;
coinex

نحوه دانلود و نصب EMUI 12

در این مطلب به بررسی نحوه دانلود و نصب EMUI 12 خواهیم پرداخت. اکنون این بروزرسانی روی دو مدل از گوشی ها در دسترس قرار گرفته است.

پس از مدت‌ها بالاخره بروزرسانی EMUI 12 منتشر شد و چنین خبری برای بازار ایران می‌تواند خوب باشد. در واقع آپدیت مذکور، بهبودهای قابل توجهی را به کاربران خارج از چین ارائه می‌کند و مبتنی بر اندروید 11 است. این بروزرسانی، جدیدترین نسخه آپدیت شده هوآوی است.

هوآوی به تازگی بررسی و تست‌های لانچر جدیدش را روی دو گوشی پی 40 و میت 30 آغاز کرده و اکنون اگر این دو گوشی را در دست دارید قادر به دریافت نسخه بروزرسانی شده آن هستید. این نسخه طبیعتا دارای قابلیت‌های بیشتر و بهبودهای قابل توجهی است که می‌تواند تجربه کاربری را ارتقا بخشد.

نحوه دانلود و نصب EMUI 12

هوآوی به تازگی از لانچر اختصاصی خودف EMUI 12 رونمایی کرده و این رابط کاربری مجهز به قابلیت‌های جدیدی شده است. در این مطلب قصد داریم به نحوه دانلود و نصب این لانچر بپردازیم. گفتنی است که این لانچر در حال حاضر روی دو گوشی پی 40 و میت 30 در دسرس است.

نحوه دانلود و نصب EMUI 12

اگر خواهان نصب این لانچر هستید،هم باید یکی از اسمارت فون‌های خانواده پی 40 یا میت 30 را داشته باشید و هم اینکه در یکی از بازارهای روسیه و آسیای شرقی باشید. در حال حاضر نسخه بتای EMUI 12 در دسترس شماست.

گفتنی است که این برنامه در حال حاضر در حال آزمایش است و احتمال وجود باگ و مشکل در آن زیاد است. بنابراین با احتیاط کامل اقدام به نصب آن کنید. حالا توجه داشته باشید که این نسخه از لانچر هوآوی در حال حاضر برای برخی مناطق در دسترس است. بعد از اینکه ثبت نام کنید، باید مدتی را برای پردازش صبر کنید.

حتما قبل از این اقدام از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید. برای ثبت نام باید روی لینک ورود این برنامه کلیک کنید. پس از آن برنامه بتا را که دانلود و نصب کرده‌اید اجرا نمائید. اکنون باید شناسه هویتی هوآوی خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که اگر شناسه هویتی ندارید، باید حساب کاربری ایجاد کنید)

حالا باید ادامه فرایند را با ورود به نرم افزار کامل کنید. وارد بخش Personal شوید و گزنیه ملحق شدن به پروژه را بزنید. پس از آن روی گزینه پروژه موجود کلیک کنید. حالا با انجام درست این مراحل اعلان HOTA را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه دانلود و نصب EMUI 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر