;
coinex

طراحی گوشی شیائومی 12 پسرفت به شمار خواهد رفت

عکس‌های لو رفته از شیائومی 12 نشان می‌دهند که این گوشی از لحاظ ظاهری، جذابیت کمتری نسبت به شیائومی Mi 11 دارد. تحلیلگران معتقدند که شیائومی باید در طراحی این گوشی تجدیدنظر کند.

شیائومی 12 یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در آینده نزدیک رونمایی می‌شود و قطعا یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 خواهد بود. اما به طور کلی، بعید است که توانایی رقابت با پرچمداران Galaxy S22 را داشته باشد.

تاکنون جزئیات زیادی از گوشی Xiaomi 12 منتشر نشده است؛ اما اطلاعات محدودی که تا به خال منتشر شده، چندان امیدوارکننده نیستند.

ردمی K30S
ردمی K30S

سبک طراحی شیائومی 12

اخیرا یکی از افشاگرهای معروف به اسم Digital Chat Station تصویری را در پلتفرم اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشت که گوشی شیائومی ردمی K30S را نشان می‌داد. این گوشی که تنها در بازار چین عرضه می‌شود، به یک ماژول دوربین برجسته مجهز است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند‌. این افشاگر مدعی شد شیائومی در تولید گوشی‌های جدید خود نیز این سبک طراحی را ادامه خواهد داد؛ یا حداقل از لحاظ طراحی دوربین، چنین رویکردی خواهد داشت.

برجستگی دوربین ردمی K30S برای افرادی که با طراحی‌های شیائومی آشنا هستند، چندان عجیب نیست؛ یک لنز دوربین بزرگ با ردیفی از لنزهای کوچک. قبلا چنین چیزی را در گوشی شیائومی Mi 10T Pro (نسخه جهانی K30S) و چند گوشی دیگر شیائومی دیده بودیم. اما مسئله این است که شیائومی در طراحی شیائومی 12 نیز این طراحی را ادامه خواهد داد؛ طرحی که مورد انتقاد کاربران نیز قرار گرفته است.

البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست و احتمال تغییر وجود دارد. اما دیجیتال چت استیشن به اندازه کافی اعتبار دارد که بخواهیم درباره اخبار او اطمینان بیشتری داشته باشیم.

Mi 11 Ultra
شیائومی Mi 11 Ultra

تحلیلگران: بهتر است شیائومی سبک طراحی را تغییر دهد

میزان برجستگی ماژول می‌تواند اطلاعات زیادی را از تنطیمات دوربین و قابلیت‌های آن فاش کند. برای مثال اگر به دوربین سه‌گانه بزرگ شیائومی Mi 11 Ultra نگاه کنید، احتمالا تصور می‌کنید که این دوربین می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. اما گر به شیائومی Mi 10T Pro نگاه کنید، لنز دوربین‌های کوچکی را می‌بینید که زیر لنز اصلی چیده شده‌اند و با خودتان فکر می‌کنید که این دوربین‌ها اصلا نمی‌توانند شما را ببینند.

برجستگی ماژول دوربین به‌نوعی قدرت آن را به نمایش می‌گذارد و برجستگی و چیدمان لنزهای Redmi K30S، قدرت و زیبایی را نشان نمی‌دهند. به همین دلیل است که بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمتی که بی‌دلیل، به چند لنز کمکی مجهز هستند، ارزان‌قیمت به‌نظر می‌رسند؛ چراکه لنزهای کوچک برای کمک به لنز اصلی روی ماژول دوربین قرار می‌گیرند.

امیدواریم در شیائومی 12 شاهد این اشتباه در سبک طراحی نباشیم. کاربران می‌خواند بهینه‌سازی و تکنولوژی‌های رده‌بالاتر را در دست بگیرند، نه اینکه شاهد پسرفت باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی گوشی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام میخواستم بدونم اندروید جدیدتری برای شیامی نوت 9 پرو واقعا نیومده فعلآ اندروید ۱۱(استفاده می‌کنم)
    اندروید 12…!!!

    پاسخ