;
coinex

پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 Pro 5G) رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

پوکو در رویدادی که به تازگی برگزار کرده است از گوشی جدید خود با نام پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 5G) رونمایی نموده است که مروری بر مشخصات و قیمت آن داریم.

امروز بالاخره اسمارت فون جدید پوکو رونمایی شد. در رویداد اخیری که توسط پوکو برگزار شده است ساعاتی پیش، پوکو ام 4 پرو فایوجی رونمایی شده. این گوشی نسل جدید گوشی‌های اقتصادی و با کیفیت پوکو است که به دنباله پوکو ام 3 پرو آمده است.

از زمانی که پوکو اطلاعاتی از این گوشی منتشر کرد تا به امروز در تکراتو همراه شما بودیم. حالا پوکو به خاطر حجم بالای درخواست‌ها از گوشی جدید خود یعنی پوکو ام 4 پرو فایوجی رونمایی به عمل آورده است. این اسمارت فون به نوعی ری برندینگ شده رمی نوت 11 است که البته میزبان تغییراتی بوده است. در ادامه مروری بر مشخصات این گوشی و البته قیمت آن خواهیم داشت.

پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 5G)

پیش از معرفی رسمی در 18 آبان، رندرهایی از پوکو M4 Pro منتشر شده‌اند و حتی برخی مشخصات فنی آن لو رفت. پوکو ام 4 پرو فایوجی مجهز به تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 810 است. این چیپست نسخه ارتقای یافته‌ای است که قدرت بیشتری نسبت به قبل دارد. اندروید این گوشی به طور بای دیفالت 11 و لانچر آن MIUI 12.5 است. همچنین از رم مجازی نیز برخوردار است. حداقل رم در این گوشی 4 گیگابایت و حداکثر آن 6 گیگابایت است.

پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 5G)

خوشبختانه رم مجازی این گوشی به ترتیب 1 و 2 گیگابایت است و از اسلات کارت حافظه تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را باتری 5000 میلی‌آمپری تامین می‌کند و طول عمر این باتری طبق ادعای پوکو 2 گیگابایت است. همچنین پوکو ام 4 پرو از یک فست شارژ 33 واتی بهره‌مند شده است.

نمایشگر پوکو 6.6 اینچی و نوع پنل آن IPS LCD است. رزولوشنی که این صفحه نمایش در اختیار کاربر می‌گذارد، فول اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی آن 90 هرتزی خواهد بود. همچنین در کنار آن از نرخ حساسیت لمسی 240 هرتزی پشتیبانی می‌نماید.

در پنل پشتی شاهد تعبیه دو لنز 50 و 8 مگاپیکسلی هستیم و در کل دوربین این گوشی قادر به ارائه محتوا و فیلم برداری در 4K است. قیمت نسخه پایه این اسمارت فون میان رده 219 یورو و قیمت نسخه نهایی آن 249 یورو است.

گالری تصاویر پوکو ام 4 فایوجی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پوکو ام 4 پرو فایوجی (Poco M4 5G) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی خوب زیاد هست پولش کو؟😑😭😥😥

    پاسخ