;
coinex

سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

در نوشتار امروز تکراتو میخواهیم به اطلاع برسانیم که سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد. همچنین در مورد این گوشی توضیحاتی شرح میدهیم. با ما همراه باشید.

سامسونگ یکی از برندهای مطرح و پر فروش در رده گوشی‌های پایین رده و اقتصادی است. سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی پایین رده اقتصادی خود رونمایی کرده است. سامسونگ گلکسی A03 Core، جدیدترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ است. در ادامه، به مشخصات فنی و جزئیات این گوشی می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی A03 Core رسما معرفی شد

سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی پایین رده هوشمند خود با نام گلکسی A03 Core رونمایی کرده است. گنام این گوشی بسیار شبیه به گوشی دیگر سامسونگ گلکسی A3 Core است که با نام گلکسی A01 Core نیز فروخته می شود .

گوشی گلکسی A03 Core پنل ۶.۵ اینچی از نوع LCD رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد و از برش قطره‌ای بالای نمایشگر بهره می‌برد. در بالای نمایشگر و درون برش قطره‌ای، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A03 Core

این گوشی توسط یک پردازنده هشت هسته‌ای هدایت می‌شود که چهار واحد از آن ها با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و چهار واحد دیگر با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می کنند. با توجه به فرکانس، با تراشه Unisoc SC9863A روبه‌رو هستیم. گوشی به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه ارائه می‌شود.

دوربین پشتی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی این گوشی اقتصادی وجود دارد. سامسونگ اشاره‌ای به سرعت شارژ آن نکرده و انتظار می‌رود تنها از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی کند.

گلکسی A03 Core فضایی برای 2 سیم کارت نانو و یک کارت microSD دارد و در رنگ های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت و جزئیات تاریخ شروع فروش رسمی آن توسط سامسونگ تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه سامسونگ گلکسی A03 Core چیست؟ نظرات خود را درباره این نوشتار در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر