;
coinex

سری ردمی K50 شیائومی شامل 4 مدل اوایل 2022 عرضه می‌شود

سری ردمی K50 شیائومی شامل 4 مدل است که اوایل 2022 عرضه خواهد شد. شایعات زیادی درباره جدیدترین گوشی‌های هوشمند ردمی وجود دارد زیرا ردمی قرار است جانشین سری ردمی K40 شود.

آنگونه که Digital Chat Station گفته است، سری Redmi K50 سال میلادی آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی شده این محصول تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) در چین رونمایی شود. در ادامه به جزئیات بیشتر در خصوص این گوشی خواهیم پرداخت.

سری ردمی K50 شیائومی شامل 4 مدل اوایل 2022 عرضه می‌شود

با توجه به وجود چندین مدل مختلف در سری ردمی کی 40، سری Redmi K50 نیز چندین مدل خواهد داشت. گفته شده این سری با چهار تراشه مختلف عرضه خواهد شد.

GizmoChina اشاره کرده که سری ردمی کی ۵۰ با رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران خواهد رسید. البته با توجه به اینکه این تلفن‌ها در فوریه رونمایی می‌شوند، این مسئله از قبل نیز قابل پیش بینی بود؛ زیرا MIUI 13 در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که Redmi K50 به طور پیش‌فرض به اندروید 12 مجهز است و یا همان اندروید 11 را دارد.

به لطف افشاگرها و گواهینامه‌ها، برخی از مشخصات این سری را فاش شده است. دو نام رمز Matisse و Rubens به سری ردمی کی 50 تعلق دارند. انتظار می‌رود Matisse در حقیقت همان نسخه گیمینگ Redmi K50 باشد که به تراشه مدیاتک Dimensity 9000 نیز مجهز خواهد بود.

ردمی K50 شیائومی

یکی از تلفن‌های هوشمند سری ردمی K50 با اسم رمز Matisse دارای صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز است. همچنین انتظار می‌رود یک سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر OLED این دستگاه قرار گرفته باشد.

این گوشی دارای ماژول دوربین چهارگانه در قاب پشتی به همراه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و با توجه به آنکه با یک گوشی گیمینگ سر و کار داریم، باید سیستم خنک‌کننده قدرتمندی هم وجود داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا با نام Redmi K50 Gaming Pro عرضه می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود گوشی هوشمندی که با اسم رمز Rubens شناخته می‌شود با نام Redmi K50 Standard Edition وارد بازار شود. این دستگاه دارای تراشه مدیاتک Dimensity 7000 خواهد بود.

همچنین ممکن است این دستگاه ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در قاب پشتی، و مکانیزم خنک‌کننده مشابه با مدل Gaming Pro داشته باشد. جزئیات مربوط به دو مدل دیگر که با تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 1  و اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شوند، هنوز در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره سری ردمی K50 شیائومی چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر