;
coinex

نتفلیکس با انتشار این کلیپ کوتاه از پخش سریال لایو اکشن Resident Evil خبر داد

نتفلیکس با انتشار این کلیپ کوتاه از پخش سریال لایو اکشن Resident Evil خبر داد. با ما در تکراتو همراه باشید تا درباره این لایو اکشن توضیحاتی برایتان شرح دهیم.

پس از پخش یک انیمیشن و اکران فیلم سینمایی رزیدنت اویل، حالا نوبت به یک سریال لایو اکشن رسیده است که توسط نتفلیکس در دست ساخت قرار دارد. اکنون نتفلیکس با انتشار تیزری سگ‌های زامبی شده معروف این فرانچایز را به ما نشان می‌دهد.

این سریال اما پروژه کاملا جدا است که توسط استودیو آلمانی Constantin Film ساخته می‌شود. بنابر گزارش سایت videogameschronicle، ساخت فیلم جدید Resident Evil: Welcome to Raccoon City نیز برعهده همین استودیو قرار داشت.

سریال لایو اکشن Resident Evil

این سریال که داستان اورجینالی خواهد داشت روی دو فرزند آلبرت وسکر تمرکز دارد. این داستان در دو بازه زمانی مختلف جریان دارد. یک بازه زمانی روی بیلی و جید وسکر ۱۴ ساله تمرکز دارد که به راکون سیتی می‌روند. با رسیدن به شهر این دو متوجه جریانات مرموزی می‌شوند که شاید به پدرشان ربط داشته باشد. بازه زمانی دوم ده سال بعد جریان دارد و زامبی‌ها کل جهان را آلوده کرده‌اند. جید که اکنون بزرگ شده، سعی در بقا و پی بردن به راز پدرش دارد.

سریال لایو اکشن Resident Evil

سریال رزیدنت اویل هشت قسمت دارد و تهیه آن برعهده اندرو دب (Andrew Dabb)، شورانر Supernatural، قرار دارد. اکنون نتفلیکس اعلام کرده که لنس ردیک (Lance Reddick) بازیگر شخصیت وسکر خواهد بود. دیگر بازیگران انتخاب شده نیز آدلین رودولف (Adeline Rudolph)، پائولا نونیز (Paola Núñez)، سینا اگودانگ (Siena Agudong)، تمارا اسمارت (Tamara Smart) و الا بالینسکا (Ella Balinska) نام دارند.

هنوز مشخص نیست که سریال رزیدنت اویل چه زمانی از نتفلیکس منتشر خواهد شد.

کلیپ کوتاه از پخش سریال لایو اکشن Resident Evil در یوتیب

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره سریال لایو اکشن Resident Evil چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر