;
coinex

بازی آپلند (Upland) ؛ معرفی، دانلود، آموزش بازی و کسب درآمد

بازی آپلند (Upland) یک بازی محبوب موبایلی است که بر روی بلاکچین EOS فعال است و از طریق آن می‌توان کسب درآمد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازی آپلند (Upland) بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و روز به روز افراد بیشتری بازی آپلند (Upland) را دانلود می‌کنند. این بازی مانند سایر نسخه‌های اولیه بازی‌های بلاک چین، در حال حاضر یک بازی بسیار ساده است.

علاوه بر اینکه بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های Challenge و Treasure Hunt و غیره استفاده کنند می‌توانند بعد از ثبت نام، زمین یا خانه خریداری کنند، در مورد ساخت و ساز تصمیم بگیرند، معامله کنند، ملک خود را با سود بیشتر بفروشند و ارز دیجیتال کسب کنند.

البته توسعه دهنده در نظر دارد تا باز هم ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. به عنوان مثال قرار است زمین‌های کشاورزی برای تولید غذا و ذخایر معدنی برای منابع کشاورزی به بازی اضافه شود. در این صورت بهتر است به بازیکنانی که مهارت بیشتری دارند نسبت به بازیکنانی که تنها تصمیم خرید و نگهداری ملک دارند، پاداش بیشتری بدهد.

حال در ادامه این گفتار، لینک دانلود Upland را در اختیار شما می‌گذاریم و به آموزش بازی Upland و نحوه کسب درآمد از آپلند می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

بازی آپلند (Upland)

بازار بلاکچین روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. این پیشرفت‌ها باعث شده هر روز پروژه‌های زیادی به این بازار اضافه ‌شود که یکی از آنها که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، صنعت NFT Game است. تا امروز پیشرفت‌های این بازار بسیار قابل توجه بوده است. بازی آپلند که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت خواهد شد مربوط به این صنعت است.

بازی آپلند در قالب زمین و خانه مجازی است اما با ساختاری واقعی. در این بازی کار بر روی یک نقشه واقعی انجام می‌شود. بر روی این نقشه‌های واقعی زمین‌ها و خانه‌هایی وجود دارد که به صورت NFT فروخته می‌شوند و کاربران بازی می‌توانند آنها را برای خود خریداری کنند. در ادامه این NFT ارزش گذاری خواهد شد و کاربر می‌تواند زمین یا خانه‌ای که خریداری کرده بفروشد و حتی به پول واقعی تبدیل کند.

بنابراین کسب درآمد از آپلند از طریق خرید و فروش زمین‌های مجازی است. در واقع می‌توان گفت که بازی آپلند یک شبیه‌ساز از دنیای واقعی است که انسان‌ها زمین‌های مختلف را خرید و فروش می‌کنند. اما تفاوت این بازی با دنیای واقعی مجازی بودن زمین‌ها و خانه‌های آن است.

بازی آپلند (Upland)

بازی آپلند مبتنی بر بلاک چین EOS‌ است و فقط بر روی موبایل قابل اجراست. این بازی جذاب به بازی مونوپولی نیز شبیه است زیرا بازیکنان و کاربران بازی می‌توانند خانه و زمین مجازی داشته باشند اما با مالکیت حقیقی. هنگام خرید یک ملک در بازی یک قرارداد مشخص می‌شود که براساس آن ملک به‌طور واقعی متعلق به کاربر مورد نظر خواهد بود. پس با دقت عمل کنید؛ زمین و خانه مناسب را خریداری کنید و هوشمندانه بفروشید یا مبادله کنید.

در بازی آپلند می‌توان یک زمین مجازی را به قیمت یک زمین واقعی خرید و مالک آن شد و آن را در کیف پول خود نگهداری کرد. این ملک برای شماست و هر زمان که مایل باشید می‌توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید.

سیستم عامل گوشی شما اندروید باشد یا IOS فرقی ندارد زیرا بازی آپ‌لند (Upland) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS پیاده سازی شده است. در ادامه این گفتار لینک دانلود بازی آپلند را در اختیار شما می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

دانلود بازی آپلند

بازی آپلند (Upland)
دانلود Upland

تا اینجا با کلیات بازی آپلند آشنا شدیم. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی اسن است که علاوه بر خرید زمین می‌تون در زمین خود فرایند ساخت و ساز نیز انجام داد تا بتوان آن را با سود بیشتری فروخت.

برای اینکه با این بازی بیشتر آشنا شد باید آن را دانلود کرد. برای دانلود در گوشی‌های اندروید، می‌توانید از طریق GooglePlay اقدام کنید و اگر گوشی شما آیفون است، آن را از اپ استور آیفون دانلود کنید. نصب بازی آپلند چندان پیچیده نیست. بعد از دانلود آن را نصب کرده و حساب کاربری بسازید.

در مرحله بعد نصب بازی آپلند ، آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید تا لینک تایید به ایمیل شما ارسال ‌شود. در ادامه بر روی لینک تایید که به ایمیل شما ارسال شده کلیک کنید و به صفحه ورود بازی بروید. برای نصب بازی آپلند و شروع بازی نیازی به توکن EOS نیست. در حقیقت، یک فرد می‌تواند Upland را حتی بدون داشتن کیف پول EOS بازی کند. حال در ادامه به آموزش بازی Upland می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بازی Apex Legends Mobile

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

 

آموزش بازی آپلند و کسب درآمد

آموزش بازی Upland
آموزش بازی Upland

با ورود به صفحه بازی، چندین آواتار Block Explorer به شما نمایش داده می‌شود. آنها آیکون شما هستند و شما باید رنگ و آواتار مورد نظر خود را انتخاب کنید. Block Explorer به طور خودکار فعالیت جستجو در داخل شهر را نجام داده و گزینه‌های جدیدی را کشف می‌کند.

UPX واحد پول در بازی Upland است که با انتخاب کاوشگر UPX شما 4500 می‌شود و پاداش ثبت نام به شما تعلق می‌گیرد. می‌توان از این پاداش برای خرید ملک‌ استفاده کرد که بابت آن اجاره دریافت خواهید کرد.

یکی از اصطلاحاتی که در آموزش بازی Upland باید به آن اشاره کرد، Visitors است. ویزیتورها همان بازیکنانی هستند که UPX  آنها کمتر از 10000 است. آنها می‌توانند ملک بخرند و اجاره بگیرند، اما نمی توانند UPX خود را نقد کنند.

هر 1000 واحد  UPX معادل 1 دلار است. ویزیتورها کیف پول EOS رایگان دارند که حاوی آیتم‌ها و UPX آنها است. اما کلیدهای خصوصی این کیف پول‌ها توسط توسعه دهنده کنترل می‌شود.

نکته مهمی که باید در مقاله آموزش بازی آپلند به آن اشاره کرد، تمدید ویزای Upland هر 7 روز یکبار است. این کار با استفاده از یک دکمه ساده که در رابط کاربری ظاهر می‌شود قابل انجام است. اگر کاربر نتواند ویزای خود را ظرف 7 روز تمدید کند، حساب و تمام دارایی‌های خود را از دست خواهد داد.

در مقابل ویزیتورها، آپلندرها هستند. Uplanders کسانی هستند که حداقل 10000 واحد UPX دارند. به عبارت دیگر، آنها حداقل 10 دلار ارز یا ملک در بازی دارند. Uplanders می‌تواند از کلاینت بازی برای تولید کیف پول EOS اختصاصی خود برای ذخیره دارایی‌های بازی خود استفاده کند.

توسعه دهنده بازی به کلیدهای خصوصی کیف‌های کنترل شده توسط Uplanders دسترسی ندارد و Uplanders قادر است دارایی‌های خود را به سایر بازیکنان بازار با ارز UPX بفروشد یا آنها را با املاک دیگر معامله کند. در آینده، همچنین می‌توان املاک را با ارز فیات متناسب با ارزش دلاری به فروش رساند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

نحوه جستجو در Upland برای خرید ملک

بازی آپلند (Upland)

بعد از ورود به بازی کاوشگر شروع به حرکت در شهر می‌کند. می‌توان کاوشگر را خود به نقطه مورد نظر ارسال کرد. اگر کاوشگر را به بلوک خاصی ارسال کنید برای شما هزینه مشخصی خواهد داشت اما اگر خود در املاک جابه جا شوید هزینه‌‌ای برای شما ندارد.

روی برخی قسمت‌ها یک هواپیمای کاغذی وجود دارد که اگر در محدوده شما باشد می‌توانید برای جابجایی از آنها استفاده کنید که البته محدودیت در تعداد پرواز خواهید داشت. هنگامی که کاوشگر از بلوک‌های مختلف عبور می‌کند آنها در دسترس هستند و می‌توانید آنها را خریداری کنید.

در نظر داشته باشید در صورتی که در مدت زمان معینی آنها را خریداری نکنید، به حالت کشف نشده تغییر می‌کنند و کاوشگر باید دوباره از کنار آنها عبور کند تا قطعات کشف نشده برای خرید در دسترس دیگران قرار گیرند.

بیشتر بخوانید:

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

آینده دار ترین شت کوین ها

نحوه مشاهده اطلاعات املاک

بازی آپلند (Upland)

وقتی روی ملکی کلیک شود، یک منو با اطلاعات بیشتر نشان داده می‌شود که اگر کاوشگر شما روی آن ملک باشد می‌توانید آن را بخرید. با کلیک روی گزینه بیشتر در این قسمت می‌توان درآمد ماهانه ملک را نیز دید. اگر قصد دارید کاوشگر خود را ملکی برسانید می‌توانید از دکمه Send هم کمک بگیرید دقت داشته باشید که هزینه ارسال به ملک مورد نظر در بالای صفحه به میزان 40UPX نشان داده شده است.

امکان مشاهده نمایی واقعی از محل نیز امکان‌پذیر است که باید روی دکمه street کلیک کرد که در ادامه با باز شدن یک پنجره حقیقی ملک و خیابان نمایش داده می‌شود.

املاک یا قطعات زمین و خانه که در نقشه وجود دارند، با چند رنگ تفکیک شده‌اند. رنگ آبی پررنگ املاکی هستند که متعلق به شماست. رنگ سبز کم رنگ، برای ویزیتورها است و می‌توانند آنها را بخرند. املاک سبز پر رنگ دارای مالک هستند. املاک آبی کم رنگ نیز در اختیار Uplanderها قرار دارد.

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشت املاک دارای برچسب FSA هستند. با استفاده از این قابلیت قطعاتی از زمین‌ها برای بازیکنان جدید که دارایی زیادی ندارند با قیمتی معقول رزرو شده است. بازیکنانی که در سطح‌های بالا هستند امکان خرید این املاک را ندارند.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

آلت سیزن چیست؟

چگونه اجاره دریافت کنیم؟

بازی آپلند (Upland)

در این قسمت از آموزش بازی آپلند ، نحوه دریافت اجاره را توضیح خواهیم داد. در واقع یکی از روش‌های کسب درآمد از آپلند اجاره دادن ملک است. بعد از آنکه کاربری تصمیم به خرید ملک می‌گیرد و آن را خریداری می‌کند، بلافاصله بعد از خرید اجاره UPX از آن دریافت می‌کند.

نرخ بازدهی ملک با ملک دیگر متفاوت است. بنابراین اگر قصد کسب درآمد از آپلند را دارید، در خرید ملک خود دقت کنید. برای مثال اگر ملکی به قیمت 4320UPX خریداری شود 62.21UPX در ماه اجاره به آن تعلق می‌گیرد.

بازیکنان علاوه بر کسب درآمد از آپلند از طریق املاک فردی، می‌توانند از طریق تکمیل مجموعه‌ها نیز درآمد کسب کنند. هر مجموعه تکمیل شده یک پاداش و یک ضرب کننده دائمی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بازی متاورسی فارسایت (Farsite) ؛ کاوش فضا با DeFi و cNFT [+ایردراپ رایگان]

نحوه حرکت به سوی این گنج

در این قسمت از آموزش بازی آپلند نحوه حرکت به سوی این گنج را توضیح می‌دهیم. در صورتی که این گزینه انتخاب شود یک تایمر در کنار صفحه قرار می‌گیرد و حدود 4 دقیقه وقت دارید تا گنجی را که مخفی شده است را پیدا کنید. برای اینکار لازم است روی ملک خود کلیک کرده و گزینه treasure را انتخاب کنید. با این کار فلش شما را به سمت گنج هدایت می‌کند.

اگر شما به گنج نزدیک باشید در ظاهر فلش تغییراتی ایجاد می‌شود. برای کشف گنج باید در مسیر فلش کاوشگر خود را به بلوک‌های بعدی حرکت دهید و دوباره با کلیک کردن بر روی ملک وضعیت فلش را بررسی کنید که باید برای این کار سرعت عمل داشته باشید. فراموش نکنید که ممکن است جابجایی کاوشگر هزینه داشته باشد که البته اگر جابجایی بین املاک خود شما باشد هزینه‌ای ندارد. اگر مجبور به پرداخت هزینه شدید بلوک‌هایی را انتخاب کنید که هزینه انتقال کاوشگر به آن محل کمتر از سایر نقاط باشد.

راه دیگری نیز برای جستجوی گنج وجود دارد؛ بازیکنان می‌توانند با تکمیل بازی‌های کوچک با ضربه زدن به پیناتا، به دنبال جستجوی گنج باشند. هزینه این مینی بازی‌ها بین 10 تا 20 UPX در هر جلسه است. تمرین گنج‌یابی پاداشی ندارد اما این بازی‌های کوچک در یافتن گنج مناسبند. بنابراین، بازیکنان ممکن است با تمرین این بازی‌ها از قبل در شکارهای واقعی مزیتی کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

شت کوین چیست؟

ایردراپ چیست؟

نحوه تامین اجاره و استخرهای UPX

بازی آپلند (Upland)

قبل از ایجاد Upland، حدود 100 میلیارد توکن UPX در بلاک چین EOS مینت شد. 50 میلیارد از این منابع به استخر Upland و 50 میلیارد به استخر Community اختصاص یافت. استخر Upland توسط توسعه دهنده کنترل می‌شود. توسعه دهنده این توکن‌ها را با نرخ 1 دلار در هر 1000 UPX به بازیکنان جدید می‌فروشد. درآمد حاصل از آن برای تأمین هزینه عملیات و توسعه بیشتر بازی استفاده می‌شود.

استخر Community برای تأمین مالی پرداخت به صاحبان املاک است. وقتی بازیکنی ملکی را می‌خرد، UPX هزینه شده به استخر Community می‌رود. و هنگامی که بازیکنان با استفاده از سیستم معاملاتی داخلی، املاک را معامله می‌کنند، هزینه‌های معامله از آنها نیز به استخر Community می‌رود. همچنین 50 میلیارد UPX پیش ساخته در استخر Community در زمان راه اندازی وجود داشت و بیشتر این صندوق هنوز در دسترس است.

همچنین UPX جدید هر ماه استخراج می‌شود. نیمی از این منبع جدید به استخر Community و نیمی به استخر Upland می‌رود. برای پرداخت پاداش در بازی از این منابع استفاده می‌شود.

در جدیدترین نسخه Upland سه ویژگی جدید معرفی شده است:

  • Leaderboard: با استفاده از تابلوی رتبه بندی، بازیکنان بر اساس معیارهای مختلف، مانند تعداد ویزتورها، مجموعه‌های کامل شده، موارد ارجاع شده و غیره رتبه بندی می‌‌شوند. نفرات برتر پاداش ندارند اما برخی از بازیکنان برای رسیدن به جایگاه اول تلاش می‌کنند چون به دنبال کسب افتخار هستند.
  • Treasure Hunt: این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زمان کاوش در املاک، گنجینه‌های کمیاب را پیدا کنند. شما می‌توانید از طریق منو گزینه Treasure را انتخاب و با پرداخت 100UPX جستجوی گنج را آغاز کنید.
  • Challenge: چالش‌ها این بازی بازیکنان را مجبور می‌کنند تا وظایف خود برای دریافت پاداش تکمیل کنند. به گفته توسعه دهنده از نظر ماهیت مشابه تابلو نفرات برتر هستند، مگر آنهایی که محدودیت زمانی و پرداخت دارند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی آپلند چیست؟ به نظر شما این پروژه چه آینده‌ای خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (29 نظر)

    با سلام لطفا بفرمایید چرا وقتی از طریق سایت آپلند وارد گوگل پلی میشم برا دانلود….میزنه…این مورد در کشور شما وجود ندارد ممنون

    پاسخ

    سلام چرا فلش راهنما در گنح یابی برای من نشان داده نمیشود

    پاسخ

    سلام وعرض ادب
    توبازی اپلند یبار آمدم ارز انتقال بدم زمین بخرم نشد و تایم ۱۵ دقیقه م تموم شد الان نمیتونم upx بخرم و اصلا صفحه نمیاد و میگه مال اپلند هاست الان چکار کنم ؟ لطفا جواب منو ایمیل کنید ممنون میشم

    پاسخ

    برو کرش پاک کن مال گوگل کرومتو بعد با فیلتر شکن برو بزن امریکا

    پاسخ

    سلام .ویزا رو چطور باید تمدید کرد بعد از شارژ حساب و خرید زمین گزینه ویزای ۷ روزه نمیاد دیگه نیازی نیست تمدید کرد؟

    پاسخ

    چطوری توی چالش ها باید شرکت کرد

    پاسخ

    سلام
    من برای پرداخت به داخل بازی با کریپتو مشکل دارم و صحفه انتقال رو باز نمی کنه

    پاسخ

    غیر بازی کردن و فقط با خرید زمین میشه سود قابل توجهی کرد یا خیر ؟

    پاسخ

    سلام میشه لطف کنید در مورد برداشت و واریز این آپلند توضیح بدین و منظور از کیف پول ایاس EOSچیه

    پاسخ

    برای برداشت سودتون نیاز به شماره خارج از ایران داره و بی خودی پولتون رو از دست ندید

    پاسخ

    سلام
    من رفتم ۴۰۰ دلار به ادرس اتری که بازی داد پول به اتر زدم الان نیومده اکانت من چیکار کنم

    پاسخ

    ایمیلی که با آن ثبت نام کردید رو چک کنید احتمالا از utrust براتون پیامی اومده که مربوط به برگشته پوله اونجا شماره حسابتون رو بزنید دو سه ساعت بعد برمیگرده

    پاسخ

    این بازی ایرانو تحریم کرده حتما با فیلتر برید

    پاسخ

    سلام چجوری بخش پیشنهاد های خود اپلند رو باز کنم ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ

    من این بازی رو دانلود کردم و حالا میخوام UPX داخلش بریزم اما نمیدونم چطور این کار رو بکنم یا از چه کیف پولی استفاده کنم

    پاسخ

    من این بازیو نصب کرم و کمی بازی کردم و باید بگم که این بازی خوره اینترنت هست و به سرعت ترافیک شما را تمام خواهد کرد وچندین برابر چیزی که شاید به دست بیاورید باید صرف هزینه اینترنت کنید

    پاسخ

    فکر کن بشینی یه بازی مسخره بکنی زمین بخری بفروشی چیزی که اصن ماهیت واقعی نداره با چشم نمیتونی ببینی فقط وقت تلف کردنه

    پاسخ

    سریال Upload رو نگاه کن 🙂

    پاسخ

    این بازی روزی ۲ یا ۳ گیگ اینترنت مصرف میکنه و به گوشی و کامپیوتر هم فشار وارد میکنهدخیلی مصرفش بالاش اصلا ارزش نداره یک بارم باز کنی
    فقط بازی رو باز میکنی ۱۰۰ مگابایت دانلود میکنه هر بار

    پاسخ

    ده سال پیش هم راجع به بیت کوین دقیقا همینطور میگفتن 🙂

    پاسخ

    سلام و عرض ادب ، من تو آپ لند یه پروفایل ساختم ولی اول که منطقه رو انتخاب میکردم نیویورک رو زدم و الان زمین با قیمت توکن هایی که من دارم گیرم نمیاد چیکارکنم که بتونم منطقه بازی رو عوض کنم؟

    پاسخ

    اکسپلوررتو بفرست جاهای دیگه زمین پیدا کنن.

    پاسخ

    سلام
    منم هم این مشکل خوردم یکم دقیقتر توضیح میدین
    مرسی

    پاسخ

    سلام و عرض ادب وقتی ما توی بازی مبتدی هستیم چگونه میتونیم upx بخریم چون من نمیتونم از طریق دکمه get upx بازی کنم و درآمد کسب کنم و همینطور وقتی کسی روی خطی که من حرکت کردم حرکت میکنه هیچ upx بهم تعلق نمیگیره.

    پاسخ

    یا باید بخرید. یا باید کالکشن‌ها رو انجام بدید. (با خرید یه زمین یه کالکشن بای‌دیفالت دارید) یا توی ایونت ها شرکت کنید. 23 دسامبر یه ایونت هست.

    پاسخ

    سلام من هنوز آپلندر نشدم نه اجازه خرید میده ونه اجازه پیشنهاد قیمت . لطفاً درمورد ایونت یه راهنمایی کنید که چی هست وما باید چه کاری انجام بدیم و اخبارش رو ازکجا باید بگیریم؟ با سپاس

    سلام ارزونترین زمینها رو کجا میشه پیدا کرد؟ من اصلاً زمین سبز کم رنگ ندیدم تا الان.

    پاسخ

    در حال حاضر تمام بازی های مبتنی بر بلاک چین کلاهبرداری محض است، درسته که بهتون سود میده ولی اولش باید خرج کنین پولی که اونا به جیب میزنن و در مقدار سودهی شما قابل قیاس نیست برای اینکه اونها کاملا به حساب شما دسترسی پیدا میکنند و هر وقت دلشون بخوان شمارو حذف میکنند.

    پاسخ

    سودشونو بدن شما راضی میشین ؟ مگه قرار بود اندازه اونها سود کنین؟

    پاسخ