;
coinex

مشخصات فنی کلیدی وان پلاس 10 پرو فاش شد

جزئی‌ترین مشخصات وان پلاس 10 پرو درباره نمایشگر، تراشه و رم دستگاه فاش شد. وان پلاس خود را برای رونمایی از پرچمدار 2022 و رقابت با کهکشانی‌های سامسونگ آماده می‌کند.

وان پلاس گوشی‌ پرچمدار OnePlus 10 Pro را برای رقابت در بازار بهترین گوشی‌های 2022 آماده می‌کند و هر روز اطلاعات بیشتری از این پرچمدار به بیرون درز می‌کند. روز گذشته بود که مشخصات دوربین OnePlus 10 Pro منتشر شد که برخی طرفداران را مایوس کرد.

امروز هم اطلاعاتی درباره مهم‌ترین مشخصات فنی OnePlus 10 Pro منتشر شده است که در ادامه، جزئیات آن را بررسی می‌کنیم.

مشخصات احتمالی وان پلاس 10 پرو

وب‌سایت 91Mobiles جدیدترین اطلاعات وان پلاس 10 پرو را فاش کرده و مدعی شد گوشی پرچمدار OnePlus 10 Pro به نمایشگر 6.7 اینچی خمیده +Quad HD با پنل Amoled و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. جایگاه نصب دوربین سلفی هم به صورت طراحی پانچ در سمت چپ و بالای نمایشگر دیده می‌شود که شباهت زیادی به طراحی وان پلاس 9 پرو دارد.

مشخصات وان پلاس 10 پرو لو رفت؛ جدید‌ترین تکنولوژی‌‌ها برای رقابت با گلکسی‌های سامسونگ

این گوشی در بخش سخت‌افزار و تامین قدرت از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره‌مند خواهد شد. این تراشه پیش از این با اسم اسنپدراگون 898 شناخته می‌شد؛ اما کوالکام روز گذشته، اسنپدراگون 8 نسل 1 را به‌عنوان اسم رسمی تراشه معرفی کرد.

گفته می‌شود که گوشی وان پلاس 10 پرو با رم 8 یا 128 گیگابایتی LPDDR5 همراه می‌شود. علاوه بر این، یک رم 128 یا 256 گیگابایتی UFS 3.1 و قابلیت پشتیبانی از نصب میکرو اس‌دی کارت برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گزارش دیگری که به‌تازگی منتشر شده،‌ از دوربین سه‌گانه با برند Hasselblad در پرچمدار وان پلاس 10 Pro خبر می‌دهد. تنظیمات دوربین سه‌گانه در این گوشی از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل شده است.

این گوشی در بخش عکاسی سلفی هم به یک لنز 32 مگاپیکسلی مجهز شده که نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی همیشگی وان پلاس، یک آپگرید چشمگیر محسوب می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که پرچمدار بعدی وان پلاس به اندروید 12 و OxygenOS12 مجهز شود.

از دیگر مشخصات وان پلاس 10 Pro باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی اشاره کرد. این گوشی احتمالا در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه (بهمن) رسما در چین رونمایی می‌شود و عرضه جهانی آن نیز از مارچ یا آوریل (اسفند یافروردین)‌ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر