;
coinex

هوش مصنوعی GauGAN2 انویدیا به طور ترسناکی هرچه بنویسید را به تصویر می‌کشد

هوش مصنوعی GauGAN2 انویدیا به طور ترسناکی هرچه بنویسید را به تصویر می‌کشد. GauGAN2 به کمک یادگیری عمیق می‌تواند از کلمت و عبارت‌های تایپ شده تصاویری خلق کند. با ما همراه باشید.

انویدیا می‌گوید مدل یادگیری عمیق پشت GauGAN حالا به کاربران اجازه می‌دهد آسان‌تر از هر زمان دیگر تصاویر و صحنه‌های جذاب بسازند. برای استفاده از این سیستم کافیست عبارتی مثل «غروب در ساحل» را بنویسید تا هوش مصنوعی به‌طور خودکار و آنی، همزمان که هر کلمه را تایپ می‌کنید، نتیجه را برایتان بسازد. اگر هر یک از این کلمات را تغییر دهید، تصویر خروجی هم با کمک سیستمی به نام «شبکه‌های مولد رقابتی» (GAN) تغییر می‌کند.

هوش مصنوعی GauGAN2 انویدیا

شما می‌توانیدبه صفحه‌ی مربوط به پروژه‌ی GauGAN2 بروید و خودتان با این پروژه کار کنید. دقت کنید پس از قبول‌کردن شرایط و ضوابط در انتهای صفحه، در قسمت Input utilization، حتما تیک text را بزنید و برای نتیجه‌ی دقیق‌تر، تیک segmentation را بردارید. سپس، عبارت مدنظرتان را در نوار Input text تایپ و روی دکمه‌ی جهت راست (render output) کلیک کنید. حواستان باشد از فشردن دکمه‌ی اینتر خودداری کنید؛ چون نتایج جست‌وجو را ریست می‌کند.

هوش مصنوعی GauGAN2

انویدیا مدعی است که دموی آن‌ها یکی از اولین نمونه‌هایی است که ترکیب چندین وجه‌نمایی را در یک شبکه GAN نشان می‌دهد. GauGAN2 نقشه‌برداری قطعه قطعه، بازسازی و تبدیل متن به تصویر در یک مدل منفرد را با هم ترکیب می‌کند. انویدیا می‌گوید همین اتفاق باعث شده GauGAN2 یک ابزار قدرتمند برای تولید تصاویر واقعی از روی ترکیب کلمات باشد.

هدف انویدیا از این کار این بوده است که تصورات هنرمندان را با کمک هوش مصنوعی به تصاویری با کیفیت بالا تبدیل کند.

این شرکت می‌گوید: «کاربران به جای کشیدن تک‌تک عناصر یک صحنه خیالی می‌توانند یک عبارت کوتاه را تایپ کنند تا المان‌های کلیدی و تم کلی تصویری مثل دامنه کوهستان برفی را ببینند. سپس می‌توان شخصی‌سازی‌های بیشتری را به تصویر اضافه کرد؛ مثلا ارتفاع کوهستان را بالاتر برد و چند درخت یا ابر به پیش‌زمینه اضافه کرد.»

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره هوش مصنوعی GauGAN2 انویدیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر