;
coinex

آغاز فاز Pre-Alpha متاورس فارسایت ؛ پروازهای میان ستاره‌ای و ادامه ایردراپ رایگان روزانه

فاز Pre-Alpha متاورس فارسایت شروع شده است و کاربران می‌توانند فضاپیماهای خود را به سوی سیارات بفرستند. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بیشتر در مورد این خبر صحبت کنیم.

بازگشایی فاز پیش الفا بازی متاورس Farsite به پلیرهای این اجازه را می‌دهد تا با این بازی بیشتر تعامل داشته باشند و از فضاپیماهای خود برای سفر به سیارات و منظومه ها استفاده کنند. به عنوان یکی از بهترین بازی های متاروس ، فارسایت یک روایت علمی تخیلی دارد؛ زمین نابود شده و ما انسان‌ها باید خانه خود را در سایر سیارات زیست‌پذیر جست‌و‌جو کنیم.

فاز Pre-Alpha متاورس فارسایت شروع شد

ایردراپ های رایگان روزانه ادامه دارد

در فاز Pre-Alpha همه‌ی دارایی‌ها نظیر شیپ‌ها به ایستگاه فضایی Homestead منتقل شده‌اند و امکان آغاز پروازفضایی حالا وجود دارد. همچنین پلیرها می‌توانند ابزارهای ماینینگ را در سکتورهای مختلف سیارات برپا کنند تا از منابع جا نمانند. منابع در این بازی برای ساخت NFT های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. توضیحات بیشتر در خصوص این بازی (نظیر تعریف cNFT) را می‌توانید در این مطلب تکراتو مطالعه کنید.

در بازی متاورسی فارسایت فضاپیما ها، ابزارها و نقشه‌ها به صورت cNFT درآمده‌اند و پلیرها می‌توانند آن ها را خرید و فروش کنند. همین حالا در پلتفرم اوپن‌سی (Opensea) که یکی از مارکت پلیس های معتبر NFT محسوب می‌شود، آیتم های فارسایت در حال معامله هستند. فقط فضاپیماها تاکنون بیش از 91 اتریوم مبادله شده‌اند. (اینجا را ببینید)

همه این‌ها یعنی فارسایت یکی از امیدوارکننده‌ترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال محسوب می‌شود. برای ثبت نام بازی فارسایت از لینک زیر استفاده کنید:

لینک ثبت نام در بازی متاورسی فارسایت (Farsite)

آغاز فاز Pre-Alpha متاورس فارسایت ؛ پروازهای میان ستاره‌ای و ادامه ایردراپ رایگان روزانه

آنطور که در اطلاعیه منتشر شده در تلگرام آمده است، در آینده فاز آلفا فارسایت فعال خواهد شد و امکان های زیر به بازی افزوده می‌شود:

  • ساخت شیپ و ماژول
  • آغاز به کار مارکت بازی
  • توسعه سکتور پیشرفته
  • ماموریت های فضایی تعاملی
  • ماینینگ روی سیارک‌ها
  • اکادمی خلبانی

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی فارسایت چیست؟ در کامنت‌ها از تجربه بازی خود بگویید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا سایت باز نمی کنه؟

    پاسخ