;
coinex

تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن NWH را ببینید

طبق اخبار به دست رسیده تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن NWH پخش شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های مارول بوده که به کارگردانی جان واتس و نویسندگی کریس مک‌کنا و اریک سامرز ساخته شده است. در حال حاضر تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن No Way Home منتشر شده است. برای تماشای تصاویر با ما همراه باشید.

تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن NWH

فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های مارول بوده که قرار است در این مجموعه بازیگران محبوبی همچون تام هالند، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ و ریس ایفانز به ایفای نقش بپردازند.

فیلم اسپایدرمن قرار است در ادامه فصل قبل یعنی Far From Home شروع شد. در فصل قبل دیدم که پس از افشای هویت مرد عنکبوتی توسط میستریو در پایان فیلم زندگی پارکر زیر و رو می‌شود همین امر باعث به وجود آمدن داستان‌های جالبی در فیلم می‌شود.

تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن NWH
فیلم اسپایدرمن کی میاد / فیلم Spider-Man No Way Home / فیلم اسپایدرمن / فرش قرمز اسپایدرمن Spider-Man No Way Home

او از دکتر استرنج می‌خواهد تا با جادو به بازگرداندن هویت مخفی‌اش کمک کند، اما این کار عواقب غیرمنتظره‌ای دارد که باعث می‌شود دنیای چندگانه باز شود و به ابرشرورهایی که قبلاً با نسخه‌های مرد عنکبوتی می‌جنگیدند، از دنیاهای دیگر اجازه ورود پیدا کنند.

اگر از طرفداران فیلم اسپایدرمن Spider-Man No Way Home هستید می توانید به جستار یک دقیقه اول اسپایدرمن No Way Home و سکانس مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در No Way Home سری بزنید و صحنه‌های جذاب فیلم را مشاهده کنید.

حال گویا تصاویر عوامل و کارگردان فیلم دوست داشتنی اسپایدرمن Spider-Man No Way Home منتشر شده است. برای تماشای عکس‌ها به صورت کامل بر روی عکس‌ها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تصاویر فرش قرمز اسپایدرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر