;
coinex

پتنت جدید اپل برای یک آیفون تمام شیشه ای و شفاف

پتنت جدید اپل برای یک آیفون تمام شیشه ای و شفاف چیست؟ با تکراتو همراه باشید تا پتنت جدید اپل را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی در مورداش برایتان شرح دهیم. با ما همراه باشید.

اپل طی چند سال گذشته پتنت‌های مختلفی از طراحی دستگاه‌هایی با بدنه شیشه‌ای به ثبت رسانده است. این غول فناوری اکنون پتنت جدیدی را در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ثبت کرده که خبر از توسعه احتمالی آیفون، مک پرو و اپل واچ تمام شیشه‌ای می‌دهد.

پتنت جدید اپل برای یک آیفون تمام شیشه ای و شفاف

در بین تمام پتنت‌های ثبت شده اپل، آیفون جذاب‌ترین گزینه محسوب می‌شود که از یک محفظه شیشه‌ای شش وجهی بهره می‌برد و همچنین در قسمت جلو و پشت دستگاه یک نمایشگر دیده می‌شود. علاوه بر این، لبه‌های دستگاه نیز می‌تواند شامل نمایشگر باشد و در مجموع این نسخه از آیفون بی شباهت به «می میکس آلفا» شیائومی نیست.

 

پتنت جدید اپل

یکی دیگر از موارد استفاده چنین طراحی، کشیدن آیکون‌ها روی سطوح مختلف است، با این روش جابه‌جا کردن آن‌ها آسان‌تر از گذشته می‌شود. همچنین احتمالا شاهد به‌روزرسانی‌های خیلی خوبی در پیمایش صفحه خواهیم بود و احتمالا می‌توان تقریبا در همه جهات (بالا به پایین یا حتی مورب) اسکرول کرد.

همچنین اپل می‌گوید می‌توان شکل کناره‌های آیفون شیشه‌ای را تغییر داد تا دستورهای خاصی اجرا شوند. به عنوان مثال، می‌شود با فشار دادن بعضی از قسمت‌های لبه این گوشی هوشمند، صدای موسیقی یا محتوای در حال پخش را کم یا زیاد کرد.

پتنت جدید اپل

همانطور که گفته شد، اپل فقط ساخت آیفون شیشه‌ای را بررسی نمی‌کند و طراحی‌هایی از مک پرو با ساختار تمام شیشه‌ای و طراحی شفاف و همچنین یک اپل واچ با محفظه‌ای که بیشتر از شیشه ساخته شده نیز در این پتنت دیده می‌شود.

با این وجود، یکی از بزرگترین مشکلات دستگاه‌های شیشه‌ای به مقاومت آن‌ها مربوط می‌شود و ظاهرا اپل از این مشکل نیز آگاه است و قصد دارد محفظه دستگاه‌های خود را با جداره‌های ضخیمی بپوشاند که استحکام و مقاومت دستگاه را در برابر ترک افزایش می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره پتنت جدید اپل برای یک آیفون تمام شیشه ای و شفاف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر