coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هدست بلوتوثی 2024 ؛ راهنمای خرید هدست بی‌سیم

اگر قصد آشنایی با بهترین هدست بلوتوثی 2024 را دارید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید چراکه قصد داریم برخی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

هندزفری‌های بلوتوثی بی‌سیم در سالیان اخیر در انواع مختلفی با قیمت‌های گوناگون توسط برندهای متعدد عرضه شده‌اند و به خوبی در بازار جاافتاده و جای هندزفری‌های سیمی رایج را گرفته‌اند.

مزیت‌های این محصولات به سهولت استفاده، جابجایی و قیمت معمولا مناسب‌تر آن‌ها مربوط است که سبب می‌شود کاربران گزینه‌های بسیاری برای انتخاب داشته باشند. اما بهترین هدفون های بلوتوثی موجود در بازار کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدست بلوتوثی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024 محصولی است که ضمن کیفیت صدای خوب، به خوبی در گوش جا بگیرد، از اتصال بلوتوث قدرتمندی برخوردار باشد و در عین حال عمر باتری مناسبی داشته باشد.

گرچه این روزها همچنان برخی از مدل‌های گردنی نیز محبوبیت زیادی در بازار دارند، اما ایربادها از اولین گزینه‌های همه افرادی است که به دنبال یک گجت صوتی مناسب می‌گردند. ما اما در این مطلب هم انواع ایربادها و هم چند مدل از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی را معرفی می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

بهترین هدست بلوتوثی 2024
بهترین هدست بلوتوثی 2024

بهترین هندزفری بلوتوث سامسونگ موجود در بازار، گلکسی بادز 2 پرو است. این محصول از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند که باعث حذف نویزهای اضافی محیط و تجربه یک مکالمه صوتی فوق‌العاده می‌شود.

این محصول به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی بازار درایورهای صوتی قدرتمندی دارد که تجربه موسیقی گوش‌دادن را به نهایت می‌رساند.

باتری این مورد از بهترین هندزفری های بی سیم نیز عملکرد خوبی دارد و به گفته سامسونگ در صورت شارژ کامل تا شش ساعت کارایی خواهد داشت.

از مهمترین مزایای این محصول که بهترین هدست بلوتوثی سامسونگ محسوب می‌شود بایستی به امکان پخش محتوای صوتی 24 بیتی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی بادز پرو

بهترین هندزفری بلوتوث

گلکسی بادز پرو به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین هدست بلوتوثی سامسونگ اولین سری ایربادهای این شرکت است که به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شد.

این محصول که در سال جدید نیز می‌تواند بهترین هدست بلوتوثی 2024 باشد، طراحی مشابه با بادز 2 دارد و استفاده از آن راحت است. این مدل از بهترین هدفون های بی سیم در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است و وضوح بسیار بالایی در زمان تماس و گوش دادن به موسیقی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدفون های با سیم 2024

سامسونگ گلکسی بادز لایو

بهترین هدست بلوتوثی سامسونگ

یکی دیگر از بهترین هدست بلوتوثی سامسونگ در لیست بهترین هدفون های بلوتوثی سال 2024، نسخه لایو سری گلکسی بادز سامسونگ است.

این محصول حسگرهای لمسی بسیار دقیقی دارد که در زمان گوش دادن به موسیقی تجربه بی‌نظیری از مدیریت پخش موسیقی را به ارمغان می‌آورد و همزمان مدیریت تماس‌های ورودی را نیز ساده‌تر می‌کند.

این محصول به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی عملکرد خیلی خوبی در حذف نویز دارد و از سیستمی به نام Scalable Codec برای این مهم بهره‌مند است. این ویژگی مانع از قطع یا تغییر نرخ بیت صدای در حال پخش می‌شود و به طور خودکار می‌تواند فرکانس‌های صوتی را با نرخ تراکم بیشتر کدبندی کند تا نتیجه کار کاملا یکپارچه بدون اختلال صوتی باشد.

گلکسی بادز لایو که از جمله بهترین هندزفری های بی سیم است، از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می‌کند. در بدنه خارجی گوشی‌های این هدفون یک ویژگی جدید به نام VoicePickup Unit وجود دارد که برای بهبود و تشخیص صدای کاربر در زمان مکالمه کاربرد دارد. این محصول یک باتری 60 میلی‌آمپرساعتی دارد که به گفته شرکت سازنده در زمان شارژ کامل تا 8 ساعت کارایی دارد.

ردمی بادز 3 پرو

بهترین هندزفری های بلوتوثی

یکی از بهترین هدست بلوتوثی شیائومی ایرباد ردمی بادز 3 پرو است که با طراحی جمع‌وجور و جذاب خود مشتریان و طرفداران زیادی دارد. این محصول یک کیس شارژ بسیار مناسب نیز دارد که قابلیت استفاده به عنوان یک پایه شارژ را هم دارد.

ردمی بادز 3 پرو به عنوان یکی از بهترین هدفون های بی سیم شیائومی از گواهی IPX4 برخوردار است که به معنای مقاومت بالای آن در برابر پاشش قطرات آب یا تعریق شدید است. در نتیجه می‌توانید از آن در زمان پیاده‌روی یا ورزش روزانه و حتی قدم زدن در روزهای بارانی استافده کنید.

این محصول کیفیت صدای بسیار عمیقی دارد و با سه میکروفون قدرتمند و قابلیت حذف نویز فعال، در برابر بسیاری از رقبای گرانقیمت‌تر قد علم می‌کند.

هر یک از گوشی‌های این هدفون یک باتری 35 میلی‌آمپرساعتی و کیس شارژ هم ظرفیتی 470 میلی‌آمپرساعتی دارد در نتیجه و در صورت روشن بودن قابلیت حذف نویز فعال، ردمی بادز 3 پرو بین 4 تا 5 ساعت کارایی مداوم دارد.

شیائومی Air 2 SE

بهترین هندزفری های بی سیم

شیائومی Aie 2 SE یکی از بهترین هدست بلوتوثی شیائومی است که با کنترل لمسی خود امکان مدیریت پخش و یا تماس‌های دریافتی را فراهم می‌کند. با کنترل‌های لمسی این مورد از بهترین هدست بلوتوثی 2024 شما می‌توانید نسبت به فعال‌کردن دستیار هوشمند گوشی نیز اقدام کنید و در صورت لزوم دستورات را به آن انتقال دهید.

یکی از قابلیت‌های خوب این هدفون این است که در زمان برداشتن یکی از گوشی‌ها از گوش، پخش موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شود. تکنولوژی beam forming به کار رفته در این مدل از بهترین هندزفری های بی سیم بازار نیز سبب می‌شود تا صدای مزاحم پس‌زمینه در زمان مکالمات تلفنی کاملا حذف شود.  کیس شارژ شیائومی Air 2 SE نیز به لطف پورت USB-C به سادگی و با سرعت بالایی شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

شیائومی Mi Sports

بهترین هدست بلوتوثی شیائومی

مورد دیگر که به عنوان بهترین هدست بلوتوثی شیائومی قابل بررسی است، شیائومی می اسپرتز است که همانطور که از نامش پیدا است، جامعه هدف آن ورزشکاران هستند. این محصول با یک حلقه لاستیکی کوچک به گوش متصل می‌شود و در نتیجه امنیت بالایی از نظر خارج شدن از گوش در زمان حرکات ورزشی دارد.

این محصول قلاب‌هایی انعطاف‌پذیر و بسیار نرم دارد در نتیجه در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت نباید نگرانی از بابت خرابی آن داشته باشید. هدفون شیائومی می اسپرتز همچنین از گواهی IPX4 برخوردار است که مقاومت آن در برابر پاشش قطرات آب و تعریق را تضمین می‌کند.

سونی WF-1000XM5

بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی

هدفون سونی مدل 1000XM5 یکی از بهترین هندزفری های بی سیم بازار محسوب می‌شود که از نظر فنی مشخصات بسیار خوبی دارد و به گفته سونی ابعاد آن تا 25 درصد کوچکتر از قبل و وزن آن تا 20 درصد کمتر از قبل شده است. این مسئله سبب شده تا ایرباد جدید و قدرتمند سونی که شاید حتی بهترین هدست بلوتوثی 2024 باشد برای بسیاری از کاربران یک گزینه راحت در زمان استفاده باشد.

این هدفون یک سیستم شخصی‌سازی بسیار قدرتمند صدا با نام Find Your Equalizer نیز دارد که به کاربر در یافتن اکولایزر شخصی خودش کمک می‌کند.

سونی مدعی است که گوشی‌های این محصول با هر بار شارژ کامل تا 8 ساعت کارایی دارند. از طرفی تنها با 3 دقیقه قراردادن گوشی‌ها در کیس شارژ می‌توانید از این مدل از بهترین هدفون های بی سیم برای مدت زمان بسیار بیشتری در بازی، موسیقی یا فیلم استفاده کنید.

این دستگاه که از بلوتوث نسخه 5.2 برخوردار است به سادگی با بسیاری از انواع گجت‌های هوشمند شامل گوشی، تبلت و لپ‌تاپ مرتبط می‌شود.

گوگل پیکسل بادز پرو

بهترین هدست بلوتوثی 2024

پیکسل بادز پرو نیز از جمله جذابترین موارد در لیست بهترین هندزفری های بلوتوثی بازار است که محصول نسبتا جدیدی هم محسوب می‌شود. پیکسل بادز پرو که از ویژگی حذف نویز فعال نیز برخوردار است، تجربه مکالمات صوتی باکیفیت را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد و از این نظر بهترین هدست بلوتوثی 2024 است.

کیفیت صدای ایرباد گوگل نیز بسیار بالا ارزیابی می‌شود و در نتیجه باید گفت با محصولی بسیار مناسب مواجهیم. این مدل هم از شارژ بی‌سیم و از شارژ سریع سیمی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2024

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

کیو سی وای T18 MeloBuds

بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای

یکی از مهمترین شرکت‌های تولیدکننده انواع ایرباد و هدفون بلوتوثی، شرکت کیو سی وای است. این برند که در واقع یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است، برخی از بهترین هدست بلوتوثی 2024 را عرضه می‌کند که همگی قیمتی مناسب با مشخصات فنی قابل قبول دارند.

کیو سی وای T18 یک ایرباد اقتصادی و ارزانقیمت با قابلیت حذف نویز فعال است که استفاده راحت و عمر باتری طولانی دارد. این مدل از بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای گرچه در فرکانس‌های صوتی بالا با مشکل مواجه می‌شود اما در مجموع خروجی باکیفیتی ارائه می‌دهد و میانه‌ها و اوج‌ها را نسبتا واضح و پرجزئیات پخش می‌کند.

این محصول عمر باتری خوبی دارد و به گفته شرکت سازنده گوشی‌های آن در حالت شارژ کامل تا 7 ساعت کارایی دارند. کیش شارژ این مدل نیز تا 21 ساعت شارژدهی به عملکرد این محصول اضافه می‌کند.

کیو سی وای T13

بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای

کیو سی وای T13 یکی از بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای است که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین ایربادهای بازار ما نیز به شمار می‌رود. T13 از بلوتوث نسخه 5.1 برخوردار است و اتصال سریع و پایدار این ایرباد با انواع گجت‌ها را تضمین می‌کند.

کیس شارژ این دستگاه ظرفیتی 380 میلی‌آمپرساعتی دارد که سبب می‌شود بتوانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید. درایورهای صوتی این مدل از بهترین هندزفری های بلوتوثی قطر 7.2 میلی‌متری دارد و از کدک‌های صوتی Advanced Audio Coding (AAC) و Sub-band Codeding (SBC)  پشتیبانی می‌کند.

این محصول که از جمله بهترین هدفون های بی سیم بازار است از میکروفون‌هایی بسیار باکیفیت برخوردار است که در تماس‌های تلفنی عملکرد بسیار خوبی دارند.

گواهی IPX5 برای این مدل از بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای تضمین‌کننده مقاومت این محصول در برابر رطوبت و تعریق است. به گفته شرکت سازنده این محصول با اندروید و iOS سازگار است و در نتیجه با هر مدل گوشی می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیو سی وای تی 13 از انواع اتصالات سریع گرفته تا سبک‌های مختلف صوتی و حالات گوناگون اکولایزر، همه‌چیز را برای یک تجربه صوتی غنی و شخصی‌سازی شده برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

کیو سی وای T17

بهترین هدست بلوتوثی 2024

کیو سی وای تی 17 به عنوان بهترین هدست بلوتوثی 2024 در برند چینی کیو سی وای، از مشخصات فنی بی‌نظیر و قیمتی مناسب برخوردار است. به عنوان بهترین هدست بلوتوثی کیو سی وای این مدل با بلوتوث نسخه 5.1 عرضه می‌شود تا با انواع گجت‌های هوشمند هماهنگی داشته باشد.

این ایرباد کیو سی وای عمر باتری بسیار مناسبی دارد و کیس شارژ آن نیز با باتری 380 میلی‌آمپری می‌تواند تا ساعت‌ها امکان استفاده از ایرباد را فراهم کند.

در بحث ویژگی‌های فنی، این محصول با تاخیر کم، صدای همگام‌سازی شده لبی و بی‌درنگ یک گزینه ایده‌آل برای بازی محسوب می‌شود.

در بحث کیفیت صدا، برخورداری تی 17 از کدگذاری صوتی پیشرفته AAC برای پخش سریعتر، روان‌تر و شفاف‌تر صدا سبب شده تا این مدل از بهترین هندزفری های بی سیم بازار باشد.

درایور داخلی پویای این مدل، پاسخ‌هایی سریع و واضح را تضمین می‌کند و سبب می‌شود تا T17 در مجموع یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی بازار باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

انکر VR P10 A3850

بهترین هدست بلوتوثی انکر

انکر از مهمترین برندهای تولیدکننده انواع هندزفری، هدفون و البته پاوربانک است که گجت‌های صوتی باکیفیتی نیز عرضه می‌کند. مدل VR P10 A3850 از  محصولات انکر که از بهترین هندزفری های بی سیم بازار است با برخورداری از گواهی IPX4  در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

این مدل از بهترین هدست بلوتوثی انکر برای اتصال به دستگاه‌های مختلف به طور همزمان از قابلیت بی‌سیم و دانگل USB استفاده می‌کند که با مورد دوم می‌توانید این محصول را به کامپیوتر، تلویزیون یا دیگر گجت‌ها متصل کنید.

باتری این مدل از بهترین هدفون های بلوتوثی بازار طول عمر 6 ساعتی دارد و با کیس شارژ، این زمان تا 24 ساعت افزایش می‌یابد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل از بهترین هندزفری بلوتوث برخورداری از فناوری Lightningsync است که یک ویژگی جذاب برای تجربه گیمینگ به شمار می‌آید.

تاخیر پایین این محصول در حد 30 میلی‌ثانیه از دیگر مواردی است که سبب می‌شود در استفاده از آن برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی تجربه خوبی داشته باشید و بتوان آن را یک محصول مناسب بازی خوب قلمداد کرد.

انکر Soundcore Liberty 4

بهترین هدست بلوتوثی انکر

مدل Soundcore Liberty 4 یکی دیگر از بهترین هدست بلوتوثی انکر است که در رنج قیمتی خود محصول بسیار باکیفیتی است. این مدل از بهترین هدست بلوتوثی 2024 عمر باتری بسیار بالایی دارد و به گفته کمپانی سازنده در حالت شارژ کامل تا 28 ساعت کارایی دارد.

این محصول انکر از قابلیت حذف نویز فعل نیز پتشیبانی می‌کند و در تماس‌های ویدیویی کیفیت بسیار بالایی دارد.

انکر SoundCore Liberty 3 Pro

بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro است که از جمله محصولات پرچمدار و بالارده این شرکت محسوب می‌شود. این مدل 6 میکروفون داخلی دارد که در عمل حذف نویز و برقراری مکالماتی شفاف بسیار ایده‌آل عمل می‌کند.

شما با استفاده از برنامه اختصاصی SoundCore می‌توانید این مدل را شخصی‌سازی کرده و مطابق سلیقه خود از آن استفاده کنید. برخورداری از استاندارد مقاومت در برابر رطوبت و تعریق از دیگر ویژگی‌هایاین مدل است که سبب می‌شود بتوانید در شرایط جوی نامناسب یا حتی حین ورزش از آن به راحتی استفاده کنید.

سری‌های سیلیکونی ارگونومیک این محصول در ابعاد مختلفی در جعبه قرار دارند و کاربر می‌تواند بهترین گزینه را برای گوش خود انتخاب کند. برخورداری از بلوتوث نسخه 5.2 و درایورهای 10.6 میلی‌متری، از دیگر مزایای این ایرباد قدرتمند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

انکر Soundcore Life Dot 3i

بهترین هدست بلوتوثی 2024

انکر Soundcore Life Dot 3i یکی دیگر از بهترین هدست بلوتوثی انکر است که عملکرد بسیار مناسبی دارد. این هدفون در وضعیت شارژ کامل تا 9 ساعت کارایی دارد و کیس شارژ آن نیز 36 ساعت به این مدت زمان می‌افزاید. قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی این محصول، صدایی شفاف و یکپارچه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی طراحی شده برای این محصول می‌توانید نسبت به شخصی‌سازی تنظیمات این محصول اقدام کنید.

انکر Soundcore Life Dot 3i از 4 میکروفون داخلی قدرتمند با پشتیبانی از هوش مصنوعی برخوردار است که این ایرباد را به یکی از بهترین محصولات بازار برای مکالمه بدل می‌کند. این ایرباد همچنین از گواهی IPX5 برخوردار است در برابر آب مقاومت بالایی دارد.

انکر Soundcore Life Note 3i

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هندفری بلوتوثی انکر Soundcore Life Note 3i یکی از بهترین هندزفری بلوتوث بازار است که کیفیت صدای بالا و طراحی بسیار خوبی دارد. این مدل درایورهایی 10 میلی‌متری دارد که حاصل آن محصولی با قدرت بیس فوق‌العاده و صدای شفاف است. این مدل یک قابلیت ویژه نیز دارد و آن افزایش کیفیت مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی است که از این نظر آن را به یک محصول متفاوت و خاص بدل کرده است.

قابلیت حذف نویز فعال در این هندزفری شما را از شر انواع صداهای مزاحم راحت می‌کند و شما با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی SoundCore می‌توانید برای شخصی‌سازی بیشتر تنظیمات آن اقدام کنید.

برخورداری از استاندارد IPX5 و استاندارد عمومی CE این مدل از بهترین هدست بلوتوثی انکر را در برابر آب مقاوم کرده است. به گفته کمپانی سازنده، گوشی‌های این محصول در حالت شارژ کامل تا 9 ساعت کارایی دارند و کیس شارژ نیز 36 ساعت به این مدت زمان می‌افزاید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2، پشتیبانی از 22 حالت EQ و برخورداری از درگاه تایپ C برای شارژ سریع اشاره کرد.

هواوی FreeBuds 4i

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هواوی فری‌بادز 4i با کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا و صدای بسیار باکیفیت خود ارزش خرید بالایی به عنوان بهترین هدست بلوتوثی 2024 دارد.

کیس شارژ و بادزهای این محصول از جنسی بسیار مقاوم ساخته شده‌اند و در نتیجه در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم‌اند. این مسئله منجر به افزایش دوام هدفون در برابر آسیب‌های خارجی شده است.

این مدل از بهترین هدست بلوتوثی هواوی از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار است و در نتیجه در مکالمات تلفنی کیفیت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین پاور بانک های 2023

هواوی FreeBuds 4

بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هدست بلوتوثی هواوی مدل فری بادز 3 این شرکت است که با طراحی جذاب و مشخصات فنی ایده‌آل خود از زمان عرضه فروش بسیار بالایی داشته است. این هدفون کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای نصیب کاربران می‌کند و از طرف دیگر متریال به کار رفته در ساخت آن از مرغوب‌ترین انواع موجود است. موضوعی که سبب شده فری‌بادز 4 کاملا در برابر ضربه مقاوم باشد.

باتری این محصول نیز وضعیت مناسبی دارد و تا 3.5 ساعت به طور مداوم کارایی دارد. دیگر قابلیت مهم فری‌بادز 4 برخورداری از قابلیت حذف نویز فعال است که سبب می‌شود کاربر در محیط‌های پرسروصدا به سادگی بتواند تماس برقرار کند یا موسیقی گوش دهد.

 

 هواوی RE EARBUDS 4I ENC

بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هدست بلوتوثی هواوی مدل RE EARBUDS 4I ENC است که یک گزینه جذاب برای هر کسی است که قصد خرید یک ایرباد باکیفیت را داشته باشد.

این محصول که از جمله بهترین هدست بلوتوثی 2024 به شمار می‌رود، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد اما متاسفانه فاقد قابلیت حذف نویز فعال است و در نتیجه ممکن است در محیط‌های پرسروصدا کاربرد چندانی نداشته باشد. با وجود این، RE EARBUDS 4I ENC کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و در گوش دادن موزیک در موقعیت‌های معمولی هرگز شما را ناامید نمی‌کند.

هواوی MOB FOUR I FREE BUDS

بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی هواوی مدل MOB FOUR I FREE BUDS از محصولات این شرکت است که تقریبا تمام ویژگی‌های یک ایرباد پرچمدار از کیفیت صدا و قابلیت حذف نویز فعال گرفته تا بیس قدرتمند را دارد. کیفیت ساخت بدنه و کیس شارژ این محصول نیز بسیار بالا است و باید بدانید که این مدل از استاندارد مقاومت در برابر گردوغبار برخوردار است.

شاید تنها نقص این مدل از بهترین هدست بلوتوثی هواوی مربوط به کیفیت پایین میکروفون آن باشد که سبب می‌شود این محصول در مکالمات تلفنی عملکرد ایده‌آلی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

شیائومی ZOH REDUCTION BUDS3 LITE ENC

بهترین هدست بلوتوثی 2024
بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هدست بلوتوثی شیائومی مدل ZOH REDUCTION BUDS3 LITE ENC است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصر‌بفرد خود به عنوان بهترین هندزفری بلوتوث در رده قیمتی خود شناخته می‌شود.

این هدفون سرعت شارژ بسیار بالایی دارد و به همین دلیل به سرعت می‌توانید گوشی‌ها و کیس همراه آن را به طور کامل شارژ کنید. کیفیت صدای این مدل بسیار بالا است و شما می‌توانید از صدای بی‌نظیر آن در زمان موسیقی گوش دادن، بازی، فیلم دیدن یا تماس‌های تلفنی لذت ببرید.

ردمی بادز 4

بهترین هدست بلوتوثی 2024

جدیدترین ایرباد پرچمدار ردمی از جمله بهترین هدست بلوتوثی 2024 است که از زمان عرضه تا امروز به دلیل مشخصات فنی و قیمت مناسب خود فروش بسیار بالایی داشته است.

این هندزفری بلوتوث شیائومی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و ضمن مقاومت در برابر ضربه در استفاده طولانی مدت هیچگونه کاهش عملکردی نخواهد داشت.

صدای شفاف این مدل در تماس‌های تلفنی ناشی از تکنولوژی ساخت پیشرفته به کار رفته در آن است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مکالمات تلفنی بدل کرده است. این مدل از ویژگی حذف نویز فعال نیز برخوردار است.

انکر soundcore life u2i

بهترین هدست بلوتوثی 2024
بهترین هدست بلوتوثی 2024

تا اینجا چند مدل از بهترین هدست بلوتوثی انکر در دسته ایربادها را معرفی کردیم، اما اگر به دنبال یکی بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی موجود در بازار از این برند باشید، مدل Soundcore life u2i جذابترین گزینه است. این مدل از درایورهایی 10 میلی‌متری با توان تولید صدایی بسیار شفاف و باکیفیت برخوردار است و با استفاده بلوتوث نسخه 5.0 به سادگی به انواع گجت‌های هوشمند متصل می‌شود.

روی بدنه این مدل چندین دکمه فیزیکی برای مدیریت جریان پخش و پاسخ یا رد تماس‌های ورودی قرار دارد. سری‌های این هدفون از نوع مگنتی است و در نتیجه در زمان عدم استفاده به هم متصل می‌شوند. آخرین مزیت Soundcore life u2i مقاومت نسبتا خوب آن در برابر رطوبت و تعریق شدید است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین ساعت های هوشمند 2023

هواوی FreeLace

بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هدست بلوتوثی 2024 از برند هواوی، مدل فری‌لیس این شرکت است که از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند و در نتیجه چه در موسیقی و چه در تماس تلفنی کیفیت کار بالایی دارد.

دو میکروفون تعبیه شده در هدفون بلوتوثی هواوی فری لیس نقش مهمی در کاهش صدای مزاحم محیط دارد و از طرف دیگر، درایورهای 14 میلی‌متری آن، یک صدای بسیار بلند، شفاف و قدرتمند برای شما پخش می‌کند.

به عنوان یکی از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی این محصول شارژدهی بسیار خوبی نیز دارد و از فرایند شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

کریتیو OUTLIER ONE V2

بهترین هدست بلوتوثی 2024
بهترین هدست بلوتوثی 2024

یکی از بهترین هندزفری های گردنی بلوتوثی مدل OUTLIER ONE V2 از شرکت کریتیو است. این محصول به عنوان یکی از بهترین هندزفری بلوتوث طراحی خاصی برای قرارگیری بهتر در گوش دارد.

این مدل با پشتیبانی از گواهی IPX5 در برابر پاشش قطرات آب و تعریق بسیار مقاوم است و برای ورزش یک گزینه ایده‌ال محسوب می‌شود.

کریتیو می‌گوید این مدل با هر بار شارژ کامل تا 9.5 ساعت کارایی دارد و با تنها 15 دقیقه شارژ نیز می‌تواند تا 1 ساعت کارایی داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای این مدل از بهترین هدست های بلوتوثی 2024، وزن کم و 15 گرمی آن است.

سوالات متداول

بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ چه مدل‌هایی هستند؟

گلکسی بادز 2 پرو، گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو از بهترین هدفون‌های بلوتوثی سامسونگ هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟

ردمی بادز 4، ردمی بازد 3 پرو و شیائومی می اسپرتز از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدست بلوتوثی 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    برندی که بهش کم توجه شده انکره. یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند ها. با سابقه پونزده شونزده سال موسیقی گوش دادن تو همه ی سبک ها بهتون پیشنهاد میکنم از اپل و سامسونگ بگذرید برید سمت انکر ساوندکور

    پاسخ

    من خودم هایلو دارم و دوستم کیو سی وای بی شک هایلو یه سر و گردن بالاتره مخصوصا تو مکالمه و تفکیک

    پاسخ

    واقعا Haylou x1 pro اینجا جاش نیس؟اولش ببینین چ ایرپاد های خوبن بعد پست بزارین بی سواد ها

    پاسخ

    با سلام،
    بیتس که از همشون بهتره، در موردش توضیحی ندادید.مدل power bets pro

    پاسخ