;
coinex

طراحی لو رفته گلکسی S21 FE از روی قاب‌ها را ببینید

اخیرا رندرهایی بر مبنای قاب محافظ گلکسی S21 FE طراحی شده که جزئیات این طراحی لو رفته است. برای اطلاع از طراحی لو رفته گلکسی S21 FE با ما باشید.

اخیرا رندرهایی بر مبنای قاب محافظ گلکسی اس 21 اف ای طراحی شده که این گوشی را در کاورهای شفاف، کاور سیلیکونی و و کیس محافظ با کاور نمایشگر نشان می‌دهد.

پیش از این نیز رندرهایی از Galaxy S21 FE منتشر شده بود و طراحی گوشی در رنگ‌های مختلف را نشان می‌دهد. اما با توجه به مشخصات دوربین Galaxy S21 FE باید گفت که این گوشی در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد.

طراحی لو رفته گلکسی S21 FE از روی قاب‌ها را ببینید

طراحی لو رفته گلکسی S21 FE

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، رندرهای جدید Galaxy S21 FE کاملا با عکس‌ها، رندرها و گزارش‌های قبلی که درباره این گوشی منتشر شده، مطابقت دارند.

این گوشی هوشمند که احتمالا در ژانویه 2022 (اواسط دی تا اوایل بهمن) رونمایی می‌شود، در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته هنوز هیچ‌خبری به صورت رسمی تایید نشده و این احتمال وجود دارد که تا تاریخ رونمایی، همه‌چیز تغییر کند. این گوشی در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 به بازار می‌آید که البته هنوز مشخص نیست کدام نسخه در کدام بازارها عرضه می‌شود.

Galaxy S21 FE احتمالا به نمایشگر 6.41 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. پنل پشتی گوشی نیز به سه لنز دوربین مزین خواهد شد. گفته می‌شود که لنزهای 12 مگاپیکسل واید، 12 مگاپیکسل اولترا واید و 8 مگاپیکسل 3x تله، تنظیمات دوربین سه‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی گلکسی S21 FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر