;
coinex

شیائومی MI 11S با اسنپدراگون 870 تا یک ماه آینده وارد بازار می شود

گوشی جدید شیائومی تاییدیه‌های زیادی را دریافت کرده و گفته می‌شود که این گوشی، همان شیائومی MI 11S خواهد بود. این گوشی به‌زودی در بازار با گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد.

گوشی جدید شیائومی مثل شیائومی 10S به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز شده و خیلی زود به یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 تبدیل خواهد شد. گوشی شیائومی Mi 11S درواقع نسخه‌ آپگرید شده از گوشی Mi 10S است.

اخیرا خبرهایی درباره رونمایی از چند گوشی شیائومی در ماه دسامبر منتشر شده و این‌طور که به نظر می‌رسد، شیائومی می 11 اس یکی از همین گوشی‌ها است که باید در بازار میان‌رده رقابت کند.

شیائومی MI 11S با اسنپدراگون 870 تا یک ماه آینده وارد بازار می شود

مشخصات شیائومی MI 11S

این گوشی هوشمند به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870 مجهز شده که قدرت اجرایی قابل قبولی دارد. شیائومی می 11 اس یکی از گزینه‌های مناسب شیائومی در بازار میان‌رده محسوب می‌شود؛ چراکه قابلیت‌های اسنپدراگون 870 را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی 10S نیز در یک سال گذشته عملکرد و فروش قابل توجهی داشته و یکی از معدود گوشی‌های شیائومی است که رتبه بالایی در جدول فروش شیائومی دارد. فروش شیائومی 10S در سال 2021،‌ تنها در Double 11 به تعداد 274 هزار واحد رسیده و عنوان پرفروش‌ترین گوشی شیائومی را به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف، به‌خوبی می‌توان اهمیت نسخه آپگرید شده‌ی این گوشی، یعنی شیائومی MI 11S را درک کرد. اما این گوشی با چه مشخصات فنی روانه بازار می‌شود؟ با توجه به اخبار و شایعاتی که تا به حال از این گوشی منتشر شده و همچنین با در نظر داشتن مشخصات گوشی شیائومی 10S می‌توان برخی از مشخصات شیائومی می 11 اس را پیش‌بینی کرد.

شیائومی می 11 اس به نمایشگری مجهز می‌شود که از نرخ نوسازی 90 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی هم نسبت به نسل قبلی 4780 میلی‌آمپر ساعتی، به 5000 میلی‌آمپر ساعت ارتقا پیدا می‌کند. این گوشی همچنین از شارژ سریع 67 یا 120 وات و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. این‌در حالیست که گوشی می 10 اس از شارژ 33 واتی برخوردار بود.

سنسور تشخیص عمق در شیائومی می 10 اس نیز جای خود را به لنز تله فوتو خواهد داد.

تاکنون اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نشده و نمی‌توان ویژگی‌های ساختاری و ظاهری آن را تایید کرد. اما حالا، با توجه به نزدیکی تاریخ رونمایی، این احتمال وجود دارد که هر روز، اخبار بیشتری از این گوشی به بیرون درز کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی MI 11S با اسنپدراگون 870 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: xiaomitoday

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر