جیمبو
  • میشله یه‌ئو (Michelle Yeoh) در نقش یوکی
  • مل بروکس در نقش شوگان
  • مایکل سرا (Michael Cera) در نقش هنک
  • ریکی گرویس (Ricky Geravis) در نقش ایکاچو
  • جیون اونسو (Djimon Hounsou) در نقش سومو
  • مل بی. (Mel B.) در نقش زرافه

خلاصه داستان

یک سگ به نام هنک (با صدای مایل سرا) که آرزوی سامورایی شدن را در سر دارد، به سرزمینی ناشناخته قدم می گذارد که توسط گربه ها اداره می شود. او در این سرزمین با یک گربه شرور به نام ایکاچو (با صدای ریکی گرویس) آشنا شده و …

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

با توجه به حضور چهره های شناخته شده در این کارتون جدید 2021 ، بودجه ساخت آن نیز نسبتا بالا بوده و بنا بر آمار منتشر شده در حدود 56.4 میلیون دلار (در حدود 1450 میلیارد تومان) برای ساخت هزینه شده است. این انیمیشن جدید قرار است در اواسط ماه ژوئن سال 2021 راهی سالن های سینما گردد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

Minions: The Rise of Gru

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکران: جولای 2021/تیر 1400
  • ژانر: کمدی

سری کارتون های من نفرت انگیز یا Despicable Me یکی از بهترین و پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ هستند. آخرین قسمت از این سری نیز با اکران در سال 2017 و فروش بیش از 1 میلیارد دلار، در جمع بهترین فیلم های 2017 قرار گرفت.

با توجه به موفقیت این سری، کارتون های دیگری نیز بر اساس شخصیت های جانبی آن ساخته شده است. مینیون ها یکی از جذاب ترین شخصیت های جانبی این سری بودند که اولین کارتون بر اساس آنها در سال 2015 به فروش 1.2 میلیارد دلاری دست یافت. قسمت جدید این کارتون نیز با نام مینیون ها: ظهور گرو نیز ادامه ای بر قسمت قبلی بوده و بدون شک در جمع بهترین انیمیشن های 2021 جای خواهد گرفت.

این کارتون جدید توسط کایل بالدا (Kyle Balda – کارگردان قسمت قبلی کارتون مینیون ها و من نفرت انگیز 3) و برد ایبلسان (Brad Ableson) بر اساس شخصیت های طراحی شده توسط سرجیو پابلوس (Sergio Pablos) و سینکو پاول (Cinco Paul) و کن داریو (Ken Daurio) کارگردانی شده است.

صداپیشگان

تیم دوبله این کارتون جدید مانند بسیاری دیگر از عناوین حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 شامل چهره های شناخته شده دنیای سینما و تلویزیون است:

  • استیو کارل (Steve Carell) در نقش گرو
  • جولی اندروز (Julie Andrews) در نقش مارلنا
  • میشل یه‌او (Michelle Yeoh) در نقش استاد چو
  • ژان کلاود ون دام (Jean Claude Van Damme) در نقش ژان کلاود
  • راسل برند (Russel Brand) در نقش دکتر نفاریو
  • پیر کافین (Pierre Coffin) در نقش مینیون ها

خلاصه داستان

در این قسمت داستان آشنایی مینیون ها، کوین و استوارت و باب (با صدای پیر کافین) با گرو جوان (با صدای استیو کارل) به تصویر کشیده شده است…

تاریخ اکران

تاریخ اکران قسمت جدید انیمشن مینیون در ماه جولای سال 2020 بود و بنابر پیش بینی منتقدین به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2020 شناخته می شد. اما پاندمی کرونا ویروس جدید این زمان را به 2 جولای 2021 یا 2 خرداد 1400 منتقل و آن را در جمع بهترین انیمیشن های 2021 قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

Space Jam: A New Legacy

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکرانجولای 2021/تیر 1400
  • ژانر: کمدی ورزشی
  • بودجه ساخت: 162 میلیون دلار

Space Jam: A New Legacy یا Space Jam 2 نیز یکی دیگر از کارتون های جدید 2021 است که با تکنیک لایو اکشن و توسط مالکوم دی. لی (Malcom D. Lee – کارگردان فیلم های کمدی تجاری چون Night School و Girls Trip) و بر اساس فیلمنامه ای از سو اوهانیان (Sev Ohanian) و رایان کوگلر (Ryan Coogler) ساخته شده است. این انیمیشن جدید قسمت دوم و ادامه ای بر Space Jam است که در سال 1996 و با حضور ستارگان دنیای سینما و بسکتبال آمریکا به فروشی در حدود 230 میلیون دلار (معادل 103 میلیارد تومان اواسط دهه 1370 یا 6000 میلیارد تومان فعلی) در جمع پرفروش ترین فیلم های سال قرار گرفت.

یکی از عواملی که موجب شده که Space Jam 2 در رده بهترین انیمیشن های 2021 قرار بگیرد، حضور شخصیت های محبوب کارتونی چون باگز بانی، دافی داک، توئیتی و … در کنار ستارگان NBA چون لبرون جیمز و هنرمندان مثل دان چیدل (ِDon Cheadle) و ترکیب انیمیشن و شخصیت های واقعی و تکنیک لایو اکشن است.

صداپیشگان/هنرپیشگان

  • دان چیدل در نقش AI-G
  • سانیکوا مارتین گرین (Sonequa Martin Green) در نقش ساوانا
  • لبرون جیمز
  • اریک باوزا (Eric Bauza) در نقش باگز بانی/داف داک/ماروین/توئیتی/په په
  • جف برگمن در نقش سیلوستر

خلاصه داستان

لبرون جیمز و پسر کوچکش در یک فضای مجازی ساخته شده توسط الگوریتم هوش مصنوعی (با بازی دان چیدل) محبوس می شوند و تنها راه برای رهایی و بازگشت به دنیای واقعی، شکست تیم بسکتبال حریف  به همراهی شخصیت های لونی تیوز (Looney Tunes) است…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

با توجه به تکنیک استفاده شده و حضور چهره های شاخص ورزشی و سینما، بودجه ساخت Space Jam 2 بسیار بالا بوده و به رقمی در حدود 162 میلیون دلار (نزدیک به 4050 میلیارد تومان) می رسد. تاریخ اکران این کارتون جدید نیز در روز 16 ماه جولای سال جاری مصادف با تیرماه سال 1400 بوده و بنا بر نظر برخی منتقدان، این اثر توانایی حضور در جمع پرفروش ترین فیلم های سال را علاوه بر قرار گرفتن در فهرست بهترین انیمیشن های 2021 دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهرین فیلم های اسکار 2021

Hotel Transylvania 4

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021
  • تاریخ اکران: آگوست 2021
  • ژانر: ماجرایی
  • درجه بندی سنی: PG

سری هتل ترانسیلوانیا یکی از محبوب ترین و بهترین انیمیشن های سریال تاریخ است. آخرین قسمت این کارتون به نام Hotel Transylvania: Summer Vacation نیز یکی از بهترین انیمیشن های 2018 بود که به فروشی در حدود 530 میلیون دلار در اکران جهانی دست یافت. آخرین قسمت از این سری نیز قرار است سال جاری راهی گرده نقره ای شده و از همین حالا می توان از آن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 یاد کرد.

این قسمت توسط درک درای مون (Derek DryMoon) و جنیفر کلوسکا (Jennifer Kluska) کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط گندی تارتاکوفسکی (کارگردان 3 قسمت اول) بر اساس شخصیت های خلق شده توسط تاد دورام (Todd Durham) نوشته شده است.

صداپیشگان

تیم دوبله سری هتل توانسیلوانیا یکی از نقاط قوت همیشگی آن بوده و قسمت جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. حضور چهره هایی شناخته شده و محبوب مانند سلنا گومز، آدام سندلر و اندی سمبرگ یکی از عواملی است که Hotel Transylvani 4 را در رده بهترین کارتون های 2021 قرار داده است.

خلاصه داستان

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 منتشر نشده است.

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

هنوز هیچ اطلاع رسمی از بودجه ساخت این کارتون جدید در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، قسمت جدید هتل ترانسیلوانیا قرار است در اوایل ماه آگوست سال جاری راهی سینماها شده و به همراه دیگر عناوین حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 به رقابت با بهترین فیلم های اکشن 2021 در کسب عنوان پرفروش ترین فیلم سال بپردازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمه های زمستان 2021

Sing 2

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکران: دسامبر 2021
  • ژانر: کمدی ماجرایی

انیمیشن Sing 2 قسمت جدید Sing سال 2016 است که توسط گارث جنینگز (Garth Jennings) و بر اساس شخصیت های ساخته شده توسط شخص کارگردان ساخته شده است. آنچه که Sing 2 را به نمونه ای شاخص و قابل اعتنا در بین انیمیشن های جدید 2021 تبدیل کرده، فروش 634 میلیون دلاری (در حدود 2450 میلیارد تومان سال 1395 و بیش از 16000 میلیارد تومان فعلی) قسمت اول و موفقیت و محبوبیت آن است.

صداپیشگان

تیم دوبله Sing 2 نیز یکی از عواملی است که نام آن را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 تبدیل کرده است و نام های بسیار مشهور و معتبری از دنیای سینما و موسیقی در آن حضور دارند:

  • بونو (Bono) در نقش کلی کالوی (Clay Calloway)
  • متیو مک کانهی در نقش باستر مون (Buster Moon)
  • اسکارلت جوهانسن در نقش اش (Ash)
  • بابی کاناویل (Bobby Cannavale) در نقش جیمی کریستال
  • تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش جانی (Johnny)
  • ریس وایت‌سپون (Reese Whitespoon) در نقش رزیتا
  • فرل ویلیامز (Pharrell Williams) در نقش آلفونسو
  • هالسی (Halsey) در نقش پورش کریستال (Porsche Crystal)

خلاصه داستان

باستر مون (با صدای متیو مک کانهی) و دوستان برای اجرا در سالن بزرگ کریستال، مجبور به رویارویی با جیمی (با صدای بابی کاناویل) و گروه خلافکاران هستند…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انیمیشن Sing 2 در ماه پایانی سال راهی سینما خواهد شد و با توجه به موفقیت قسمت پیشین، شانس بالایی برای قرار گرفتن در جمع پرفروش ترین های لیست بهترین کارتون های 2021 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2020

Wish Dragon

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکران: ژانویه 2021/دی 1399 (چین)
  • ژانر: اکشن ماجرایی
  • درجه بندی سنی: PG
  • IMDB: امتیاز 7.7 از 10
  • میزان فروش جهانی: 21 میلیون دلار

انیمیشن Wish Dragon محصولی است مشترک از کشور چین و ایالات متحده که توسط کریس اپلهانس (Chris Appelhans) و بر اساس داستانی از شخص کارگردان ساخته شده است. حضور هنرپیشگان محبوبی مانند جکی چان و داستان آشنای “غول چراغ جادو” یکی از عواملی است که جایگاهی به این کارتون جدید را در لیست بهترین انیمیشن های 2021 اختصاص داده است.

صداپیشگان

  • ایان چن (Ian Chen) در نقش پسر
  • جان چو (John Cho) در نقش لانگ
  • جیمی ونگ (Jimmy Wong) در نقش دین
  • کنستانس وو (Constance Wu) در نقش مادر
  • ناتاشا لیو بوردیتزو (Natasha Liu Bordizzo) در نقش لی‌نا
  • ویل یون لی (Will Yun Lee) در نقش آقای ونگ

خلاصه داستان

داستان این کارتون جدید، بازسازی قصه های افسانه ای شاه و پریان بوده که با قلم کارگردان، رنگ و بوی دنیای مدرن به خود گرفته است.

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

این فیلم نیز مانند بسیاری دیگر از عناوین اشاره شده در لیست بهترین کارتون های 2021 قرار بود سال گذشته راهی بازار گردد، اما پاندمی ویروس کرونا موجب شد که این تاریخ به تعویض افتاده و بر اساس آخرین اعلام در ماه فوریه در چین به نمایش عمومی در خواهد آمد. اولین کارتون اکران شده در لیست بهترین انیمیشن های 2021 تاکنون به فروشی در حدود 21.2 میلیون دلار (در حدود 520 میلیارد تومان) دست یافته است.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

Cruella

بهترین انیمیشن های 2021
جدیدترین انیمیشن های 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکرانمی 2021
  • ژانر: کمدی جنایی

فیلم لایو اکشن Cruella یکی از کارتون های جدید دیسنی در سال 2021 است که بر اساس شخصیت کروئلا دِویل (Cruella de Vil – یکی از شخصیت های داستان کلاسیک 101 سگ خالدار) ساخته شده است. این کارتون توسط کرگ گیلسپی (Craige Gillespie) کارگردانی شده که فیلم کمدی سیاه I,Tonya را در کارنامه خود دارد.

صداپیشگان/هنرپیشگان

تیم بازیگری و دوبله این فیلم نیز متشکل از چهره های شناخته شده سینما است. برخی از این چهره ها عبارتند از:

  • اما استون (Emma Stone) در نقش کروئلا
  • اما تامپسون (Emma Thompson) در نقش بارونس
  • جوئل فری (Joel Fry) در نقش جسپر
  • پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) در نقش هوریس

خلاصه داستان

داستان این کارتون جدید در شهر لندن دهه 1970 میلادی رخ داده و علاقه شدید یک طراح مد جوان به نام کروئلا (با صدای اما استون) به پوست سگ به خصوص سگ خالدار، او را به یک موجود بی رحم و جاه طلب تبدیل می کند…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

تاریخ اکران این انیمیشن بر اساس آخرین اعلام رسمی، انتهای ماه می سال جاری است. با توجه به محبوبیت داستان 101 سگ خالدار و موفقیت فیلم 101 سگ خالدار سال 1996 (ساخته استفن هرک و با بازی گلن کلوز و آهنگ سازی مایکل کیمن) و فروش 320 میلیون دلاری (در حدود 144 میلیارد تومانی سال 1375 یا 8300 میلیارد تومان فعلی) می توان پیش بینی کرد که این بازسازی جدید، به فروشی مناسب در گیشه نیز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

سریال های زمستان 99

The Boss Baby: Family Business

بهترین انیمیشن های 2021
انیمیشن های جدید 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکران: سپتامبر 2021
  • ژانر: کمدی ماجرایی
  • درجه بندی سنی: PG

کارتون بچه رییس (The Boss Baby) که در سال 2017 راهی سینماها شد، یکی از موفق ترین عناوین سال بود که با کارگردانی تام مک گراث (Tom McGrath) که با فروشی در حدود 530 میلیون دلار (در حدود 1600 میلیارد تومان) توجه بسیاری را به خود جلب نمود و مینی سریال ها و فیلم های متعددی بر پایه آن ساخته شد.

بچه رئیس: تجارت خانوادگی هم قسمت دوم این انیمیشن بوده که با توجه به تجربه موفق قسمت اول نام خود را در لیست بهترین انیمیشن های 2021 گنجانده است.

این کارتون جدید هم توسط تام مک گراث و بر اساس شخصیت های خلق شده توسط مارلا فریزی (Marla Frazee) و با فیلمنامه ای از مایکل مک کولرز (Michael McCullers – فیلمنامه نویس قسمت اول و هتل ترانسیلوانیا 3) ساخته شده است.

هنس زیمر (Hans Zimmer) آهنگساز بسیار مشهور آلمانی که آثار شاخصی چون شیر شاه (1994)، عزیز مصر (1998)، گلادیاتور (2000)، تلقین (Inception – 2010)، میان ستاره‌ای (Interstellar – 2014) و بسیاری عناوین مشهور را در کنارمه خود داشته وظیفه آهنگسازی این کارتون جدید را بر عهده دارد.

صداپیشگان

تیم صداپیشگان انیمیشن بچه رئیس 2 نیز مانند بسیاری دیگر از عناوین حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 از چهره های شاخص و محبوب سینما تشکیل شده است:

  • الک بالدوین (Alec Baldwin) در نقش تد تمپلتون کوچک (بچه رئیس)
  • جیمز ماردسن (James Mardsen) در نقش تیم تمپلتون
  • ایمی سداریس (Amy Sedaris) در نقش تینا تمپلتون (بچه رئیس جدید)
  • لیزا کودرو (Lisa Kudrow) در نقش جنیس تمپلتون
  • جف گلدبام(Jeff Goldbum) در نقش دکتر آرمسترانگ
  • جیمی کیمل (Jimmy Jimmel) در نقش تد تمپلتون بزرگ

خلاصه داستان

تیم (با صدای جیمز ماردسن) و برادر کوچکش (تد – بچه رئیس) دوران کودکی را پشت سر گذاشته و هر کدام زندگی جداگانه و دور از هم را تجربه می کنند. اما ورود یک بچه رئیس کوچک جدید به نام تینا (با صدای ایمی سداریس) با راه اندازی یک تجارت خانوادگی جدید، آنها را دوباره در کنار هم جمع کرده و …

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

بر اساس آخرین اعلام رسمی، انیمیشن Boss Baby 2 در اواسط سپتامبر سال جاری، راهی سینماهای جهان خواهد شد و با توجه به موفقیت قسمت اول، احتمالا جایگاهی قابل قبول را در جمع پرفروش ترین های در لیست بهترین انیمیشن های 2021 به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

Bob’s Burger

بهترین انیمیشن های 2021
انیمیشن های جدید 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکرانآوریل 2021 (روسیه)
  • ژانر: کمدی موزیکال

Bob’s Burger یکی از انیمیشن های جدید 2021 است که بر اساس سریال تلویزیونی کمدی (Sitcom) به همین نام ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده لورن بوچارد (Loren Boucard) قرار دارد. آنچه که این کارتون را در جمع بهترین انیمیشن های 2021 قرار داده، موفقیت سری تلویزیونی Bob’s Burger است که از سال 2011 در 11 فصل در لیست برنامه های شبکه Fox قرار داشته و با محوریت زندگی خانواده بلچر (Belcher) چندین جایزه را به خود اختصاص داده است.

صداپیشگان

  • هری جان بنجامین در نقش باب بلچر
  • دن مینتز (Dan Mintz) در نقش تینا بلچر
  • ایوجین میرمن (Eugene Mirman) در نقش جیم بلچر
  • جان رابرتز در نقش لیندا بلچر
  • کریستن شال (Kristen Schaal) در نقش لوئیس بچلر
  • لری مورفی در نقش تدی

خلاصه داستان

در این فیلم نیز مانند سری تلویزیونی، زندگی خانواده بلچر که به اداره یک رستوران فروش همبرگر مشغول بوده و حوادث و اتفاقات مربوط به آن به تصویر کشیده شده است.

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

این انیمیشن نیز مانند بسیاری دیگر از عناوین حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 قرار بود که در سال 2020 اکران شود، اما با تجه به تعطیلی بسیاری از سالن های سینما در سال گذشته، این اکران به اوایل ماه آوریل سال جاری موکول شده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

PAW Patrol: The Movie

بهترین انیمیشن های 2021
انیمیشن های جدید 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکران: آگوست 2021
  • ژانر: کمدی ماجرایی

این کارتون جدید، محصولی است مشرکت از 2 کشور کانادا و ایالات متحده آمریکا که بر اساس شخصیت های سری تلویزیونی Paw Patrol (ساخته شده توسط کیث چپمن) تولید شده که در بین کودکان ایرانی با نام “سگ های نگهبان” شناخته می شود.

این انیمیشن توسط کال برانکر (Cal Brunker) و بر اساس داستانی از بیلی فرولیک (Billy Frolick) کارگردانی شده است. استفاده از چهره های شناخته شده شبکه های اجتماعی مانند کیم کارداشیان و لین آرمیتاژ (بازیگر نقش شلدون در سریال Young Sheldon) یکی از عواملی است که این اثر را در جمع بهترین انیمیشن های 2021 قرار داده است.

صداپیشگان

  • لین آرمیتاژ
  • کیم کارداشیان وست
  • تایلر پری
  • لیلی بارتلم
  • مونیک آلوارز
  • یارا شهیدی

خلاصه داستان

رایدر و سگ های نگبان او به ماموریتی جدید فرستاده می شوند تا از بروز آشوب و هرج و مرج در شهر جلوگیری کنند…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

بر اساس آخرین اخبار منشر شده، تاریخ اکران انیمیشن سگ های نگهبان در اواهر ماه اوت سال 2021 است.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

Clifford The Big Red Dog

بهترین انیمیشن های 2021
انیمیشن های جدید 2021 / بهترین کارتون های سال 2021
  • تاریخ اکران: نوامبر 2021
  • ژانر: لایو اکشن ماجرایی

داستان های با محوریت حیوانات خانگی و روابط دوستان آنها با کودکان، طرفداران بسیاری داشته و به همین دلیل فیلم های سینمایی متعدد و نسبتا موفقی با این موضوع ساخته شده است.

انیمیشن Clifford The Big Red Dog نیز یکی از کاتون های جدید 2021 است که با بهره گیری از این تم و سبک لایو اکشن توسط والت بکر (Walt Becker) و بر اساس سری کتاب هایی به همین نام نوشته جاستین مالن (Justin Malen) و الن راپاپورت (Ellen Rapoport) کارگردانی شده است.

صداپیشگان

  • دیوید آلن گریر (David Alan Grier) در نقش کلیفورد
  • داربی کمپ (Darby Camp) در نقش الیزابت
  • جک وایت‌هال (Jack WhiteHall) در نقش کیسی
  • آیزاک وانگ (Izaac Wang) در نقش اُون

خلاصه داستان

علاقه شدید یک دختر کوچک به نام الیزابت (با بازی داربی کمپ) به کلیفورد (با صدای دیوید آلن گریر) این توله سگ کوچک را به حیوانی عظیم الجثه با ابعادی بسیار بزرگ تبدیل کرده که توجه شرکت های بزرگ را به خود جلب می کند…

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

این فیلم نیز مانند بسیاری دیگر از آثار حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 قرار بود که سال گذشته بر پرده سینماها قرار گیرد، اما پاندمی کرونا آن را به نوامبر سال جاری موکول کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

Peter Rabbit 2 : The Runaway

بهترین انیمیشن های 2021
انیمیشن های جدید 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • تاریخ اکران:  ژوئن 2020
  • درجه بندی سنی: PG

قسمت اول فیلم پیتر ربیت با اکران در سال 2018 موفق به قرار گرفتن در جمع بهترین انیمیشن های 2018 شد و به فروشی در حدود 350 میلیون دلار در مقابل بودجه ساخت 50 میلیون دلاری، به یک اثر موفق در گیشه نیز تبدیل شد.

قسمت جدید این فیلم با نام Peter Rabbit 2 : The Runaway نیز با توجه به داستان جذاب، که پیشتر به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2020 معرفی شده بود، توانایی قرار گرفتن در جمع بهترین انیمیشن های 2021 را نیز خواهد داشت.

قسمت جدید این فیلم، توسط ویل گلاک (Will Gluck) و بر اساس شخصیت های داستان پیتر ربیت (طراحی شده توسط بئاتریکس پاتر (Beatrix Potter – نویسنده و طراح انگلیسی، متولد سال 1866 و درگذشته سال 1943) ساخته شده است.

خلاصه داستان

هنوز داستان Peter Rabbit 2 : The Runaway مشخص نشده، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، این فیلم ادامه ماجراهای قسمت اول خواهد بود.

تاریخ اکران

تاریخ اکران انیمیشن Peter Rabbit 2 : The Runaway اوایل آوریل سال 2020 (اواسط بهار 99) اعلام شده بود اما با توجه به تعطیلی سالن های سینما، یکی از بهترین کارتون های سال 2021 در آوریل سال 2021 به نمایش عمومی در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

Pinocchio

بهترین انیمیشن های 2021
کارتون های جدید 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • ژانر: استاپ موشن
  • درجه بندی سنی: PG-13
  • بودجه ساخت:  35 میلیون دلار

کاراکتر پینوکیو (گدید آمده توسط نویسنده ایتالیایی قرن 19، کارلو کلودی) یکی از شخصیت هایی است که در صورت ده ها سال حضور در دنیای سینما و تلویزیون، خاطرات بیاد ماندنی بسیار را برای نسل های مختلف رقم زده است. انیمیشن جدید Pinocchio که با تکنیک استاپ موشن ساخته شده، یک نسخه جدید و متفاوت از این شخصیت و داستان کلاسیک است که با روایتی اندکی تاریک و تلخ، به مرور زندگی این عروسک چوبی می پردازد.

آنچه که این کارتون جدید را در جمع بهترین انیمیشن های 2021 قرار داده، حضور گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) به عنوان کارگردان است که با آثاری چون Shape of Water موفق به قرار گرفتن در جمع برندگان اسکار 2018 نیز شده است.

صداپیشگان

  • گرگوری مان (Gregory Mann) در نقش پینوکیو
  • دیوید بردلی (David Bradley) در نقش پدر ژپتو
  • اوان مک گرگور (Ewan McGregor) در نقش جیرجیرک سخنگو
  • ران پرل من (Ron Perlman) در نقش مانجیفوکو
  • کریستوفر والتز در نقش روباه و گربه
  • تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) در نقش پری
  • کیت بلانشت

خلاصه داستان

داستان یک کارتون حاضر در لیست بهترین انیمیشن های 2021 همان داستان موجود در نسخه کلاسیک بوده که با روشی تلخ تر و تیره تر روایت شده است: پینوکیو که توسط پری مهربان از یک عروسک چوبی به یک پسر بچه واقعی تبدیل شده، توانایی حفظ قول خود و رفتار خوب را نداشته و با تبدیل شدن به یک پسر بجه بد، مشکلاتی را برای خود و دوستانش به وجود می آورد.

تاریخ اکران، بودجه ساخت و میزان فروش

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بودجه ساخت این انیمیشن جدید در حدود 35 میلیون دلار (در حدود 900 میلیارد تومان) برآورد شده است. حضور دل تورو و تیم گویندگی شناخته شده سبب شده که این کارتون، توانایی حضور در جمع عناوین پرفروش لیست بهترین انیمیشن های 2021 را نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

Spirit Untamed

بهترین انیمیشن های 2021
کارتون های جدید 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • کارگردان: الاین بوگان (Elaine Bogan)
  • ژانر: لایو اکشن ماجرایی

فیلم «اسپریت: سوارکار اسب آزاد» (Spirit: Stallion of the Cimarron)، انیمیشنی جذاب محصول سال ۲۰۰۲ میلادی بود که همچون موضوعش طبیعتی شگرف، رها از قید و بند و ماندگار داشت. به طوری که تقریبا تا دو دهه بعد از اکرانش همچنان طراوت و تازگی خود را حفظ کرده است.

داستان این انیمیشن در مورد نریانی آتشین مزاج و لجباز است که تلاش‌های رام کنندگانش را یکی بعد از دیگری بی‌جواب گذاشته و به اصطلاح آن‌ها را به مبارزه می‌طلبد. از یک سرهنگ بدخلق ارتش گرفته تا سرخپوستی به نام « Little Creek» که این دومی را درنهایت به‌عنوان دوست می‌پذیرد.

این فیلم انیمیشنی محبوب حتی نامزده دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشنی سال هم شد و محبوبیت آن به اندازه‌ای بود که نتفلیکس درسال ۲۰۱۷ مجموعه‌ای انیمیشنی با عنوان «Spirit Riding Free» را پخش کرد که براساس داستان این انیمیشن ساخته شده بود.

این میزان توجه و اقبال عمومی سرانجام راه را برای دست‌اندرکاران این اثر باز کرد تا دنباله‌ی سینمایی آن را تولید کنند که قرار است در تاریخ چهارم ژوئن کران شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

The Addams Family 2

بهترین انیمیشن های 2021
کارتون های جدید 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • کارگردان: گرگ تایرنان، کنراد ورنون
  • تاریخ اکران: ۱ اکتبر ۲۰۲۱
  • ژانر: لایو اکشن ماجرایی

خوشبختانه به نظر نمی‌رسد هالووین امسال نگرانی بابت کمبود سرگرمی وجود داشته باشد، دست کم پخش پیش نمایش خانواده آدام تاحدی خیال‌مان را راحت کرد. نمایشی که به علاقمندان این ایام اطمینان خاطر می‌دهد قرار است در هالووین بعدی به تماشای دنباله قسمت اول این انیمیشن محبوب و دوست داشتنی بنشینند.

اگرچه طرح داستانی این انیمیشن همچون رازی ترسناک سربه مهر باقی مانده است، اما پیشاپیش می‌توان انتظار داشت که قرار است همان گروه صداپیشگان قبلی دورهم جمع شده و موقعیت‌های جذاب و البته غیر معمول را رقم بزنند.

از جمله احتمالا شاهد انتقام جویی دوباره مورتیسیا آدامز با صدا پیشگی شارلیز ترون خواهیم بود. به جز ترون هنرمندان دیگری همچون اسکار آیزاک، کلوئه گریس مورتز و اسنوپ داگ هم در این فیلم حضور خواهند داشت. از سوی دیگر بیل هیدر هم قرار است در قالب شخصیتی جدید به نام سایرس به گروه اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

Luca

بهترین انیمیشن های 2021
بهترین کارتون های 2021 / انیمیشن جدید 2021
  •  کارگردان: انریکو کاساروسا
  • ژانر: لایو اکشن ماجرایی

کارگردان انریکو کازاروسا در گفتگویی با مجله ورایتی اشاره کرد که شاید بخشی از الهامات او برای ساخت این فیلم ناشی از ماهیت و نوع شکل گیری دوستی‌های دوران کودکی است.

درواقع روابطی که ما در دوران کودکی با همدیگر برقرار می‌کنیم اغلب روی مسیر آینده زندگی ما هم تأثیرگذار بوده یا دست کم در طول زندگی نگاه ما را معطوف به خود می‌کنند. این مسئله در مورد فیلم‌هایی که در دوران کودکی تماشا می‌کنیم هم صدق می‌کند.

از سوی دیگر زیبایی و جذابیت دلفریب سواحل ایتالیایی به تصویر کشیده شده در این انیمیشن جدید پیکسار تنها یک ویژگی زیبای شناسی بکر برای جلب نظر مخاطبان نیست، بلکه آن‌ها رابطه‌ای شخصی با زندگی این کارگردان دارند که خود همچون قهرمان اصلی داستانش در ریویرای ایتالیا بزرگ شده است.

هرچند این شخصیت رازی را در سینه پنهان کرده است که امیدواریم کارگردان این اثر همان کار را نکرده باشد! چرا که لوکای داستان ما دراصل هیولایی دریایی است که به انسان تبدیل شده است.

این راز عجیب از سوی دیگر پیوند شکل گرفته بین لوکا و بهترین دوستش را در معرض تهید قرار می‌دهد. اما درنهایت اگرچه لوکا از دنیای مخفی زیر آب قدم به جهان ما گذاشته است، اما این داستان به ما نشان می‌دهد که دوستی واقعی و عمیق می‌تواند حتی بزرگ‌ترین تفاوت‌ها را هم درنظرمان محو و کمرنگ کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

 My Father’s Dragon

بهترین انیمیشن های 2021
بهترین کارتون های 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • کارگردان: نورا تومی
  • تاریخ اکران:‌ به سال ۲۰۲۲ موکول شد

ادبیات کودک و نوجوان همواره منبع خوبی برای فیلمسازانی بوده است که امیدوار هستند فیلم‌های انیمیشنی جذاب و قابل توجهی را به مخاطبان این حوزه عرضه کنند.

بااین حساب فیلم اژدهای پدر من که قرار است در سال آینده میلادی توسط شرکت نتفلیکس توزیع شود، مثالی خوب است که براساس کتابی به همین نام نوشته روت استایلز گانت ساخته شده است.

قهرمان اصلی این قصه المر الواتور نام دارد که اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ با اقتباس انیمیشنی «ماجراجویی‌های المر: اژدهای پدرم» قدم به دنیای کارتون‌ها گذاشت. داستان در مورد المر است که برای نجات جان یک اژدها از خانه فرار کرده و به جزیره‌ای وحشی سفر می‌کند و متأسفانه آن‌جا به اسارت گرفته می‌شود.

کارگردان این فیلم در جایی اشاره کرده است که این حال و هوای این فیلم به‌نوعی آثار نویسند‌ه‌ی سبک سورئال «رولد دال» را تداعی کرده و برای مخاطبان با هر سن و سالی جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. به‌گفته کارگردان شما حین تماشای فیلم قادر به تشخیص واقعیت و خیال از هم نیستید و این خود یک ماجراجویی بزرگ و جذاب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

The Bad Guys

بهترین انیمیشن های 2021
بهترین کارتون های 2021 / انیمیشن جدید 2021
  • کارگردان: پیِر پری‌فل
  • تاریخ اکران: به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲

اگر قصد تماشای این فیلم را دارید شاید بدنباشد سری به قفسه کتابخانه زده و به‌دنبال نسخه‌های قدیمی مجموعه کتاب‌هایی با همین عنوان نوشته آرون بلیبی بگردید.

داستان این مجموعه در مورد گروهی از حیوانات است که سال‌ها با هم در انجام کارهای خلاف همکاری می‌کردند. اما سرانجام به‌دلیل دلزدگی و احساس طرد شدن از جامعه به‌دلیل رفتارهای مجرمانه سابق خود، تصمیم می‌گیرند خود را اصلاح کنند.

پنج شخصیت اصلی این مجموعه از میان حیواناتی انتخاب شده‌اند که به‌صورت کلیشه‌ای اغلب به‌عنوان شخصیت منفی شناخته می‌شوند یعنی مار، کوسه، گرگ، پیرانا و خانم تارانتولا.

آدم‌های بد داستان پس از تجربه‌ی زندگی مملو از رفتارهای جنایتکارانه اکنون به‌دنبال نشان دادند تصویری جدید و خوب از خود هستند، اما متأسفانه روش آن‌ها برای رسیدن به این هدف اغلب نتیجه معکوس می‌دهد.

بار کمدی این لحظات احتمالا از جمله دلایلی است که می‌توان به موفقیت این فیلم امید بست. فیلمی عالی که می‌تواند انتخابی عالی‌تر برای یک دورهمی خانوادگی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین انیمیشن های 2021 در یک نگاه :

  • رامبل (Rumble)
  • تام و جری (Tom and Jerry)
  • رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)
  •  سامورایی آتشین (Blazing Samurai) 
  • مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)
  • هرج ‌و مرج فضایی۲ (Space Jam: A New Legacy)
  •  هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania: Transformania)
  • آواز ۲ (Sing 2)
  •  آرزو اژدها (Wish Dragon) 
  • کروئلا (Cruella)
  • بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)
  • همبرگرهای باب (Bob’s Burgers) 
  • سگ های نگهبان (PAW Patrol: The Movie)
  • کلیفورد سگ بزرگ قرمز (Clifford the Big Red Dog)
  • پیتر خرگوشه ۲: فراری (Peter Rabbit 2: The Runaway)
  • پینوکیو (Pinocchio)
  • روح رام نشده (Spirit Untamed)
  • خانواده آدامز 2 ( The Addams Family 2) 
  • لوکا (Luca)
  • اژدهای پدرم (My Father’s Dragon)
  • بچه های بد (The Bad Guys)

گالری تصاویر بهترین انیمیشن های 2021

بیشتر بخوانید:

.

منابع: Box Office Mojo, مجله IMDB

نظر شما در خصوص بهترین انیمیشن های 2021 چیست؟ به نظر شما چه انیمیشن‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خیلی لیست نسبتا کامل و خوبی بود ممنون

    پاسخ

    لعنت بر این سایت یه کارتونم نداره که منه فیکتور خوشم بیاد اسم من سهیل است

    پاسخ