;
coinex

لغو آپدیت MIUI 12.5 برای برخی گوشی های ردمی

شیائومی به تازگی از لغو آپدیت MIUI 12.5 برای برخی گوشی های ردمی خبر داده است و به نظر می رسد این مهم دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

متاسفانه مطابق اخبار تازه منتشر شده، برنامه بروزرسانی برخی از گوشی‌های قدیمی ردمی لغو شده است و دیگر شاهد MIUI 12.5 برای این دسته از گوشی‌ها نیستیم. در ادامه همراه ما باشید تا ببینیم کدام گوشی‌ها در این لیست قرار دارند.

شیائومی که قرار بود برای برخی از اسمارت فون‌های قدیمی‌تر خود، نسخه بروزرسان رابط کاربری MIUI 12.5 را ارائه کند، به یکباره این اقدام را لغو کرد. این ویرایش و آپدیت تحت عنوان MIUI 12.5 Enhanced Edition بوده است و قرار بود که به زودی رونمایی و در دسترس قرار بگیرد.

لغو آپدیت MIUI 12.5 برای برخی گوشی های ردمی

در رویداد معرفی و رونمایی از شیائومی میکس 4، شاهد معرفی نسخه بروزرسان این لانچر بودیم و قرار بر این بود که به زودی این سرویس در اختیار کاربران قرار گیرد. اما حالا به یکباره شیائومی چنین اتفاقی را لغو کرده است. حالا که سه ماه از این وعده می‌گذرد، شاهد چنین آپدیتی نیستیم.

لغو آپدیت MIUI 12.5 برای برخی گوشی های ردمی

اخیرا در یکی از کانال‌های تلگرامی مرتبط با شیائومی اعلام شده است که نسخه ادیشن رابط کاربری 12.5 شیائومی برای برخی از گوشی‌ها مانند ردمی نوت 7 پرو، ردمی نوت 7 اس، ردمی نوت 7، ردمی Y3، ردمی 7 و ردمی 7 ای منتشر نخواهد شد. همان طور که می‌بینیم این لانچر برای سری ردمی 7 عرضه نخواهد شد.

متاسفانه سیاست‌های شیائومی برای آپدیت‌ها و لیست دریافت کنندگان آپدیت‌ها جالب نیست و سال گذشته نیز شاهد چنین ماجرایی بودیم. مشابه این اتفاقات برای شیائومی بسیار رخ داده است ولی باید توجه داشت که چنین امری به ضرر این برند خواهد بود و باید هر چه سریع‌تر برنامه‌ای برای نظم دادن به آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لغو آپدیت MIUI 12.5 برای برخی گوشی های ردمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر