;
coinex

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ از افراد خاص به زودی ارائه می شود

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ در برخی اکانت‌ها فعال شده است و قرار است به زودی در آپدیت‌های بعدی در دسترس تمام کاربران واتساپ قرار بگیرد.

یکی از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی همه کاربران به آن توجه می‌کنند موضوع لست سین (Last Seen) یا آخرین بازدید بوده که اثرات جالبی در زندگی شخصی اکثر کاربران دارد.

شبکه اجتماعی واتساپ (Whatsapp) در تلاش است تا شرایطی را به وجود بیاورد تا این قابلیت کمی نسبت به قبل منعطف‌تر شود. در ادامه این نوشتار جزئیات قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ

همانطور که می‌دانید شبکه اجتماعی واتساپ تمام کارهایش را به طور مخفیانه انجام می‌دهد و ویژگی‌های جدید و خوبی را به سرویس خود اضافه می کند. نسخه بتا واتساپ برای اندروید اکنون گزینه ای برای پنهان کردن وضعیت آخرین بازدید یا Last Seen شما از افراد خاص دارد.

این ویژگی منحصر به فرد در چند هفته ماه گذشته فعال بوده و در حال حاضر این قابلیت عالی برای زیر مجموعه ای از نسخه آزمایشی واتساپ فعال شده است.

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen) واتساپ

این شبکه اجتماعی وضعیت لست سین را دقیقا بر خلاف تلگرام ارائه داده است و باعث شده برای کاربران تنوع جالبی باشد، چرا که اگر همه لست سین شما را می بینند، برخی نبینند. همچنین اگر همه این موضوع را نمی بینند، برخی ببینند. همچنین حالت های زیاد دیگری هم در این بین وجود دارد.

همانطور که می دانید در واتساپ همه می توانند لست سین شما را ببیند ولی با ارائه این قابلیت در واتساپ همه لست سین می‌بیند به جز شخص یا اشخاصی خاص.

در حال حاضر این ویژگی برای بخشی از کاربران نسخه آزمایشی واتساپ در دسترس است. این یعنی مدتی طول می کشد تا به همه کاربران نسخه آزمایشی ارایه شود و سپس به کاربران عادی برسد. پس این یعنی شاید چند ماه باید منتظر بود تا چنین ویژگی ارایه شود و شاید هم همه این مراحل طی چند هفته تمام شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر