;
coinex

قابلیت غیرفعال کردن تبلیغات تلگرام با خرید اشتراک به زودی ارائه می شود

تلگرام در جدیدترین اخبار خود اعلام کرده است که به زودی برای جلوگیری از تبلیغات آزاردهنده، قابلیت غیرفعال کردن تبلیغات تلگرام با خرید اشتراک را فعال می کند.

تلگرام درست است که دیرتر از سایر پیامرسان‌ها آغاز به کار کرده است اما چون قابلیت‌های بی‌نظیر و بی‌شماری دارد، مخاطبان را بسیار بیشتر جذب نموده است. به تازگی شاهد تبلیغات گسترده در این پیامرسان هستیم که گاها آزار دهنده می‌شود. اکنون تلگرام برای این امر راهکاری دارد.

تلگرام اخیرا به تبلیغات روی آورده است و زمانی که وارد آن می‌شوید با تبلیغات آن رو به رو می‌شوید اما آیا سرنوشت تمامی کاربران، دیدن و تحمل کردن این تبلیغات است؟ پاسخ خیر است زیرا تلگرام برای آن دسته از کاربران که تمایلی به دیدن تبلیغات ندارند، بسته های اشتراکی تهبه دیده که با خرید آنها بتوان از شر تبلیغات خلاص شد.

قابلیت غیرفعال کردن تبلیغات تلگرام با خرید اشتراک

در هفته‌ای که گذشت، شاهد انتشار نسخه جدید تلگرام بودیم که قابلیت‌های جدیدی نیز به همراه داشت. پاول دوروف چند روز پیش اعلام کرد که در کانال‌های با بیش از هزار ممبر قرار است که تبلیغات نشان داده شود. اگر این تبلیغات را دیده‌اید و از آنها آزرده خاطر شده@اید، خبر خوبی برایتان داریم.

قابلیت غیرفعال کردن تبلیغات تلگرام با خرید اشتراک

تلگرام با ارائه بسته‌های اشتراکی این امکان را به کاربران می‌دهد که تبلیغات را غیرفعال کنند. در این صورت دیگر شاهد تماشای تبلیغ نخواهید بود. پاول دوروف در آخریم بیانیه‌اش گفته است:

ما قبلا کار بر روی این ویژگی جدید را آغاز کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر راه اندازی آن در این ماه هستیم. می‌توان چنین قابلیتی را در قالب یک اشتراک ارزان قیمت در نظر گرفت که به هر کاربری اجازه می‌دهد تا مستقیما از توسعه تلگرام حمایت مالی کند و همچنین تبلیغات رسمی را در کانال ها مشاهده نکند.

همچنین کسانی که کانال‌های بزرگ دارند، می‌توانند برای اینکه تبلیغات برای اعضایشان نمایش داده نشوذ اشتراک بخرند. تلگرام در حال حاضر در حال بررسی این قابلیت است و مشخص نیست برنامه آن برای این ویژگی چیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت غیرفعال کردن تبلیغات تلگرام با خرید اشتراک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر