;
coinex

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

بهترین بازی های متاورس کدام است؟ اگر شما هم مشتاق هستید که پاسخ این سوال را بدانید و با این بازی‌ها آشنا شوید، با تکراتو همراه باشید.

جهانی را تصور کنید که کاملا از حقایق فیزیکی روزمره زندگی شما به دور است. شما می‌توانید در این جهان موازی، کار، بازی و استراحت کرده و حتی با افراد دیگر از سرتاسر این کره خاکی، ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید در این جهان در جمع‌های مختلف شرکت کنید، آثار هنری فوق‌العاده خلق نمایید و حتی درآمدزایی نیز داشته باشید.

به‌طور خلاصه، می‌توانید هرکاری که تصور می‌کنید را به‌راحتی انجام دهید. این نیز یک رویای دور و دست‌نیافتنی نیست! شاید با خواندن این صحبت‌ها به دنیای سینما و کتاب‌ها فکر کرده باشید و گمان کنید که دست یافتن به چنین چیزی یک رویا باشد. اما این‌طور نیست. متاورس، درست همان رویایی است که از آن حرف می‌زنیم و ارزهای دیجیتال در واقع کلید اصلی رسیدن به آن محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های متاورس

متاورس (Metaverse) در حقیقت رویایی است که اگرچه تا پیش از این تنها در قصه‌ها وجود داشت، اما حالا به حقیقت پیوسته است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، فناوری بلاک چین متاورس همچنان در دست توسعه قرار دارد، اما مفهوم این دنیای دیجیتالی به‌خوبی پیشرفته است و حتی می‌توان گفت که ریشه‌های آن به دهه‌های گذشته نیز بازمی‌گردد.

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد
بهترین بازی های متاورس

نویسندگان علمی تخیلی و داستان‌های خیالی بر روی مفهوم متاورس کار کرده‌اند. آن‌ها به راهی برای پیش‌روی، حتی فراتر از محدودیت‌های فیزیکی دنیای کنونی فکر می‌کردند. این نویسندگان قصد داشتند افق‌های بی‌حد و مرزی را کشف کنند و هرروز احتمالات جدید و جذابی را به وجود آورند.

فرقی ندارد که می‌خواهید قله‌های جدیدی از موفقیت دیجیتال را فتح کنید، دنیایی جدید را کشف کنید و یا به شیوه رمان‌ها با دوستان و اعضای خانواده خود ارتباط برقرار نمایید، متاورس تمام این کارها را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

زندگی، کار و بازی در یک واقعیت و دنیای مجازی دیگر، به تأمین بودجه نیاز دارد و ارزهای دیجیتال این کار را برای شما انجام می‌دهند. البته شما قطعا می‌توانید در بهترین بازی های متاورس، به بهترین نحو بودجه‌رسانی کرده و بودجه‌های خود را خرج کنید.

از آنجایی که چندین متاورس برای استفاده وجود دارد، پس ارزهای دیجیتال مختلفی هم در دسترس شماست. آشنایی با بهترین ارز دیجیتال های متاورس ، تفاوت‌ها، مزایا و معایب هرکدام، به شما کمک می‌کند که بهترین سرمایه‌گذاری را برای نیازهای خود انتخاب کنید و در نتیجه، سود بسیاری بیشتری به دست آورید. پس اگر شما هم به کسب درآمد از متاورس علاقه دارید، با ما همراه شوید. در ادامه به معرفی بهترین ارز دیجیتال های متاورس یا بهترین بازی های متاورس می‌پردازیم.

متاورس دسنترالند (مانا)

بهترین بازی های متاورس
متاورس دسنترالند (مانا)

متاورس دسنترالند (Decentraland) با توکن مانا (Mana)، یکی از بهترین بازی های متاورس است. دسنترالند در حقیقت یک پلتفرم واقعیت مجازی به‌شمار می‌رود که می‌توانید در آن دارایی‌های مجازی خود را که لند (LAND) نامیده می‌شوند، بخرید، بفروشید و یا مدیریت کنید.

شما می‌توانید دنیای خود را به هرشکلی که می‌خواهید، بسازید و توسعه بخشید. همچنین می‌توانید این نسخه از متاورس را به‌راحتی از طریق گوشی، کامپیوتر و حتی هدست‌های واقعیت مجازی (VR) خود نیز کشف کنید.

برای شروع استفاده از دسنترالند نیز شما به توکن دسنترالند مانا نیاز دارید. این توکن یکی از بهترین توکن های متاورس به‌شمار می‌رود. از این توکن، برای دسترسی به اپلیکیشن‌های تعاملی، پرداخت قیمت کالاها، خدمات یا سرمایه‌گذاری در دارایی‌های بیشتر، استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این ارز پیشنهاد می‌کنیم مقالات معرفی بازی دسنترالند و قیمت و نحوه خرید زمین در دسنترالند را در تکراتو مطالعه کنید.

متاورس سندباکس (سند)

سندباکس (Sandbox) با ارز دیجیتال سند (SAND) به گفته بسیاری، بهترین بازی های متاورس به‌شمار می‌رود. این پلتفرم، یک دنیای مجازی است که می‌توانید در آن با استفاده از یکی از بهترین توکن های متاورس ، توکن سند، زمین مجازی و یا دیگر دارایی‌ها را خریداری کنید و بفروشید.

بهترین بازی های متاورس

شما کاملا می‌توانید هرچیزی که تصور می‌کنید را بسازید و تغییر دهید. به همین ترتیب، می‌توانید از تجربه مجازی خود با استفاده از قدرت ارز دیجیتال سند، درآمدزایی کنید. جالب است بدانید که یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری فناوری به نام سافت بانک (SoftBank) نیز از سندباکس پشتیبانی می‌کند.

به‌علاوه می‌توانید در این پلتفرم، دارایی‌ها و برنامه‌های مجازی خود را نیز خریده، فروخته و یا استیک کنید. سندباکس، یکی از برترین بازی‌ها برای کسب درآمد از متاورس است که به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید چطور از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

برای مثال شما می‌توانید بازی مخصوص خود را بسازید، دیگر بازی‌ها را انجام دهید، مالک سرزمینی مجازی شوید و یک دارایی را جمع‌آوری کرده، ساخته و یا کنترل کنید. متاورس سندباکس بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود که به همین ترتیب می‌تواند درجه اعلایی از امنیت را به شما ارائه دهد.

اما با وجود آنکه سندباکس، بهترین بازی های متاورس است، وجود آن در بلاک چین اتریوم بدان معناست که احتمالا باید هزینه‌های بسیار زیادی را در دوره‌های زمانی مختلف، بپردازید. در عین حال، ادیتور این پلتفرم امکان ساخت انیمیشن‌ها و مدل‌های بی‌نظیر را به شما می‌دهد و در عین حال، ابزارهای قدرتمندی را برای شما فراهم می‌کند تا دنیایی که می‌خواهید در آن به‌صورت مجازی زندگی کنید را بسازید. برای آشنایی بیشتر با این بازی، مقاله آموزش بازی سندباکس (Sandbox) را مطالعه کنید.

متاورس استار اطلس (ATLAS)

متاورس استار اطلس (Star Atlas) با توکن اطلس (ATLAS) یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس است. استار اطلس به شما قدرت آن را می‌دهد که تجربه خود را فراتر از دنیای خاکی ببرید. در این بازی شما هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید دنیای کاملی از ممکن‌ها را کشف کنید.

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد
متاورس استار اطلس (ATLAS)

می‌توانید سفینه فضایی سفارشی‌سازی شده خود را بردارید و جهانی منحصربه‌فرد را عمیقا کاوش کنید. همچنین می‌توانید به فرقه‌ای ملحق شوید یا آن را بسازید و حتی جهانی را توسعه بخشید. این بازی که از بهترین بازی های متاورس است امکان تمام این کارها را به شما می‌دهد و به شما بستگی دارد که بخواهید کدام کار را انجام دهید.

توکن اطلس که از بهترین توکن های متاورس به‌شمار می‌رود نیز بودجه این دنیای خاص را تأمین می‌کند. این توکن بر روی بلاک چین متاورس سولانا اجرا می‌شود و کلید رسیدن به چشم‌اندازها و امکانات بهترین ارز دیجیتال و بازی متاورس ، یعنی استار اطلس است. بلاک چین متاورس سولانا نیز سریع، ایمن و راحت است. این بلاک چین شبیه به اتریوم بوده اما مقیاس‌پذیری بیشتر و هزینه کمتری دارد.

متاورس اکسی اینفینیتی (آکس)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) با توکن آکس (AXS) نیز یکی دیگر از بهترین ارز دیجیتال های متاورس است. بازی Axie Infinity بیش از ربع میلیون بازیکن روزانه دارد. بازیکنان در این بازی توکن‌هایی را که اکس نامیده می‌شود، در دست دارند.

این توکن به آن‌ها استیک مالکیت و عملیات بازی را ارائه می‌دهد. بازیکنان به همین ترتیب می‌توانند پادشاهی‌هایی را بسازند، به‌دنبال ذخایر کمیاب بگردند و گنجینه‌های غنی را به‌دست آورند. بازیکنانی که بیشتر از همه در بازی شرکت کرده باشند، می‌توانند از طریق بلاک چین متاورس، پاداش بگیرند.

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد
متاورس اکسی اینفینیتی (اکس)

بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا هیولاهایی را به‌نام اکسی به‌دست آورند که در حقیقت توکن‌های غیرقابل معاوضه‌ای هستند و می‌توان آن‌ها را در خارج از بازی، خرید و فروش کرد. اکسی نیز می‌تواند نسبت به کمیاب بودن آن، بین تقریبا 150 تا بیش از 100,000 دلار قیمت داشته باشد.

با وجود این، گران‌ترین اکسی تاکنون 300 اتریوم فروخته شده است و این پلتفرم که یکی از بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد است، در ماه آگوست اوج مقدار ترید خود که 1 میلیارد دلار بود را ثبت کرد. همچنین این بازی در سیستم‌های بسیاری قابل اجراست؛ همچون: IOS، اندروید، ویندوز و مک.

توکن AXS نیز همچون دیگر کوین‌های متاورس، بر اساس بلاک چین متاورس اتریوم ساخته شده است که باز هم به معنای امکان بالا بودن هزینه‌های گس است. با وجود بالا بودن هزینه‌ها، اما در عوض خیال شما از امنیت این پلتفرم کاملا راحت است. همچنین می‌توانید توکن آکس را با دیگر ارزهای دیجیتال همچون اتر یا ارزهای فیات نیز معامله کنید.

بیشتر بخوانید:

تکمیل مأموریت‌ها یا هر فعالیتی در این پلتفرم برای بازیکنان، توکن‌های اکس را به ارمغان می‌آورد اما باید توجه داشته باشید که می‌توانید تنها در روزهایی خاص، توکن‌های اکس بسیاری به‌دست آورید. به‌علاوه برخی از این فعالیت‌ها هم به صرف وقت بسیار زیادی نیاز دارد که کار را برای افراد شاغل، سخت می‌کند.

اما روی هم رفته، اکسی اینفینیتی از بهترین ارز دیجیتال های متاورس به‌شمار می‌رود که تجربه فوق‌العاده‌ای از جهان متاورس را به شما ارائه می‌دهد.

ارزهای دیجیتال، بازی‌ها و توکن‌های متاورس بسیاری وجود دارد که می‌توانید در رابطه با آن‌ها جستجو کنید. ما سعی کردیم در این بخش، بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد را از دید کاربران و متخصصان این زمینه، به شما معرفی کنیم. در ادامه به نحوه‌های مختلف کسب درآمد از متاورس می‌پردازیم.

الین ورلدز (TLM)

الین ورلدز (TLM)
الین ورلدز (TLM)

الین ورلدز (Alien Worlds) یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن، کاربران برای منابع کمیاب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. توجه داشته باشید که هر بازیکنی که بخواهد در این بازی شرکت کند، باید کیف پول WAX Cloud داشته باشد.

به‌محض این‌که کاربران به این بازی وارد شدند، می‌توانند ماینینگ را هم آغاز کنند و توکن‌‌های TLM که مخصوص این بازی است را دریافت نمایند. الین ورلدز که یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد است، توکن TLM را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و آن‌ها هم با استفاده از آن می‌توانند بازی را بهتر از قبل مدیریت کنند.

TLM در این بازی نه‌تنها برای مدیریت آن، بلکه برای استخراج توکن‌های بیشتر، شرکت در فعالیت‌های مختلف بازی و خرید اقلام درون آن مورداستفاده کاربران قرار می‌گیرد. این بازی با سرعت بسیار زیادی در حال رشد کردن است و بازیکنان آن می‌توانند به‌راحتی کسب درآمد کنند. بااین‌حال، شاید رابط کاربری این بازی برای گیمرهای حرفه‌ای کمی ساده باشد.

انجین (ENJ)

یکی دیگر از بازی‌هایی که کاربران را قادر می‌سازد از طریق متاورس کسب درآمد کنند، پلتفرم انجین است. با استفاده از این بازی، کاربران می‌توانند اقلام دیجیتالی را خریدوفروش کنند. برای این‌که کاربران بتوانند کار خود را با این پلتفرم آغاز کنند، باید اقلام دیجیتالی خود را با ارزش‌گذاری نمایند.

انجین (ENJ)
انجین (ENJ)

بعد از این مرحله، آن‌ها می‌توانند به تجارت این اقلام دیجیتالی بپردازند و بر اساس قرارداد موجود، آن‌ها را خریدوفروش کنند و بعد از فروش هر کالا، توکن ENJ دریافت نمایند. مانند سایر ارزهای دیجیتال متاورس، برای توکن ENJ هم محدودیت‌هایی وجود دارد. برای مثال، تنها یک میلیارد توکن ENJ ایجاد و عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند توکن‌های ENJ خود را در کیف پول این برنامه ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید:

این کیف پول به کاربران این امکان را می‌دهد که به بازی‌های متصل شده، به اقلام دیجیتالی دسترسی داشته باشند و در نهایت، از آن‌ها استفاده کنند. همچنین آن‌ها با استفاده از این کیف پول می‌توانند به‌راحتی به خریدوفروش اقلام دیجیتالی بپردازند. به همین دلیل هم ما انجین را یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد می‌دانیم که به کاربران این امکان را می‌دهد که بازار خود را گسترش دهند.

این بازی با استفاده از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌شود و به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند. بااین‌حال، بازی انجین یک پلتفرم منبع‌باز نیست و به همین دلیل هم به‌سختی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. کاربران می‌توانند این بازی را از طریق وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها آغاز کنند.

ایلوویوم (ILV)

یکی دیگر از بازی‌های بسیار جذاب متاورس که به کسب درآمد افراد کمک می‌کند، بازی ایلوویوم است که در سبک نقش‌آفرینی (RPG) به کاربران این امکان را می‌دهد که به ماجراجویی بپردازند. در این بازی، گیمرها می‌توانند مأموریت‌های زیادی را به اتمام برسانند و در این مسیر، با موجوداتی به نام ایلوویال روبرو می‌شوند و با دنیای پر رمز و راز آن‌ها همراه می‌شوند.

ایلوویوم (ILV)
ایلوویوم (ILV)

هر یک از این موجودات، قابلیت‌ها، سطح‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف مخصوص به خود را دارد و بیشتر از 100 ایلوویال در این بازی وجود دارد. می‌توانی بعد از پیدا کردن آن‌ها، آن‌ها را نگه داشته و برای بعداً ارتقا دهید. این موجودات و سایر اقلام موجود در این بازی، همه NFTهایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که در متاورس به کسب درآمد بپردازید.

به‌طورکلی، می‌توانیم این‌گونه بگوییم که ایلوویوم یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد است که مبتنی بر شبکه اتریوم کار می‌کند. در این بازی، توکن‌هایی با نام ILV نام دارند که برای شروع بازی، به هیچ توکنی نیاز نخواهید داشت. اما توجه داشته باشید که تمام ساختار این بازی، حول محور توکن ILV می‌چرخد. برای کسب درآمد در بازی ایلوویوم، کاربران می‌توانند با به اتمام رساندن هر مأموریت، توکن‌های ILV را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

گالا گیمز (GALA)

گالا گیمر یکی از بازی‌های محبوب متاورس شناخته می‌شود که کاربران در آن می‌توانند کنترل بیشتری بر عملکرد خود داشته باشند. با استفاده از ارز دیجیتال این بازی که GALA نام دارد، آن‌ها این امکان را دارند که انواع بخش‌های بازی را راحت‌تر از قبل انجام دهند.

گالا گیمز (GALA)
گالا گیمز (GALA)

علاوه بر این، کاربران در این پلتفرم می‌توانند اقلام دیجیتالی را به دیگران فروخته و کسب درآمد کنند. هنگامی که گالا گیمز بخواهد به کاربران خود پاداش دهد، از توکن GALA استفاده می‌کند. به بیان دیگر، می‌تواند این‌گونه گفت که GALA توکن اصلی این برنامه بوده و بعد از به اتمام رساندن هر بخش، به کاربران پاداش داده می‌شود.

علاوه بر این، کاربران با استفاده از توکن GALA می‌توانند صدایی در را در پلتفرم خود اضافه کنند که تأثیر زیادی در نحوه عملکرد آن‌ها خواه داشت. این ویژگی به آن‌ها کمک می‌کند که کنترل بی‌نظیری بر بازی و نحوه استفاده خود از گالا گیمز داشته باشند. توکن GALA راه زیادی برای رشد دارد و انتظار می‌رود که به‌زودی بتواند جای خود را در متاورس باز کند.

بلاک‌چین فلو (FLOW)

یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد که با طراحی‌های دیجیتالی نشان داده می‌شود، بلاک‌چین فلو نام دارد. این پلتفرم غیرمتمرکز یکی از بازی‌های موردعلاقه بسیاری از توسعه‌دهندگان است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز، بازی‌ها و اقلام دیجیتالی خود را پشتیبانی کنند. این برنامه امنیت بسیار زیادی دارد و می‌توانید از این بابت کاملاً مطمئن باشید.

بلاک‌چین فلو (FLOW)
بلاک‌چین فلو (FLOW)

ارز دیجیتال مخصوص به این پلتفرم، FLOW نام دارد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به کسب درآمد بپردازند. با استفاده از این توکن، کاربران می‌توانند به تجارت بپردازند و به ابزارهای داخلی بلاک‌چین فلو هم دسترسی داشته باشند. این بازی هم مانند سایر موارد ذکرشده، پاداش‌ها را با استفاده از توکن اصلی خود، یعنی FLOW می‌دهد.

ومیکس

ومیکس یکی از پلتفرم‌های بلاک‌چین است که برای بازی و کارهای دیگر، یعنی کسب درآمد طراحی شده است. کاربران می‌توانند اقلام دیجیتالی و NFT موجود در این پلتفرم را برنده شوند و یا حتی خود آن‌ها را بسازند. سپس این NFTها را با دیگران معامله کرده و توکن‌های WEMIX به دست بیاورند.

ومیکس
ومیکس

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ومیکس یکی از جدیدترین پلتفرم‌هایی است که در این زمین فعالیت می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که به خریدوفروش ارزها و یا اقلام دیجیتالی بپردازند. برای خرید توکن WEMIX، شما می‌توانید از سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و یا ETH هم استفاده کنید.

NetVRk

NetVRk هم یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد است که عملکرد آن شباهت زیادی به سایر توکن‌های ذکرشده متاورس دارد. با استفاده از این توکن و بازی، کاربران می‌توانند ملک، خانه، خودرو و سایر اقلام دیجیتالی تولید کرده و آن‌ها را به فروش برسانند.

NetVRk
NetVRk

علاوه بر این، شما این امکان را دارد که برخی از مکان‌های مجازی برای تبلیغات را هم خریداری کنید و به کسب درآمد بپردازد. این ویژگی به شما کمک می‌کند که درآمد پسیو داشته باشید و درنتیجه، توکن‌های بیشتری داشته باشید. در نهایت، این امر باعث می‌شود که بتوانید دنیای خود را تا حد زیادی ارتقا داده و درآمد چشمگیری کسب کنید. ‌

با استفاده از توکن این برنامه، شما می‌توانید بخشی از سهام NetVRk را نیز خریداری نمایید و بر اساس تعداد توکن‌های متاورس در سهام شما، مقدار ثابتی سود دریافت نمایید. متاورس NetVRk به کاربران خود این امکان را می‌دهند که نیای مجازی خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی بسازند. این پلتفرم یک تجربه بی‌نهایت و جذاب را به شما عرضه می‌کند که جوایز زیادی هم برای بازیکنان خود در نظر گرفته است.

بااین‌حال، این بازی تعدادی هم معایب دارد که بهتر است از آن‌ها مطلع شوید. برای مثال، یکی از معایب NetVRk این است که روی شبکه اتریوم کار می‌کند و همچنین هزینه‌های آن هم به نسبت زیاد است. ازآنجاکه NetVRk جدیدتر از سایر پلتفرم‌های متاورس است، شاید هنوز اشکالاتی داشته باشد که از چشم ما پنهان است.

های استریت (HIGH)

برنامه های استریت هم یکی دیگر از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد است که قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه را می‌توان روشی امن برای خریدوفروش مجازی دانست. توکن بومی این بازی، HIGH نام دارد که کاربران برای کسب درآمد از آن استفاده می‌کنند.

های استریت (HIGH)
های استریت (HIGH)

های استریت به‌گونه‌ای است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که در حین بازی کردن، به کسب درآمد بپردازند. علاوه بر خریدوفروش آنلاین، کاربران های استریت می‌توانند با دشمنان در این پلتفرم به مبارزه پرداخته و برای پیروزی در این نبرد، از اقلام موجود در فروشگاه آن استفاده نمایند.

علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که توکن HIGH به گیمرها این امکان را می‌دهد که درمورد تصمیمات مهم این پلتفرم، رأی دهند. همچنین آن‌ها می‌توانند از طریق شرط‌بندی، سود قابل‌توجهی در این پلتفرم به دست بیاورند.

فلوکی اینو (FLOKI)

احتمالاً خیلی از شما نام فلوکی اینو را شنیده‌اید. فلوکی اینو یکی از بازی‌های محبوب متاورس به شمار می‌رود که بعد از شیبا اینوی ایلان ماسک، نام‌گذاری شد. همچنین خوب است بدانید که طرفداران شیبا اینو دست به تولید ارز دیجیتال FLOKI زده‌اند.

فلوکی اینو (FLOKI)
فلوکی اینو (FLOKI)

این پلتفرم دارای سه بخش کلی است که کاربران بر اساس نیازهای خود، می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. والهاها که اولین پروژه فلوکی اینو است، مربوط به بخش بازی این پروژه می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید به بازی کردن بپردازید. این پروژه را می‌توان یکی از بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد دانست.

دومین پروژه فلوکی اینو هم FlokiPlaces نامیده می‌شود که مکانی برای خریدوفروش توکن‌ها و اقلام دیجیتالی است. در نهایت، آخرین بخش این پروژه هم دانشگاه فلوکی (Floki University) نام دارد که یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای یادگیری و آموزش مطالب مختلف است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

جمع‌بندی

بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد از جالب‌ترین موضوعات اخیر بوده که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در این مقاله نیز به آن پرداختیم. در حقیقت متاورس، رویای زندگی در آینده بوده که در جهان حال حاضر، به وجود آمده است.

این جهان پیشرفته، یک جهان بی‌حدومرز است که شما می‌توانید هرآنچه که تصور می‌کنید را در آن انجام دهید. ما در مقاله امروز به این جهان جالب، برترین بازی‌ها و ارزهای دیجیتال آن پرداختیم و همچنین برترین راه‌های کسب درآمد از این جهان را خدمت شما توضیح دادیم. امیدواریم که بتوانید تجربه‌ای فوق‌العاده در این جهان داشته باشید.

سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین بازی های متاورس پاسخ خواهیم داد.

بهترین بازی‌های متاورس چیستند؟

بازی‌های دسنترالند (مانا)، سندباکس (سند)، استار اطلس (ATLAS) و اکسی اینفینیتی (آکس) از جمله بهترین بازی‌های متاورس هستند.

چگونه از طریق متاورس درآمد کسب کنیم؟

علاوه بر کسب درآمد از طریق بازی‌های ذکر شده، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با خرید آنلاین، سفر و توریسم و شرکت در پارتی آنلاین و کنسرت در متاورس درآمدزایی کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درودبرشما،درموردبلاک توپیاهیچ نظری ندادیدچون من منتظربودم توردیف ۵و۶قراربدید ولی اصلا نام نبردید

    پاسخ