;
coinex

دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) با زیرنویس چسبیده

قسمت جدید سریال محبوب The Wheel of Time از راه رسید. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان با زیرنویس چسبیده دسترسی داشته باشید.

یکی از جدیدترین سریال‌های ژانر فانتزی، مجموعه The Wheel of Time محصول آمازون پرایم بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به پای خود بنشاند. داستان این سریال از رمانی 13 جلدی به همین نام اقتباس شده و فصل اول از روی اولین جلد ساخته شده است.

به دلیل استقبال بینندگان، سریال چرخ زمان برای فصل دوم نیز تمدید شده و به احتمال زیاد در سال آینده شاهد پخش آن خواهیم بود. حال در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) با زیرنویس چسبیده فارسی همراه ما باشید.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

دانلود سریال The Wheel of Time 2021

سریال The Wheel Of Time دومین پروژه‌ی بزرگ و پرهزینه‌ی آمازون بعد از سریال ارباب حلقه‌ها بوده که براساس رمانی به‌همین نام و نوشته‌ی رابرت جردن (Robert Jordan) ساخته شده است.

اگر بخواهیم در ابتدا چرخ زمان را به شما معرفی کنیم، می‌توان آن را یک چرخ هفت پره‌ در نظر گرفت که رشته‌ی زندگی انسان‌ها را می‌بافد. با چرخش یک دور این چرخ، عصری سپری شده و عصر بعدی از راه می‌رسد.

این سریال جهانی را به تصویر می‌کشد که مردم در آن اسب‌سواری می‌کنند و با شمشیر و تبر می‌جنگند و از طرفی دیگر هم به عصرهای مختلف، زندگی‌های دوباره و ارواح‌ بازمانده معتقدند، جادوها نقش به‌سزایی را در زندگی‌شان ایفا می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان
دانلود قسمت ششم سریال چرخ زمان با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال چرخ زمان قسمت 7 بدون سانسور / دانلود سریال The Wheel of Time قسمت ششم با زیرنویس چسبیده

در این دوران زن‌ها می‌توانند قدرتی ماورایی داشته باشند و به کمک آن از دنیا دربرابر سیاهی‌ها محافظت کنند. حال اژدهایی که در عصر قبلی دنیا را نابود کرده است، در وجود کسی دوباره متولد شده و ارتش خدای نور باید قبل از اینکه خدمتگذاران تاریکی بیابندش، اژدها را پیدا کند.

موارین، یکی از آن زن‌های آیس سدای قدرتمند با پنج نفر به نام رند ال‌ثور، اگوین، مت، پرین و ناینیو آشنا می‌شود و باور دارد که یکی از آنها اژدها‌ست. آنها خیلی زود راهی سفری طولانی به سوی برج سفید می‌شوند که در این بین با خطرات مختلفی مواجه می‌شوند.

در ادامه برای دانلود قسمت ششم سریال چرخ زمان با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید. شما می‌توانید نظر منتقدین در خصوص این سریال را نیز در تکراتو مطالعه کنید. برای دانلود سریال The Wheel of Time 2021 در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 5 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت 7 بدون سانسور

دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)
دانلود سریال چرخ زمان قسمت 7 بدون سانسور / دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان / دانلود قسمت 7 سریال The Wheel of Time بدون سانسور
  • نام سریال: چرخ زمان (The Wheel of Time)
  • ژانر: ماجراجویی، تخیلی
  • کارگردان: Rafe Judkins
  • بازیگران: Kae Alexander, Naana Agyei Ampadu, Hammed Animashaun

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت 7 بدون سانسور با کیفیت 480p از تلگرام

دانلود سریال The Wheel of Time قسمت ششم با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720p از تلگرام

دانلود سریال چرخ زمان قسمت 7 بدون سانسور با کیفیت 1080p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 7 سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر