;
coinex

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر [+ترکیب و ساعت پخش]

در این نوشتار از تکراتو پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید را به همراه ساعت پخش و ترکیب دو تیم برایتان قرار داده‌ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

هرچه اوضاع گروه A مسابقات لیگ قهرمانان مشخص است اوضاع گروه B جز صعود قطعی و صدرنشینی لیورپول درگیر و دار اما و اگر شده است. لیورپول با 5 پیروزی و 15 امتیاز در صدر جدول است و اختلافی 10 امتیازی با پورتوی رده دومی دارد.

زمانی که قرعه‌کشی صورت گرفت کمتر کسی تصور می‌کرد پورتو در گروه مرگ موفق به کسب 5 امتیاز شود و اصلی‌ترین شانس صعود از گروه در هفته پایانی باشد. برای پخش زنده فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در 16 آذر همراه با تکراتو باشید.

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید

حالا اتلتیکو مادرید و میلان 4 امتیازی در کنار پورتو برای صعود به عنوان تیم دوم باید تلاش زیادی کنند. باخت اتلتیکو در اسپانیا مقابل میلان اوضاع گروه را بسیار پیچیده‌تر از آنچه بود کرده است. در واقع حالا الگوهای صعود مختلفی برای هر سه تیم قابل تصور است.

اما با توجه به اینکه پورتو امشب در دراگائو میزبان اتلتیکو است و لیورپول باید با میلان مصاف کند به نظر خیلی بعید است که شانسی برای میلان در کار باشد.

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید

اتلتیکو نیز اگر قصد صعود داشته باشد تنها باید پورتو را ببرد و تساوی هیچ تغییری در اوضاع ایجاد نمی‌کند. اتلتیکویی که این روزها حتی در لیگ داخلی خود هم اوضاع خوبی ندارد و این هفته مقابل مایورکا شکست خورد. پورتو اما در 5 بازی آخر خود ضمن 4 پیروزی تنها یک شکست مقابل لیورپول داشته است. در تقابل‌های پیشین دو تیم 1 تساوی و دو پیروزی برای اتلتیکو مادرید ثبت شده است.

ترکیب پورتو برابر اتلتیکو مادرید

ترکیب احتمالی پورتو در بازی امشب:

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید

ترکیب اتلتیکو مادرید برابر پورتو

ترکیب احتمالی اتلتیکو در بازی امشب:

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید

لینک پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر

آمار مسابقه به همراه ساعت پخش بازی به شرح زیر است:

  • تاریخ برگزاری: سه شنبه، 16 آذر 1400 (7 دسامبر 2021)
  • ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیو دی دراگائو، پورتو
  • تورنمنت: هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ گروه B – فصل 22-2021
  • داور: کلمن تورپن (فرانسه)

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید چیست؟ نظرات خود را در خصوص این بازی جذاب در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر