;
coinex

فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game) ساخته می شود!

کارگردان سریال Squid Game ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب را تائید کرده است و از ماجراجویی های جی هان در این فصل اطلاع داده است.

خبر خوش اینکه قرار است فصل دوم سریال جذاب بازی مرکب ساخته شود و این خبر را خالق این اثر تائید کرده است. فصل اول این سریال به قدری محبوب بود که در کمتر از یکماه جهانی شد و فروش خوبی را برای نتفلیکس به ارمغان آورد. حالا سازندگان فص یک این سریال در پی ساخت فصل دوم آن هستند.

حالا کارگردان این سریال محبوب اطلاعاتی را در خصوص فصل دوم سریال و شخصیت اصلی این داستان، جی هان، منتشر کرده است و طی مصاحبه اخیرش وجود وی را تائید کرده است. باید ببینیم نتفلیکس و سایر دست اندر کاران این مجموعه می توانند کاری کنند که فصل دوم به محبوبیت فصل اول باشد یا نه! در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فصل دوم سریال بازی مرکب

هوانگ دونگ هیوک در مصاحبه‌ای که داشته ساخت دومین فصل سریال بازی مرکب (Squid Game) را تائید کرده و بیان نموده که در فصل دوم آن جی هان به ماجراجویی‌های بیشتری می‌پردازد. وی در خصوص این سریال گفته است که:

فصل دوم سریال بازی مرکب

فشار بسیار زیادی برای ساخت فصل دوم وجود داشته است. بسیاری از افراد، خواهان فصل دوم سریال بودند. از همین رو، احساس کردم که هیچ حق انتخاب و چاره‌ای ندارم. اما می‌توانم بگویم که قطعا فصل دوم ساخته می‌شود.

داستان فصل دوم در ذهن من است. به دنبال آن هستم تا به خوبی فرآیند آن را برنامه‌ریزی کنم. اما به نظرم، هنوز زود است که در مورد زمان پخش فصل دوم یا داستان آن صحبت کرد. اما این را به شما قول خواهم داد که فصل دوم در راه است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های مشابه بازی مرکب

همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفته است که جی هان در فصل دوم برای ماجراجویی‌های جدیدی خواهد آمد. از آنجایی که کارگردان این اثر در خصوص جی هان به صراحت صحبت کرده است اما در خصوص سایر کاراکترهایی که زنده مانده‌اند، چیزی نگفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال بازی مرکب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر