;
coinex

گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 احتمالا با دوربین زیر نمایشگر عرضه شوند

گوشی‌های گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز می‌شوند و این‌بار با دوربین‌ زیر نمایشگر،‌ رقیبان خود را به چالش می‌کشند.

گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 جزء بهترین گوشی‌های تاشو بودند و موفقیت این دو گوشی باعث شد تا سامسونگ به مسیر خود برای تولید گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 ادامه دهد. به‌تازگی تصویری از طراحی احتمالی Galaxy Z Fold 4 منتشر شده که رقابت با این گوشی را سخت‌ می‌کند.

جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و رده‌بالاترین سخت‌افزارها برخوردار می‌شوند و شکی نیست که از بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود. چیزی که امسال، گوشی‌های گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 را از سایر رقیبان متمایز می‌کند، دوربین سلفی زیر نمایشگر است.

طراحی احتمالی گلکسی z Fold 4
طراحی احتمالی گلکسی z Fold 4

دوربین زیر نمایشگر در گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4

گزارش‌های جدید از وجود دوربین زیر نمایشگر در گوشی‌های تاشوی 2022 سامسونگ خبر می‌دهند. سامسونگ بدون شک برای این نوع طراحی، تکنولوژی‌های رده‌بالایی را به‌کار می‌گیرد؛ اما هنوز ضعف‌هایی وجود دارد. برای مثال،‌ باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت این دوربین، 4 مگاپیکسلی خواهد بود و برای تماس‌های تلفنی کاربرد دارد.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های تاشوی بعدی،‌ تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر را تقویت کند. شایعه‌های مختلفی هم درباره Galaxy Z Fold 4 و وجود دو ماژول دوربین زیر نمایشگر به گوش می‌رسد. ترون (Tron)،‌ افشاگر معروف،‌ اخبار مختلفی از این دو گوشی تاشو را منتشر کرده که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

آپگرید‌ها در Galaxy Z Fold 4

سامسونگ گلکسی Z Fold 4 احتمالا در آگوست 2022 (مرداد 1401) رونمایی می‌شود و از همین حالا، بازار اخبار و شایعات پیرامون گوشی‌های تاشوی سامسونگ داغ شده است. اخیرا یکی از افشاگرهای معروف در بلاگ Naver، اطلاعاتی را درباره تاشوهای رده‌بالای سامسونگ فاش کرد.

در گزارش بلاگ Naver نوشته شده که Galaxy Z Fold 4 به دوربین زیر نمایشگر پیشرفته‌ای مجهز می‌شود که نسبت به نسل قبلی،‌ عملکرد بهینه‌تری دارد. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ احتمالا این تکنولوژی را در هر دو نمایشگر کاور و اصلی قرار می‌دهد.

آپگرید‌ها در Galaxy Z Fold 4

سامسونگ همچنین قصد دارد عملکرد دوربین اصلی گلکسی فولد 4 را بهینه‌سازی کند. در این گزارش نوشته شده که دوربین این گوشی تاشو، احتمالا با گوشی‌های سری S22 سامسونگ شباهت‌‌هایی خواهد داشت.

تغییرات و پیشرفت‌هایی هم در مکانیسم لولا در گوشی‌های فولد و فلیپ 4 اعمال خواهد شد. از دیگر تغییرات این گوشی‌ها باید به وزن کمتر و استاندارد بالاتر مقاومت در برابر آب و خاک اشاره کرد. گلکسی فولد 4 احتمالا به باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که درواقع همان باتری Z Fold 3 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی Z Flip 4

در گزارش بلاگ Naver به دوربین زیر نمایشگر در گوشی Z Flip 4 نیز اشاره شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ یک نمونه اولیه برای هر دو نوع طراحی را در نظر گرفته است؛ یک نمونه با دوربین زیر نمایشگر و نمونه دیگر با سوراخ کوچک روی نمایشگر. گلکسی Z Flip 4 هم مثل زد فولد 4 از لولای پیشرفته‌تر و مقاومت بالاتر دربرابر آب و خاک برخوردار می‌شود.

هنوز فرصت زیادی تا تاریخ رونمایی از این گوشی‌های تاشو باقی مانده است؛ بنابراین می‌توانیم به بهینه‌سازی‌های بیشتر و تکنولوژی‌های رده‌بالاتر امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 با دوربین زیر نمایشگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر