;
coinex

تریلر جدیدی از کالاف دیوتی ونگارد (Call Of Duty: Vanguard) منتشر شد

تریلر جدیدی از کالاف دیوتی ونگارد همزمان با انتشار این بازی منتشر شد که قرار است نقشه وارزون نیز آپدیت شود و به جای آن کالدرا جایگزین شود.

به تازگی مطلع شدیم که بازی کالاف دیوتی ونگارد عرضه شده و هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. اکنون اکتیویژن، تریلر زمان عرضه آن را منتشر نموده است. به همراه این خبر، باخبر شدیم که تاریخ آپدیت نقشه وارزون چه زمانی است!

کالاف دیوتی ونگارد که ساخته استودیوی اسلج همر است، بار دیگر قرار است بازیکنان را در دو بخش سینگل مود و مولتی پلیر به جنگ جهانی دوم برگرداند. در ساخت این بازی، استودیوی تری ارک، وظیفه توسعه حالت‌های زامبی‌ها را برعهده داشته است.

تریلر جدیدی از کالاف دیوتی ونگارد

اکتیویژن به تازگی تریلری از زمان عرضه بازی را منتشر کرد. می‌دانیم که بازی کالاف دیوتی ونگارد هم اکنون روی کنسول‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است. این بازی تیراندازی اول شخص را می‌توانید همین الان تجربه کنید اما پیش از آن بهتر است تریلر روز عرضه آن را تماشا کنید.

تریلر جدیدی از کالاف دیوتی ونگارد

به همراه انتشار این بازی شاهد آپدیت بتل رویال وارزون هستیم که قرار است به صورت رایگان در دسترس قرار بگیرد. قرار است که به جای نقشه وارزون در آپدیت جدید، نقشه کالدرا جایگزین شود. این نقشه در تاریخ 11 آذز ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی کالاف دیوتی ونگارد برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شده است. با اینکه این بازی تازه عرضه شده است، شایعات زیادی پیرامون نسخه سال آینده آن شکل گرفته است.

برای تماشای تریلر بازی Call Of Duty: Vanguard در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از کالاف دیوتی ونگارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر