;
coinex

طراحی احتمالی و عجیب سامسونگ Galaxy Z Fold 4 را ببینید

پتنت جدیدی از Galaxy Z Fold 4 منتشر شده که طرح احتمالی و بحث برانگیز این گوشی را به نمایش می‌گذارد. آیا گوشی‌های تاشوی دیگر می‌توانند با پرچمدار تاشوی سامسونگ رقابت کنند؟

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 3 یک موفقیت تمام عیار بود و سامسونگ به‌طور قطع این مسیر را ادامه خواهد داد. این غول فناوری کره‌ای حتما پرچمدار دیگری از سری تاشوی خود را در سال 2022 روانه بازار می‌کند که بدون‌شک، یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهد بود.

به‌تازگی پتنت جدیدی از این گوشی تایید شده است و به نظر می‌رسد که سامسونگ، احتمالا طراحی کاملا جدید و متفاوتی را برای Galaxy Z Fold 4 دنبال می‌کند.

طراحی احتمالی و عجیب سامسونگ Galaxy Z Fold 4 را ببینید

طراحی Galaxy Z Fold 4

اوایل این ماه، گزارشی از وب‌سایت Let’s Go Digital منتشر شد که از تایید یک پتنت در سازمان جهانی مالکیت فکری خبر می‌داد. در این پتنت، تصویری از یک گوشی تاشو با لولای افقی به چشم می‌خورد. این وب‌سایت، تصاویری از این گوشی را شبیه‌سازی کرده تا بتوانیم درک بهتری از پتنت داشته باشیم.

گوشی Galaxy Z Fold 3 مثل سایر گوشی‌های تاشو، از یک لولای عمودی برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد گوشی را مثل یک کتاب باز کنید و نمایشگر داخلی آن را ببینید. اما لولای افقی کاملا با این مدل از گوشی‌های تاشو تفاوت دارد و بیشتر شبیه به گوشی‌های تاشوی فلیپ نسل قدیمی باز و بسته می‌شود؛ با این تفاوت که در اندازه گوشی‌های سری Galaxy Z Fold ساخته می‌شود.

این‌طور که به نظر می‌رسد، مزیت لولای افقی این است که فرصتی را برای سامسونگ فراهم می‌کند تا بتواند اندازه 4 Galaxy Z Fold را بزرگ‌تر کند، بدون اینکه قابلیت حمل و کاربری آسان آن را زیر سوال ببرد. سامسونگ معتقد است که گوشی‌های سری Galaxy Z Fold می‌توانند در افزایش بهره‌وری کاربران خود نقش موثری داشته باشند؛ چراکه بسیاری از افراد می‌توانند در هرجایی که هستند، به نمایشگر بزرگ‌تر برای انجام دادن کارهای خود دسترسی داشته باشند و نیازی نیست که همیشه، علاوه‌بر گوشی، تبلت و یا نوت‌بوک را نیز همراه داشته باشند.

طراحی احتمالی و عجیب سامسونگ Galaxy Z Fold 4 را ببینید

با نگاه کردن به تصاویر، متوجه می‌شوید که Galaxy Z Fold 4 در حالت باز شده، در ابعاد و اندازه‌های مربع دیده می‌شود که کاملا با نمایشگر کاور 6.2 اینچی گلکسی زد فولد 3 تفاوت دارد. البته این تصویر، طراحی قطعی Galaxy Z Fold 4 نیست و قطعا طرح نهایی گوشی، تفاوت زیادی با این عکس‌ها خواهد داشت. طراحی پتنت لزوما به معنای شکل نهایی نیست و بسیاری از پتنت‌هایی از این دست، هرگز به شکل یک محصول نهایی عرضه نشدند.

اما درنهایت باید گفت که سامسونگ بدون‌شک از طراحی گوشی‌های تاشو لذت می‌برد و می‌خواهد این روند را ادامه دهد. این شرکت در ماه گذشته اعلام کرد که فروش گلکسی زد فولد 3، پنج برابر بیشتر از فروش گلکسی زد فولد 2 بوده است.

خبرگزاری Slashgear هم هفته گذشته در گزارش خود اعلام کرد که سامسونگ احتمالا در سال 2022، بیش از 10 میلیون گوشی تاشو را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. Galaxy Z Fold 4 هم 29 درصد از محصولات تاشوی سامسونگ را تشکیل خواهد داد؛ درحالی‌که گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 این پتانسیل را دارد که 68 درصد از سهم محصولات تاشوی سامسونگ را به‌ خود اختصاص دهد.

سامسونگ با گوشی‌های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3، صاحب بی‌چون و چرای بازار گوشی‌های تاشوی محسوب می‌شود. تا به حال،‌ هیچ رقیب قابل توجهی برای این گوشی‌ها پیدا نشده است. به‌تازگی خبری هم درباره پروژه گوشی‌های تاشوی گوگل منتشر شد و این‌طور که به نظر می‌رسد، این غول فناوری آمریکایی، فعلا برنامه‌ای برای طراحی و راه‌اندازی گوشی‌های تاشو ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی احتمالی و عجیب سامسونگ Galaxy Z Fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: tomsguide

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر