;
coinex

نسخه بلوری اسپایدرمن: راهی به خانه نیست کی می‌آید؟

در این نوشتار از تکراتو به سوال نسخه بلوری اسپایدرمن: راهی به خانه نیست کی می‌آید؟ جواب خواهیم داد. با ما در تکراتو همراه باشید.

وب سایت The Direct در یکی از گزارش‌های اختصاصی خود از تاریخ انتشار نسخه بلوری Spider-Man: No Way Home پرده برداشته است.

والت دیزنی وظیفه نشر تمامی فیلم‌ها و سریال‌های فرنچایز Marvel Cinematic Universe را بر عهده دارد اما یک مورد استثنا وجود دارد که از قضا بسیار مهم است. سونی پیکچرز دهه‌ها پیش امتیاز مرد عنکبوتی را بدست آورد و همچنان آن را دارد.

در نتیجه، وظیفه اکران Spider-Man: No Way Home روی دوشش قرار دارد. از آنجایی که فاصله چندانی با آغاز پخش در سینماها نداریم، بلیت فروشی آغاز شده و علاقه‌مندان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بلیتی را تهیه کنند.

در همین حین، گروه دیگری از علاقه‌مندان به مراجع رسمی چشم دوخته و منتظر هستند زمان انتشار نسخه بلوری اعلام شود. به هر حال، امکان اکران یک فیلم سینمایی جدید در تعداد قابل‌توجهی از کشورهای جهان وجود ندارد.

همچنین دانلود Spider-Man No Way Home با کیفیت پرده (HDCAM) [زیرنویس فارسی چسبیده] را در سایت برایتان قرار داده‌ایم.

نسخه بلوری اسپایدرمن

هایپ بسیار زیادی پیرامون جدیدترین اقتباس سینمایی مرد عنکبوتی وجود دارد. دلیل این موضوع را می‌توان در داستان جستجو کرد. در پی اجرای یک طلسم توسط دکتر استرنج، نظم جهان‌های موازی بهم ریخته و شاهد تداخل میانشان هستیم. این تداخل شرایطی را به وجود می‌آورد تا آنتاگونیست‌های فیلم‌های قدیمی مرد عنکبوتی مقابل نسخه تام هالند (Tom Holland) پیتر پارکر قرار بگیرند. در ضمن، منابع غیررسمی تاکید دارند توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) هم در جریان Spider-Man: No Way Home بار دیگر لباس مرد عنکبوتی را به تن می‌کنند. اگرچه این موضوع توسط دست‌اندرکاران تکذیب شده، به لطف شواهد متعدد می‌توان آن را قطعی دانست.

وب سایت The Direct در جدیدترین گزارش اختصاصی خود تاریخ انتشار نسخه بلوری Spider-Man: No Way Home را فاش کرده است. با توجه به آنچه در متن آمده، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی) فیلم مزبور را در خانه خود تماشا کنند. در صورتی که تاریخ اعلام شده صحت داشته باشد، شاهد یک سنت شکنی از سوی سونی هستیم. این استودیو قسمت‌های پیشین مرد عنکبوتی را با گذشت سه ماه راهی شبکه نمایش خانگی کرده بود اما این بار شاهد یک فاصله ۴ و نیم ماهه هستیم.

نسخه بلوری Spider-Man: No Way Home

تام هالند اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت Collider انجام داده است. او در بخشی از صحبت‌های خود فاش کرد پیش از اینکه ایده تداخل جهان‌های موازی تایید شود، قرار بود قسمت سوم Spider-Man تقابل مرد عنکبوتی و کراون شکارچی را به تصویر بکشد. بازیگر بریتانیایی همچنین از گفتگو درباره جزئیات اجتناب کرد. به هر حال ممکن است در آینده دور یا نزدیک داستان مزبور به فیلم سینمایی تبدیل شود.

اقتباس سینمایی کراون شکارچی هم اکنون توسط سونی پیکچرز در حال ساخت بوده و نقش اصلی آن به آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) سپرده شده است. وظیفه کارگردانی هم روی دوش آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) قرار دارد که نام‌های Training Day و Olympus Has Fallen در پرونده هنری‌اش دیده می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فیلمنامه موجود نیست اما می‌دانیم با اقتباس از کمیک بوک Kraven’s Last Hunt نوشته می‌شود. در ضمن، از آنجایی که ارتباط Sony’s Spider-Man Universe و Marvel Cinematic Universe رسما تایید شده، کراون در فیلم‌های MCU هم توسط جانسون به تصویر کشیده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص نسخه بلوری اسپایدرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر