;
coinex

مارول مرد عنکبوتی 4 را خواهد ساخت

در این نوشتار از تکراتو به شما میگوییم که احتمالا مارول مرد عنکبوتی 4 را خواهد ساخت. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از این قسمت دریافت کنید.

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی در فرنچایز اسپایدرمن از دنیای سینمایی مارول عنوان کرده است که ایده‌های جالبی برای دنباله فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دارد. پس از آنکه ایمی پاسکال کارگردان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست عنوان کرد که در آینده سه‌گانه‌ای جدید از مرد عنکبوتی با بازی تام هالند برای استودیو مارول خواهد ساخت، هم اکنون به نظر می‌رسد که ساخت فیلم مرد عنکبوتی 4 آغاز شده و در مراحل ابتدایی قرار دارد. با این حال استودیو مارول و خود تام هالند عنوان کرده‌اند که هنوز هیچ قرارداد رسمی بسته نشده و هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست.

تنها نزدیک به یک هفته به اکران فیلم جنجال‌برانگیز مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست زمان باقی مانده و هم اکنون زمزمه ساخت قسمت چهارم این فرنچایز به گوش می‌رسد.

هالند خطاب به Fandom عنوان کرد که هنوز مشخص نیست که آیا او در آینده همچنان در نقش پیتر پارکر  در MCU حضور خواهد داشت یا خیر اما با این حال مطمئن است که آینده بزرگی برای مرد عنکبوتی وجود خواهد داشت و اگر لازم باشد تا او این عنوان را به هنرمند دیگری بدهد با کمال میل این کار را انجام خواهد داد و تا همین جای کار او به هرآنچه که آرزو داشته است رسیده.

همچنین اگر به دنبال نسخه بلوری اسپایدرمن راهی به خانه نیست هستید نوشتار نسخه بلوری اسپایدرمن: راهی به خانه نیست کی می‌آید؟ را مطالعه کنید.

مرد عنکبوتی 4

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت طرفداران مرد عنکبوتی قرار نیست دوباره شرایط پس از فیلم Spider-Man: Far From Home را تجربه کنند و فیلم Spider-Man 4 هم‌اکنون مراحل اولیه ساخت را پشت سر می‌گذارد.

باتوجه‌به صحبت‌های فایگی، فیلم مرد عنکبوتی 4 هنوز در مراحل اولیه و بررسی ایده‌های داستانی برای ادامه ماجراجویی اسپایدرمن است. در این مصاحبه پاسکال در ابتدا در مورد امیدهایی که برای فیلم مرد عنکبوتی 4 دارد صحبت کرد و فایگی در ادامه به شکل مستقیم ساخت این فیلم را تایید کرد.

مرد عنکبوتی 4

کوین فایگی گفت:

من و ایمی به‌همراه دیزنی و سونی در مورد قسمت بعدی صحبت می‌کنیم و کار کردن روی داستان فیلم بعدی را آغاز کرده‌ایم و فیلم روند توسعه فعالی دارد. من این موضوع را به این‌ خاطر گفتم که طرفداران دیگر دوباره شرایط و اتفاقات و نگرانی پس از فیلم Far From Home را تجربه نکنند و این شرایط این‌بار اتفاق نخواهد افتاد.

براساس این صحبت‌ها اکنون سونی و مارول روابط بسیار خوبی دارند و مرد عنکبوتی 4 با همکاری آن‌ها ساخته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص مرد عنکبوتی 4 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واقعلا دمتون گرم خیلی خوب میشه اگه ساخته بشه به نظر من هرچند قسمت بسازن خیلی خوب میشه😎

    پاسخ

    سلام عالیه

    پاسخ