;
coinex

موتورولا جی پاور 2022 (Moto G Power 2022) رسما رونمایی شد؛ مشخصات فنی و قیمت

موتورولا به تازگی از موتورولا جی پاور 2022 رونمایی نموده است که دارای مشخصات فنی رضایت بخش و قیمتی مقرون به صرفه است و به زودی عرضه خواهد شد.

کمپانی‌های زیادی در این اواخر به تولید گوشی‌های هوشمند پرداخته‌اند و موتورولا نیز از میان رده‌های جدید خود رونمایی می‌نماید. اکنون شاهد رونمایی از گوشی جدیدی از سوی این کمپانی هستیم که موتو جی پاور 2022 است.

موتورولا این اواخر از گوشی‌های زیادی رونمایی کرده است و به نظر می‌رسد قصد رسیدن به سامسونگ و شیائومی را دارد. اکنون این شرکت قدیمی از میان رده جدید خود پرده برداشته است که در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن خواهیم پرداخت.

موتورولا جی پاور 2022

طی روزهای قبل شاهد انتشار رندرهای موتو جی پاور 2022 بودیم و اکنون خبر رسیده است که خود این گوشی رونمایی شده است. گوشی جدید موتورولا در واقع اسمارت فون جدیدی نیست اما در ادامه به قسمت‌های نوآورانه این گوشی صحبت خواهیم کرد.

موتورولا جی پاور 2022

این اسمارت فون دارای باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگری 6.5 اینچی است. نوع پنل موتو جی پاور IPS LCD است و رزولوشن اچ دی پلاس را در اختبار کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش نیز 90 هرتز است.

در پنل پشتی شاهد دوربین‌های سه گانه هستیم که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. دو لنز دیگر این گوشی 2 مگاپیکسلی اند. در مرکز نمایشگر نیز شاهد تعبیه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. قلب تپنده این اسمارت فون تراشه مدیاتک، هلیو جی 37 است.

در کنار رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64 ی 128 گیگابایتی، شاهد حضور کارت حافظه جانبی هستیم که تا سقف 512 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت و گواهی مقاومت IP52 است. شارژر باتری 5000 میلی آمپری آن نیز 15 واتی خواهد بود. همچنین قیمت موتو جی پاور 2022 به ترتیب 199 و 249 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا جی پاور 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر