;
coinex

تریلر جدید بازی Gran Turismo 7 منتشر شد

به همراه تریلر جدید بازی Gran Turismo 7 جزئیاتی جدید از این بازی منتشر شده است که نشان می دهد سازندگان آن به وجهه واقع گرایانه توجه زیادی داشته اند.

جزئیات جدیدی از بازی Gran Turismo 7 را در تریلر این بازی که لحظاتی پیش منتشر شده است، تماشا کنید. از پیست‌های واقع گرایانه تا جزئیات زیادی درباره سطح بازی و مراحل آن در این ویدئوی کوتاه آمده است و اکنون به پاره‌ای از توضیحات خواهیم پرداخت.

صفحه رسمی پلی استیشن در توئیتر خود نوشته است که گرن توریزمو 7 بازیکنان را به دنیای واقع گرایانه‌ای هدایت می‌کند که در این بازی کاملا تازه است. در واقع در این نسخه از بازی شاهد تغییرات و پیشرفت‌هایی در خصوص شرایط اقلیمی و نورپردازی‌های واقعی هستیم که تجربه بازی را جذاب می‌کند.

تریلر جدید بازی Gran Turismo 7

تریلر تازه‌ای از بازی گرن توریزمو منتشر شده که در آن توضیحاتی در خصوص بازی و اوضاع و احوال واقع گرایانه می‌دهد. این بازی قطعا از بهترین بازی های 2021 خواهد شد.

طبق گفته‌های کازونوری یامائوچی، استودیوی سازنده این بازی برای خلق پیست های اتوموبیل رانی، تمامی صحنه‌ها را از دنیای واقعی اسکن کرده است و همین نکته بازی را رئالیستی‌تر کرده است.

تریلر جدید بازی Gran Turismo 7

سازنده این بازی و رئیس استودیوی سازنده آن، یامائوچیف می‌گوید که به عنوان سازنده بازی و البته یک راننده حرفه‌ای در دنیای واقعی، جزئیات و شبیه سازی واقع گرایانه برایش از اهمیت خاصی برخوردار است. یامائوچی در این خصوص می‌گوید که:

من شخصا احساس می‌کنم که با GT7 بالاخره به مرحله‌ای قابل لمس از واقع‌گرایی رسیدیم. شرایط نوری متفاوت و تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به‌صورت کامل مسیر را تغییر بدهند.

پیش‌تر اطلاعاتی منتشر شد که نشان می داد استودیوی سازنده بازی برای واقعی بودن شرایط جوی و هوایی بازی، اطلاعات بیش از هزار نقطه را به لحاظ هواشناسی بررسی کرده‌اند. این بازی قرار است در تاریخ 13 اسفند سال جاری برای کنسول‌های مختلف عرضه شود و بی شک جزء بهترین بازی‌های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی‌های PS4 در سال 2021 می‌شود.

برای تماشای تریلر بازی Gran Turismo 7 در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی Gran Turismo 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر