;
coinex

ساخت اسپین آف مانی هایست (Money Heist) در دستور کار نتفلیکس قرار گرفت

نتفلکیس رسما سفارش ساخت اسپین آف مانی هایست (Money Heist) با محوریت شخصیت برلین را صادر کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

خانه کاغذی که آن را با نام مانی هایست نیز می‌شناسیم، یکی از موفق‌ترین سریال‌های غیر انگلیسی نتفلیکس بوده که دو روز دیگر آخرین قسمت‌های فصل پنج و نهایی آن پخش خواهد شد. با این حال خبر خوش برای طرفداران این مجموعه این است که نیاز نیست برای همیشه با این سریال خداحافظی کنید.

نتفلیکس رسما اعلام کرد که قصد دارد اسپین آف Money Heist را بسازد. این اسپین آف حول شخصیت برلین می‌چرخد و نام سریال نیز Berlin خواهد بود. با توجه به گفته‌های نتفلیکس، این سریال در سال 2023 از این سرویس استریم منتشر خواهد شد.

اسپین آف مانی هایست (Money Heist)

برلین که او را با نام آندرس دِ فونولوسا نیز می‌شناسیم، یکی از شخصیت‌های محبوب مانی هایست بوده که ویژگی های رفتاری سایکوپاتیک اما کاملاً منطقی (دوری کامل از احساسات) دارد.

وی رهبر تیم سارقان در دو فصل اول بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این شخصیت بی خیالی و حفظ خونسردی‌اش است؛ حتی در شرایط بحرانی نیز برلین آرامش خود را حفظ می‌کند علیرغم ویژگی های شخصیتی منفی اش، همیشه به تیم وفادار مانده و همواره از دوستانش مراقبت می‌کرد.

ساخت اسپین آف مانی هایست (Money Heist)

اسپین آف خانه کاغذی قرار است درباره شخصیت برلین باشد. بنابراین شاهد بازی پدرو آلنسو (Pedro Alonso) در این سریال خواهیم بود. اما اطلاعات بیشتری درخصوص این سریال وجود ندارد.

به طور کلی داستان سریال مانی هایست حول محور یک گروه سارق به سرگروهی شخصی به نام پروفسور است که می‌خواهند به کارخانه چاپ پول در مادرید اسپانیا دستبرد بزنند.

آنها پس از آموزش، طی ماه‌ها برنامه ریزی و نقشه چینی به ضرابخانه‌ی سلطنتی در اسپانیا دستبرد می‌زنند و سرقتی بزرگ که نظیرش در دنیا بی‌سابقه است را انجام می‌دهند. اما در طی سرقت اتفاقاتی گروه را تحت خطر قرار می‌دهد و آن‌ها را دچار تفرقه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اسپین آف مانی هایست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر