;
coinex

مشخصات فنی شیائومی 12X لو رفت ؛ یک مینی‌پرچمدار

شیائومی 12X احتمالا یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که در ابعادی کوچک‌تر از نسل قبلی خود ساخته می‌شود.

تابستان گذشته بود که شیائومی اعلام کرد که برند Mi را از گوشی‌های جدید خود حذف می‌کند تا عنوان و برند یکسان‌تری در بازارهای جهانی داشته باشد. این شرکت همچنین گفت که محصولات بعدی خود را تنها با برند «شیائومی» عرضه می‌کند.

اما اخباری که در چند هفته اخیر به گوش می‌رسند، از راه‌اندازی گوشی‌های جدید شیائومی خبر می‌دهند که هنوز نام دقیقی برای آنها انتخاب نشده است. این گوشی‌ها که احتمالا نسل جدیدی از گوشی‌های سری Mi 11X هستند، با اسم سری شیائومی 12X کار خود را آغاز می‌کنند.

مشخصات فنی شیائومی 12X لو رفت ؛ یک مینی‌پرچمدار

شیائومی 12X نسل جدید شیائومی Mi 11X

یکی از افشاگرهای معروف به اسم Kacper Skrzypek که معمولا خبرهای شیائومی را فاش می‌کند، مدعی شد که مشخصات گوشی شیائومی 12 ایکس با شماره مدل 2112123AC و اسم کد «Psyche» در فضای وب دیده شده است. با توجه به این اسم می‌توان نتیجه گرفت که شیائومی 12 ایکس، نسل جدید شیائومی Mi 11X است که در بهار سال 2021 رونمایی شد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در کدام بازارها عرضه می‌شود؛ اما چیزی که تقریبا مشخص شده، این است که شیائومی 12 ایکس به بازار هند نمی‌رسد. این خبر تا حدی عجیب به نظر می‌رسد؛ چراکه بازار هند، اولین بازاری بود که شیائومی می 11 ایکس در آن راه‌اندازی شد.

مشخصات شیائومی 12X

درباره مشخصات Xiaomi 12X باید گفت که این گوشی، احتمالا مثل گوشی Mi 11X به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی از یک پنل نمایشگر آمولد و در ابعاد 145.4×65.4 میلی‌متر ساخته شده است؛  یعنی تقریبا 6.28 اینچ. این در حالیست که شیائومی Mi 11X به نمایشگر 6.67 اینچی مجهز شده بود.

نمایشگر +FullHD شیائومی 12 ایکس از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد که در مقایسه با دوربین 48 مگاپیکسلی Mi 11X، کمی بهتر شده است.

اگر اخبار و شایعه‌هایی که تا به امروز منتشر شده، صحت داشته باشند، پس می‌توان گفت که شیائومی 12 ایکس نسبت به نسل قبلی خود،‌ تغییر چشمگیری نداشته است.

با توجه به ریبرندینگ شیائومی و عرضه گوشی‌های مختلف با برند‌های شیائومی،‌ردمی و پوکو، این احتمال وجود دارد که Xiaomi 12X در بازارهای مختلف با اسم‌های مختلفی عرضه شود؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مینی پرچمدار شیائومی 12 ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidpolice

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر