;
coinex

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی خود به قابلیت های جدیدی مجهز شده که یکی از جالب توجه ترین آن ها مربوط به نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام است. در ادامه با ما باشید.

اینستاگرام بر خلاف دیگر پلتفرم های زیرمجموعه فیسبوک، در هر بروزرسانی خود با تغییرات عمده ای مواجه می شود، از تغییرات ظاهری سطحی گرفته تا ارائه ابزارها و قابلیت های جدید در هر به روزرسانی اینستاگرام ممکن می شود.

هم اکنون در جدیدترین به روز رسانی این سرویس، نحوه غیر فعال کردن لایک اینستاگرام ممکن شده است. موضوعی که از یک سو کمی عجیب به نظر می رسد و از سوی دیگر برای برخی کاربران می تواند کارآمد باشد. در ادامه به آموزش عدم نمایش لایک اینستاگرام خواهیم پرداخت. با ما باشید.

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

همانطور که باید مطلع باشید، این شبکه اجتماعی موفق هر قابلیت جدیدی که ارائه می کند را ابتدا به طور آزمایشی در دسترس شمار محدودی از کاربران در سراسر جهان قرار می دهد و به این نحو به سنجش واکنش کاربران نسبت به قابلیت جدید و بازخوردهای ایشان از این ابزارها می پردازد.

این موضوع از دو جهت حائز اهمیت است، اول اینکه اگر ابزار جدید ابزاری کارآمد و خوب باشد ولی با مشکلات و محدودیت هایی مواجه باشد، اینستاگرام با رصد بازخورد کاربران در بروزرسانی های بعدی و ارائه فراگیر قابلیت برای همه کاربران، آن مشکلات را مرتفع می کند.

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

مورد دیگر به بازخورد کلی افراد نسبت به قابلیت جدید است. در این شیوه اینستاگرام درواقع متوجه می شود که آیا ابزار جدید اصلا کارآمد و موثر بوده است یا نه و عرضه آن با استقبال افراد روبرو می شود یا خیر. کم نبوده اند قابلیت هایی که به صورت رندوم ارائه شده و در نهایت به هیچ وجه رنگ و روی عمومیت و فراگیری به خود ندیده اند.

از این ها گذشته، علی ایحال نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام نیز به همین شیوه و در حال حاضر در اختیار شمار محدودی از کاربران قرار گرفته است و انتظار می رود که در آینده نزدیک به طور گسترده در دسترس همگان قرار بگیرد. بر این اساس در جستار پیش رو به آموزش عدم نمایش لایک اینستاگرام خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

این قابلیت نیز به روال همه قابلیت های جدید به صورت محدود در دسترس کاربرانی در سراسر جهان قرار گرفته است. حال اینستاگرام آزمایش محدودی را آغاز کرده است که سه گزینه به کاربران ارائه می دهد. به واسطه این گزینه ها، کاربران می توانند لایک های عمومی را پنهان کرده یا تصمیم به ادامه آن ها بدهند.

با مخفی کردن تعداد لایک اینستاگرام افراد امکان مدیریت اطلاعات مربوط به تعداد لایک را نیز خواهند داشت و این اجازه که مخاطبان لایک را ببینند یا خیر وجود خواهد داشت. ایسنستاگرام طی مدت اخیر در ارائه ابزارهای خصوصی و کنترل کننده اقدامات مثبتی انجام داده که از جمله آن ها باید به نحوه غیرفعال کردن کامنت در پست های اینستاگرامی یا ریپلای استوری اشاره کرد.

حالا نویت به اولین و ساده ترین قابلیت اینستاگرام یعنی لایک رسیده است و به نظر می رسد مخفی کردن تعداد لایک اینستاگرام نیز طرفدارانی داشته باشد. در حال حاضر این قابلیت به طور محدود در دسترس شماری از کاربران در سطح جهان قرار گرفته است و به ایشان سه گزینه در مورد وضعیت نمایش لایک و تعداد آن ارائه می دهد که عبارتند از:

  1. مخفی شدن تعداد لایک اینستاگرام در پست های تمامی حساب های کاربری
  2. غیرفعال سازی نمایش لایک ها برای پست های خود
  3. یا حفظ وضعیت سابق نمایش لایک ها

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر