;
coinex

گوشی های سری آنر 60 احتمالا پس فردا معرفی می‌شوند

آنر خود را برای رونمایی از محصولات جدید آماده می‌کند. 22 نوامبر (1 آذر) احتمالا روزی است که شاهد رونمایی از گوشی های سری آنر 60 خواهیم بود.

جیانگ هیرونگ، مدیر بازاریابی آنر با انتشار چند تصویر در حساب کاربری خود اعلام کرد که آنر در رویداد 22 نوامبر، یک گوشی جدید را معرفی می‌کند. چند روز پیش هم خبری درباره گوشی آنر 60 منتشر شده بود که از تاریخ نزدیک رونمایی و مشخصات رده‌بالای آن خبر می‌داد.

مشخصات گوشی های سری آنر 60

مدیر بازاریابی آنر اطلاعات مهمی را از طریق حساب کاربری خود در وب‌سایت ویبو منتشر کرده است. او با انتشار چند تصویر از آسمان شب و پر از ستاره، اخباری از گوشی‌های جدید آنر را فاش کرد.

این خبر کاملا با گزارشی که چند روز پیش درباره گوشی های سری آنر 60 منتشر شده بود، مطابقت دارد و آنر، قطعا تا قبل از پایان 2021، از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کند که در لیست بهترین گوشی‌های 2021 قرار می‌گیرند.

تصویری که در گزارش قبلی هم منتشر شده بود، آسمان شب پرستاره را نشان می‌داد. بنابراین، بعید نیست که در رویداد 22 نوامبر از گوشی های سری آنر 60 رونمایی شود. متاسفانه اخبار زیادی درباره مدل‌های مختلف آنر 60 در دست نیست؛ اما پیش از این شنیده بودیم که این گوشی‌ها احتمالا در مدل‌های استاندارد، پرو و SE راه‌اندازی می‌شوند.

گوشی های سری آنر 60 احتمالا پس فردا معرفی می‌شوند

دو مدل از گوشی‌های سری Honor 60 از ویژگی‌های شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کنند. نسخه SE نیز از شارژ سریع 40 واتی برخوردار خواهد شد.

فراموش نکنید که گوشی‌های سری Honor 60 هنوز رسما معرفی نشد‌ه‌اند و باید تا دو روز آینده برای رونمایی از آن منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های سری آنر 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر