;
coinex

رندرهای شیائومی 12 را ببینید ؛ ماژول زیبای دوربین سه گانه

در این نوشتار از تکراتو بهتان پیشنهاد میدهیم تا رندرهای شیائومی 12 را ببینید. با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی اطلاعاتی را برایتان شرح دهیم.

شیائومی نزدیک به یک سال پیش اولین گوشی از سری Mi 11 را ارائه کرد. حال پس از نزدیک شدن به سالگرد این رویداد، به زودی نسل ندید پرچمداران شیائومی معرفی خواهد شد. رندر شیائومی ١٢ در کنار برخی از جزئیات جدید مربوط به طراحی این گوشی فاش شده است. اما دقیقاً طراحی این پرچمدار قرار است به چه شکل باشد؟

رندرهای شیائومی 12

همچنین شیائومی 12 و 12 ایکس تنها گوشی‌های پرچمداری نیستند که به‌زودی در چین معرفی می‌شوند. موتورولا هم قصد دارد گوشی Edge S30 را با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و Edge X را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در چین رونمایی کند.

رندرهای شیائومی 12

بر اساس گزارش Sparrowsnews، پس از آنکه کوالکام نسل جدید تراشه پرچمدار خود برای گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد، بسیاری از برندها اعلام کردند که به زودی از پرچمداران جدید خود با این تراشه، رونمایی می‌کنند. یکی از این پرچمداران، Xiaomi 12 است. به گفته Digital Chat Station، گوشی Xiaomi 12 در مراحل نهایی تست و بررسی شیائومی قرار دارد. در همین بین، شیائومی ١٢ ایکس و شیائومی ١٢ پرو هم در حال گذراندن تست‌های نهایی خود هستند.

رندرهای شیائومی 12

در همین حین، رندر شیائومی ١٢ در ویبو فاش شده است. به نظر می‌رسد که این رندر، بر پایه شیائومی Civi و طراحی کلی آن باشد. طراحی قاب جلویی شیائومی ١٢ در این رندر، به مانند Xiaomi Civi است. اما در قاب پشتی، ورق بر می‌گردد! ماژول دوربین اصلی شیائومی ١٢، کاملاً مشابه با Xiaomi Mi 10T است. یک لنز بزرگ در بالا قرار گرفته و دو لنز کوچک‌تر نیز در پایین آن را همراهی می‌کنند. شیشه قاب پشتی هم رنگ و ساختاری مانند Xiaomi Civi خواهد داشت که جاذب اثرانگشت نیست.

رندرهای شیائومی 12

اما این رندر، تنها تصویر جدیدی نیست که از Xiaomi 12 فاش شده است. بلکه یک تصویر دیگر هم از قاب پشتی Xiaomi 12 منتشر شده است که رندر مورد اشاره را پوشش می‌دهد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این رندر، از همین تصویر زنده فاش شده الهام گرفته شده باشد.

برای مرور شایعات، شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام بهره خواهند گرفت. نمایشگر هر دو، ۶.٧ اینچی و از نوع AMOLED با وضوح 2K و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. در قاب پشتی این دو گوشی، سیستم دوربین یکسانی را شاهد خواهیم بود. اما احتمالاً نسخه پرو مانند قبل، یک لنز پریسکوپ تله فوتوی اضافی با زوم ۵ برابری اپتیکال را نیز دارا خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره رندرهای شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر