;
coinex

سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید ؛ ترید به معنی خرید و فروش کالا و خدمات و پرداخت هزینه آن از جانب خریدار به فروشنده یا مبادله کالا یا خدمات بین طرفین معامله است.

برخلاف سرمایه گذاری که کسب سود در بلند مدت مطرح است، تریدرها به دنبال کسب سود در مدت زمان کوتاه هستند. در سرمایه گذاری با توجه به مدت زمان طولانی تر، سود بیشتری نیز مدنظر است. تریدرها به دنبال سود زیادی در هر معامله نیستند. البته تعداد معاملات بالای تریدرها می‌تواند باعث رشد زیاد سرمایه آنها در بلند مدت شود.

بازدهی سرمایه یا به اختصار ( Return on Investment ) ROI به نرخ بازگشت سرمایه معروف است و براساس درصد محاسبه می شود. این نسبت سود حاصل از سرمایه‌ گذاری را در قالب درصدی از هزینه‌ اولیه به ما نشان می دهد.

تریدرها معمولاً در بازار بورس داخلی و خارجی، بازار فارکس و یا بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند.

برای آنکه یک تریدر موفق باشیم، میبایست نگرش مثبت و اعتماد به نفس بالا داشته باشیم. تریدرها از تحلیل های بنیادی و تکنیکال برای پیدا کردن موقعیت‌های معاملاتی مناسب استفاده می کنند.

در تحلیل بنیادی هدف، یافتن پارامترهای تأثیرگذار بر روی یک بازار و بررسی آن‌ها است. برای تحلیل تکنیکال نیز ابزارهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها سایت TradingView است.

سایت تریدینگ ویو به ما این امکان را می‌دهد که تقریباً نمودار تمام دارایی ‌ها در بازارهای جهانی مختلف را ببینیم.

از دیگر ویژگی‌های این سایت امکان ذخیره تغییرات روی نمودار و به اشتراک گذاری تحلیل با دیگران اشاره است.

بازار فارکس (Forex) برگرفته از Foreign exchange و به معنای تبادلهای خارجی است.

برای انجام معاملات مالی سرعت بالا و پینگ پایین مورد نیاز است تا درخواست های ما کمترین زمان ممکن ثبت گردد.

برای دستیابی به سرعت و عملکرد بهتر در معاملات مالی آنلاین، استفاده از سرور مجازی پیشنهاد می گردد.

سرور مجازی ترید

در سرور مجازی کل منابع سرور همانند سرور اختصاصی به یک کاربر داده نمی شود و در واقع سرور با استفاده از تکنیک های مجازی سازی به چند سرور مجازی تقسیم بندی شده است.

در سرور مجازی برخلاف هاست اشتراکی، منابع خود را با دیگر سایت هایی که از همان سرور استفاده می کنند، به اشتراک نمی گذاریم. در واقع اختصاصی بودن منابع در سرور مجازی یکی از مزایای اصلی سرور مجازی است.

یکی از مزایای سرور مجازی ترید، در اختیار داشتن IP اختصاصی است. در بازارهای مالی آنلاین، در اختیار داشتن IP ثابت و در برخی از موارد IP خارج از ایران مورد نیاز است.

برای مثال برای دسترسی به حساب کاربری خود در در سایت بایننس نیاز به آی پی خارج از ایران داریم. بایننس یک سرویس تبدیل ارز دیجیتال بزرگ است که کاربران سراسر جهان می توانند ارزهای دیجیتال خود را به ارزی دیگر تبدیل کنند.

سرور های مجازی اروپا برای وصل شدن به وب ‌سایت‌ هایی که جهت اتصال به آنها به آی پی خارج از ایران نیاز است، مناسب هستند. سرور مجازی اروپا به این معنی است که موقعیت سرور در اروپا است.

برای شرکت در بازار بورس ایران، بهتر است از سرورهای مجازی ایران استفاده نماییم.

برای انتخاب سرور مجازی مناسب میبایست فاکتورهای زیر را درنظر بگیریم:

  • منابع سخت افزاری
  • سرعت
  • آپ تایم

سرور مجازی ترید

برای انتخاب شرکت مناسب ارائه دهنده هاستینگ، میبایست فاکتورهای بالا، اعتبار شرکت و مشتریان آن را در نظر بگیریم.

برای مثال صباهاست با ارائه پنج پلن، پایه، اقتصادی، برنزی، نقره ای و طلایی برای سرور مجازی ایران و اروپا و با بهره گیری از قوی ترین منابع سخت افزاری، سرعت بالا و آپ تایم نزدیک به 100% را برای ما فراهم می کند.

مهمترین ویژگی های پلن های سرور مجازی صباهاست عبارتند از: پورت 1 گیگ شبکه، تکنولوژی ابری، استفاده از Waf اختصاصی جهت جلوگیری ازحملات DDoS و دسترسی کامل به کنترل پنل.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر