;
coinex

قابلیت جدید اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا چیست؟

به تازگی اخباری منتشر شده که حاکی از قابلیت جدید اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا است و قصد حمایت از تولیدکنندگان محتوا را دارد.

اینستاگرام به تازگی قابلیت‌های جدیدی را در برنامه خود قرار داده است که یکی از آنها برنامه برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا است. با این قابلیت کاربران می‌توانند با خرید اشتراک در آن پیج به تولیدمحتوا کننده کمک نمایند که کسب درآمد کند.

اوایل امسال بود که اینستاگرام به عنوان یک شبکه پیامرسان محبوب اعلام نمود که روی حمایت از تولیدکنندگان محتوا با خرید اشتراک، کار خواهد کرد. حالا قرار است که این پلتفرم سلسله استوری‌هایی را به تولیدکنندگان محتوا اختصاص دهد که تنها به کاربران مشترک قادر به تماشای آنها هستند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا

اینستاگرام مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد از تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی حمایت کند. این ایده بسیار جالبی است که می‌تواند به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا کمک شایانی نماید. حالا مشخص شده است که در حال توسعه این برنامه و قابلیت است.

قابلیت جدید اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب قادر است اکنون گام جدیدی برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا بردارد. بر اساس برخی گزارشات واصله، اینستاگرام به تازگی در ایالات متحده آمریکا گزینه خرید درون برنامه‌ای را فعال نموده است که برای مشترکان پیج‌ها در نظر گرفته شده است.

این اپ برای آی او اس در دسترس قرار گرفته و قیمت خرید اشتراک آن چیزی بین 0.99 تا 4.99 دلار است. این اقدامات اینستاگرام هنوز مشخص نیست که چه هدفی را دنبال می‌کند اما ظاهرا برای درآمدزایی بیشتر از جانب پلتفرم خود و کمک به تولیدکنندگان محتوا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت جدید اینستاگرام برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر