;
coinex

هدف آسان سارقین نباشید! 9 نکته طلایی برای امنیت خانگی بیشتر

9 نکته طلایی برای امنیت خانگی بیشتر ؛ امروزه اولویت اصلی هرکدام از ما فراهم کردن احساس امنیت در خانه و محافظت از عزیزانمان است.

شما می توانید با اجرای اقداماتی ساده ایمنی محل سکونت خود را بالا ببرید. نقل مکان به منزل جدید می تواند هیجان انگیز باشد، اما اولین اقداماتی که بعد از انتقال به منزل جدید باید به فکر آن باشید، محافظت از محل سکونت جدیدتان است.

9 نکته طلایی برای امنیت خانگی بیشتر

بررسی روش های ابتدایی کاهش احتمال وقوع سرقت

خبر خوب این است که با کمک دستگاه های امنیتی فوق پیشرفته امروزی آمار سرقت هر سال رو به کاهش است. اما حتی با وجود این، سرقت ها هنوز اتفاق می افتد. در این قسمت چند اقدام ساده که می توانید با انجام آنها امنیت محل مورد نظر خود را تا درصد بالایی افزایش دهید، را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. برای خرید سیستم های امنیتی خانگی اقدام کنید.

طبیعتا موثرترین راه برای افزایش امنیت خانه، نصب یک سیستم امنیتی قوی است. سیستم های امنیتی هوشمند امروزی با هشدار به شما در صورت وقوع حمله، می توانند بسیاری از سرقت ها را با شکست مواجه کنند و یا حتی از وقوع بسیاری از آنها جلوگیری کنند. چرا که همانطور که به آن اشاره شد، سارقین به دنبال هدف های آسان هستند.

شما می توانید برای کنترل بهتر بر روی سیستم امنیتی خانگی خود، از دوربین بیسیم استفاده کنید. برخی از دوربین های بیسیمِ هوشمند مجهز به سنسور های حرکتی هستند؛ بنابراین قادر هستند در صورت هرگونه تغییری در حیاط یا اطراف خانه ی شما، به شما هشدار دهند. حتی در بعضی از سیستم ها، در صورت تلاش سارق برای ورود به محل موردنظر، سیستم امنیتی قادر است تا به مجریان قانون گزارش دهد.

2. در و پنجره های خود را ایمن کنید.

قفل کردن درها و پنجره ها ساده ترین دفاع در برابر مزاحمان خانه محسوب می شوند. اما چند درصد از ما به طور مداوم این کار را انجام می دهیم؟ گفتیم که سارقان معمولا به دنبال هدف های آسان می گردند؛ در و پنجره قفل نشده دقیقا همان هدف آسان است. بنابراین برای تمرین حتی اگر در خانه هستید، در و پنجره ها را قفل کنید.

برخی از دستگاه های امنیتی قادر هستند تا به شما در بررسی کردن قفل بودن تمامی راه های ورودی کمک کنند. حسگر هایی که بر روی در و پنجره ها قابل نصب اند، قادر هستند تا باز بودن یا بسته بودن راه ورودی را تشخیص دهند. این حسگرها همچنین می توانند طوری تنظیم شوند که در مواقع ضروری به طور خودکار راه ورودی را قفل کنند.

3. قفل درب های خود را هوشمند کنید.

اگر احساس می کنید که قفل در های ورودی منزلتان کیفیت لازم را ندارد؛ حتما برای تعویض آن اقدام کنید. قفل های هوشمند ورودی، نفوذ سارقین را سخت تر می کند. قفل های هوشمند قابلیت این را دارند تا بتوانید از راه دور آن ها را کنترل کنید.

4. اشیای با ارزش خود را مخفی نگه دارید.

برخی از سارقین ممکن است اهداف خود را زودتر از اقدام به سرقت، شناسایی کنند. در نتیجه سعی کنید که اشیای با ارزش و گران قیمت خود را مخفی نگه دارید و آنها را در جایی که به راحتی قابل دید باشند، قرار ندهید.

5. در فضا های باز منزل خود از نورپردازی کمک بگیرید.

سارقان نمی خواهند که وقتی به خانه ای برای سرقت ورود می کنند، در معرض دید باشند. بنابراین استفاده از نورپردازی قوی در فضا های باز خانه می تواند یکی از راه جلوگیری از وقوع سرقت باشد. همچنین در موارد هوشمند تر شما می توانید از چراغ هایی که مجهز به سنسور های حرکتی هستند استفاده کنید. این چراغ ها در صورت وجود هرگونه حرکتی به طور خودکار روشن می شوند.

 امنیت خانگی بیشتر

6. از قفل کردن انباری ها غافل نشوید.

در بسیاری از مواقع مردم برای افزایش امنیت خانه ی خود تلاش زیادی می کنند اما انبار ها و گاراژ های خود را به طور کامل فراموش می کنند. توجه داشته باشید که انباری های شما می توانند یکی از آسان ترین راه ها برای نفود به منزلتان باشند. پس از قفل کردن انباری های خود غافل نشوید.

7. در مخفی کردن کلید های خانه ی خود هوشمندانه عمل کنید.

کلید یدکی خانه خود را زیر حصیر یا داخل گلدان قرار ندهید! سارقین این مخفیگاه های محبوب را به طور کامل می شناسند.

8. نشان دهید که همیشه یک نفر در خانه حضور دارد.

اکثر سارقین زمانی که افراد داخل خانه هستند، قصد اقدام به سرقت از آن محل را ندارند. آن ها ترجیح می دهند یک خانه خالی پیدا کنند. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از وقوع سرقت این است که کاری کنید تا بنظر برسد همیشه کسی در خانه شما حضور دارد. به عنوان مثال می توانید در طول روز چراغ ها یا تلویزیون را روشن بگذارید.

9. گاو صندوق بخرید.

به هر حال ممکن است سارقین از راه های مختلف موفق شوند تا به منزل شما نفوذ کنند. با خرید گاو صندوق می توانید حتی الامکان میزان سرقت نفوذگران به اشیای گرانبهای خود را پایین تر بیاورید. چرا که سارقین سعی می کنند در کم ترین زمان ممکن وارد خانه و از آن خارج شوند.

بهترین سیستم های امنیت خانگی کدام اند؟

شرکت های سازنده ی بسیار زیادی هستند که سیستم های امنیتی پیشرفته و هوشمندی را تولید و به بازار عرضه می کنند. داهوا، شیائومی، هایک ویژن و… از جمله برند های محبوب در این زمینه هستند. البته بهتر است بدانید که دوربین مدار بسته تنها به معنی حفاظت از خانه یا محل مورد نظر شما نیست؛ بلکه دوربین ها انواع بسیاری دارند. مثلا یکی از انواع دوربین شیائومی ، دوربین بیبی کم شیائومی است که برای حفاظت از سالمندان و کودکان از راه دور طراحی شده است.

بنابراین هنگام خرید دوربین مدار بسته در ابتدا نیاز خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید. شما می توانید با مراجعه به وبسایت تخصصی دوربین مارکت به نشانی https://www.doorbinmarket.com انواع دوربین های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و حتی با کارشناسان این حوزه مشاوره رایگان داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر