;
coinex

بهترین انیمه های کمدی 2024 [16 انیمه خنده‌دار برتر]

در مطلب پیش رو قصد داریم برخی از بهترین انیمه های کمدی 2024 را به شما معرفی کنیم. پس اگر از علاقه‌مندان ژانر کمدی در انیمه‌ها هستید، با ما باشید.

دنیای انیمه‌ها دنیای جذابی است که تقریبا می‌توان در هر ژانر و تم و موضوعی در آن یک یا چند انیمه جذاب و دیدنی پیدا کرد. با وجود اینکه تقریبا عموم انیمه‌ها حتی در مواقعی کوتاه و جنبه‌ای طنز و خاص خود دارند، اما موضوع بحث ما در این مطلب، انیمه‌هایی هستند که در ژانر کمدی قرار می‌گیرند. پس در معرفی بهترین انیمه های خنده دار با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین انیمه های کمدی 2024

در این مطلب لیستی از برترین انیمه های کمدی آماده کرده‌ایم و شما می‌توانید با دیدن این انیمه‌ها لحظات شادی را تجربه کنید. انیمه‌های کمدی معمولا داستان‌های نسبتا ساده‌ای دارند و هدف اصلی آن‌ها این است که با لحظاتی خنده‌دار و متنوع، خنده را بر لب شما بیاورند. در ادامه با لیست بهترین انیمه های جدید کمدی با ما باشید.

امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2024، بهترین فیلم های 2024 و ترسناک ترین فیلم های 2024 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2024، بهترین فیلم های عاشقانه 2024، بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین انیمیشن های 2024 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

موشوکی تنسی: تناسخ یک بیکار فصل دو پارت 2 (Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Season 2 Part 2)

بهترین انیمه های کمدی
بهترین انیمه های کمدی
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

پارت دوم فصل دوم انیمه محبوب موشوکی تنسی به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 در سال جدید میلادی منتشر می‌شود. داستان این مورد از بهترین انیمه های خنده دار درباره یک مرد کاملا بیکار و ناامید است که بعد از یک زندگی سراسر غمگینانه و پر از انزوا، فوت می‌کند. او اما با حفظ خاطرات زندگی قبلی خود در یک دنیای فانتزی و جدید در وضعیتی جدید در بدن پسری به نام رودئوس گوریرات تناسخ پیدا می‌کند.

همین موضوع سبب می‌شود تا شخصیت اصلی داستان مصمم شود در زندگی جدید بدون هیچ پشیمانی از اقداماتش، از همه چیز لذت ببرد.

ماشل: جادو و عضله فصل 2 (Mashle: Magic and Muscles: Season 2)

بهترین انیمه های کمدی 2024

  • ژانر: کمدی، اکشن، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

بعد از پخش فصل اول انیمه ماشل: جادو و عضله، این انیمه به سرعت به یکی از بهترین انیمه های جدید بدل شد و همین مسئله سبب شد تا پرشمار طرفداران آن، انتظار فصل دوم را بکشند.

حالا مشخص شده که در اوایل سال 2024، فصل دوم این انیمه به عنوان یکی از بهترین انیمه های کمدی سریالی پخش می‌شود. داستان این عنوان از برترین انیمه های کمدی درباره زندگی شخصیت مش است که در جهانی زندگی می‌کند که نداشتن قدرت‌های جادوگری و تسلط به سحر نوعی نقص محسوب می‌شود.

مش که فاقد این قدرت‌ها است، در عوض قدرت بدنی بسیار زیادی دارد و این مسئله تا حدی نقص او را رفع می‌کند. با این وجود مش برای حمایت از پدر خود در تمام دوران کودکی از او در برابر بی‌رحمی‌های دنیا حفاظت کرده، به آکادمی جادوگری ایستون می‌رود تا به هر ترتیب ممکن به سحر و جادو مسلط شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

بهترین انیمه های 2024

  • ژانر: کمدی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از موردانتظارترین و بهترین انیمه های سریالی کمدی در سال جدید میلادی احتمالا انیمه Delicious in Dungeon خواهد بود. این انیمه ترکیب جذابی از تم خیال‌انگیز و فانتزی با جذابیت‌های جهان آشپزی است.

داستان این مورد از بهترین انیمه های 2024 درباره سه دوست است که اژدها خواهر یکی از آن‌ها را می‌بلعد و این سه برای نجات دادن او، وارد سیاه‌چاله‌ای هزارتومانند می‌شوند تا با استفاده از جادوهای موجود در این سیاهچاله بتوانند او را نجات دهند.

این سه نفر البته آذوقه و تدارک و کمی با خود به سیاه‌چاله می‌برند و این مسئله سبب می‌شود تا به مرور با بحران غذا مواجه شوند. همین مسئله باعث می‌شود که آن‌ها ناگزیر به خوردن هیولاهای سیاهچاله شوند. در این بین، کوتوله خوش‌ذوق و جذابی به نام سنشی به این گروه می‌پیوندد. سنشی آشپز بسیار ماهری است و در عملیات نجات هم به کمک این سه نفر می‌آید.

دختران ستایش برانگیز هوکایدو (Hokkaido Gals Are Super Adorable)

بهترین انیمه های خنده دار

  • ژانر: کمدی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

دختران ستایش‌برانگیز هوکایدو یکی از بهترین انیمه های کمدی 2024 است که بنابر مانگایی به همین نام ساخته شده است. داستان این مورد از بهترین انیمه های خنده دار درباره نوجوانی دبیرستانی به نام سوباسا شیکی است که از توکیو به هوکایدو آمده و در این شهر به یکی جذاب‌ترین و شیک‌پوش‌ترین دختران شهر علاقه‌مند می‌شود. این دو خیلی زود درگیر یک رابطه عاشقانه جدی می‌شوند.

این انیمه البته با طراحی جذاب، دیالوگ‌های طنزآمیز و حرکات خنده‌آور شخصیت‌های خود به یکی از برترین انیمه های کمدی سال نیز بدل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای

بهترین انیمه های 2023

کونو سوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت‌انگیز فصل 3 (Kono Suba: God’s Blessing on This Wonderful World: season 3)

بهترین انیمه های کمدی سریالی

  • ژانر: کمدی، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از بهترین انیمه های جدید سالیان اخیر، انیمه کونو سوبا: موهبت خداوند در این دنیای شگفت‌انگیز است. فصل سوم این انیمه یکی از بهترین انیمه های سریالی کمدی است که در سال 2024 پخش می‌شود و طرفداران مشتاقانه انتظار آن را دارند.

داستان این مورد از بهترین انیمه های 2024 درباره کازوما و گروه همراهان ماجراجوی او است که به تلاش‌های مضحک و خنده‌داری دست می‌زنند. کونو سوبا از موفق‌ترین انیمه‌های سالیان اخیر بوده که اقبال شگفتی به آن شده است و انتظار بر این است که فصل سوم آن هم از موفق‌ترین فصول آن باشد.

در حال حاضر از داستان فصل سوم جزئیات دقیقی نمی‌دانیم اما احتمالا کازوما و همراهان پرطرفداران از جمله الهه آکوا، جادوگر شیفته انفجار، مگومین و جنگجوی صلیبی همچنان به تلاش‌ها و چالش‌های خنده‌دار خود ادامه خواهند داد.

مرد تک مشتی فصل 3 (One Punch Man: season 3)

بهترین انیمه های سریالی کمدی

  • ژانر: اکشن، کمدی
  • تاریخ انتشار: سه ماهه دوم 2024

یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های تمام سالیان اخیر در ژانر اکشن و کمدی، انیمه جذاب مرد تک مشتی است که دو فصل نخست کوتاه آن به حدی بین انیمه‌دوستان محبوب و پرسروصدا شد که از زمان پایان فصل دو، بسیاری مشتاقانه انتظار فصل 3 و ماجراجویی‌های سایتاما را می‌کشند. این انیمه بی‌تردید از بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما است.

داستان متفاوت و شیوه خاص روایت ماجرا در انیمه مرد تک مشتی، بعید است کسی را شگفت‌زده نکند. در این انیمه خبری از آن روند پرچالش، سخت، طاقت‌فرسا و البته تکراری شکوفا شدن استعدادهای شخصیت اصلی نیست و از همان ابتدای داستان، شما متوجه می‌شوید که شخصیت اصلی از بس قدرتمند است، نسبت به زندگی و دنیا بی‌تفاوت شده است!

شخصیت و دیالوگ‌های خاص سایتاما به عنوان شخصیت اصلی، مرد تک مشتی را به یکی از بهترین انیمه های خنده دار بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های زامبی

بلیچ: جنگ خونین هزارساله: درگیری (Bleach: Thousand- Year Blood War- The Conflict)

برترین انیمه های کمدی

  • ژانر: اکشن، کمدی، درام
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

شاید برای کسانی که انیمه‌ها را تا حدی دنبال می‌کنند، بلیچ انیمه‌ای به مراتب خشن‌تر و اکشن‌تر از حدی باشد که بتوان به آن جنبه کمدی داد. اما کسانی که بلیچ را از ابتدا تا امروز دنبال کرده باشند با طنز خاصی که سازندگان با ظرافت در لایه‌های خشونت و اکشن تابانده‌اند آشنا هستند.

همین مسئله در کنار اهمیت فوق‌العاده بلیچ به عنوان یکی بهترین انیمه های 2024 و تمام دوران سبب شد تا تصمیم بگیریم حداقل برای توصیه به تماشا هم که شده، بلیچ را در فهرست بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما جای دهیم.

بلیچ از زمان انتشار تا امروز و در تمام مدت زمان طولانی که روایت می‌شده، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انیمه‌ها بوده است. آرک پایانی بلیچ تاکنون در دو بخش منتشر شده و پارت سوم و پایانی نیز احتمالا در 13 قسمت، امسال و به عنوان یکی از بهترین انیمه های جدید منتشر می‌شود.

خادم سیاه فصل 4 (Black Butler: Season 4)

بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما

  • ژانر: اکشن، کمدی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

با وجود گذشت بیش از شش سال از پخش آخرین قسمت انیمه محبوب و جذاب خادم سیاه، این انیمه هنوز هم طرفداران زیادی دارد. دارک بودن کلی تم انیمه باعث نشده که سازندگان از تزریق کمی نمک و طنز منصرف شوند و همین موضوع باعث شده تا خادم سیاه نیز همیشه یکی از بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما باشد.

حالا که خبر آمده فصل چهارم این انیمه بالاخره بعد از شش سال در سال 2024 پخش می‌شود، طرفداران خادم سیاه مشتاقانه انتظار تماشای ادامه ماجراهای کالج وستون را می‌کشند.

داستان این انیمه در فصول پخش‌شده درباره این کالج که یکی از معتبرترین مدارس بریتانیا محسوب می‌شود جریان داشت. این مدرسه با وجود تمام حوادث و اتفاقات عجیبی که در آن رخ می‌دهد هیچ‌گاه به دولت اجازه دخالت در امور خود را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های کره ای

دان دادان (Dandadan)

بهترین انیمه های جدید

  • ژانر: کمدی، ماورایی، اکشن
  • تاریخ انتشار: در طول 2024

یکی از موردانتظارترین و احتمالا بهترین انیمه های کمدی 2024 انیمه جدید دان‌دادان خواهد بود. بالاخره استودیو Science Saru با انتشار یک پوستر رسمی در اواخر سال 2023، ساخت انیمه‌ای بر اساس یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مانگاهای جدید سالیان اخیر را تایید کرد.

انیمه موردانتظار دان‌دادان بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده و در تیزر کوتاهی که چندی پیش از آن منتشر شد شاهد برخی صحنه‌های کوتاه از آن بودیم. از زمان انتشار این تیزر و معرفی اولیه Dandadan به عنوان یکی از بهترین انیمه های کمدی سریالی اعلام شد که این انیمه در سال 2024 پخش می‌شود، اما هنوز هیچ تاریخ دقیق‌تری برای این موضوع اعلام نشده است.

گرچه جزئیاتی از داستان انیمه Dandadan منتشر نشده، اما داستان مانگا درباره مومو آیاسه، یک دختر دبیرستانی است که شدیدا به وجود ارواح و جهان باقی باور دارد، اما به موجودات فضایی باور ندارد.

این در حالی است که اکارون که یکی از مهمترین همکلاسی‌های مومو آیاسه است به وجود فضایی‌ها اعتقاد دارد اما ارواح را باور ندارد. این دو که بر سر این موضوع به اختلاف‌نظر شدیدی برخورده‌اند، تصمیم می‌گیرند برای اثبات این موضوع که حق با کدام یک است هم را به چالشی دعوت می‌کنند تا مشخص شود چه کسی راست می‌گوید. در شروع داستان، مومو و اکارون به سمت مکان‌ها و موقعیت‌های ماورالطبیعه حرکت می‌کنند، اما این تازه آغاز ماجراجویی این دو است.

مانگا دان‌دادان را یوکینوبو تاتسو خلق کرده و جلد اول آن در سال 2021 منتشر شده است. تا به امروز از این مانگا 11 جلد نوشته و چاپ شده و داستان آن همچنان ادامه دارد.

از تیم سازندگان دان‌دادان که از جمله برترین انیمه های کمدی سال جدید محسوب می‌شود فقط می‌دانیم که فوگا یاماشیرو کارگردان و هیروشی سکو نویسنده فیلمنامه است.

اوروسی یاتسورا (Urusei yatsura)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی، عاشقانه، علمی تخیلی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از موردانتظارترین موارد در لیست بهترین انیمه های کمدی 2024 انیمه جدید اوروسی یاتسورا است که البته بازآفرینی یک اثر قدیمی‌تر از دهه هشتاد میلادی محسوب می‌شود.

داستان این انیمه درباره آتارو موروبوشی است که شخصیت احمق و بسیار بدشانسی محسوب می‌شود. بدشانسی عجیب این شخصیت اما در زمان تهاجم بیگانگان به زمین تاثیرگذار است چراکه در زمان حمله مهاجمان بیگانه با نام اونی‌ها، آتارو به عنوان نماینده انسان‌ها برای دوئل در برابر یکی از فضایی‌ها انتخاب می‌شود.

این یک موقعیت و شانس بی‌نظیر برای آتارو فراهم می‌کند تا بتواند از شر بدشانسی خلاص شود. در این دوئل او مقابل لوم، ختر رهبر اونی‌ها قرار دارد. این دوئل چیزی شبیه به یک بازی گرگم‌به‌هوا است و لوم که آبرو برایش از پیروزی مهمتر است در دوئل بازنده می‌شود.

مسئله اما اینجاست که طی سوتفاهمی، لوم به اشتباه، پیشنهاد ازدواج آتارو به دوست‌دختر خودش شینوبو میاکه را به خود می‌گیرد و از اینجا زندگی آتارو بار دیگر به حالت سابق و سراسر بدشانسی بازمی‌گردد. چراکه در شرایط جدید آتارو ضمن تلاش برای حفظ شینوبو، باید لوم را نیز راضی نگه‌دارد! با این روایت و با توجه به تریلر کوتاهی که از این انیمه منتشر شده، انتظار می‌رود با یکی از برترین انیمه های کمدی سال طرف باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های ترسناک جهان

نشانه‌ای از محبت (A Sign of Affection)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از خاص‌ترین موارد در فهرست بهترین انیمه های سریالی کمدی در سال 2024، انیمه نشانه‌ای از محبت است. داستان این انیمه درباره یوکی، دختر جوان ناشنوایی است که یک روز در شرایطی استرس‌آمیز مورد درخواست راهنمایی یک توریست انگلیسی قرار می‌گیرد.

یوکی که ناشنواست دچار استرس شدیدی می‌شود اما در همین حین، ایتسوومی که یک پسر جذاب و باجذبه به نظر می‌رسد به کمک یوکی می‌آید. به مرور و در طول داستان شاهد صحنه‌های عاشقانه و البته طنز زیادی از داستان رابطه این دو هستیم. پس نشانه‌ای از محبت را به عنوان یکی از بهترین انیمه های جدید حتما در لیست تماشای سال 2024 خود داشته باشید.

رامن آکانکو (Ramen Akaneko)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی
  • تاریخ انتشار: ژوئیه 2024

یکی از بهترین انیمه های جدید 2024 می‌تواند انیمه رامن آکانکو باشد. داستان این انیمه درباره شخصیتی به نام تاکامو است که یک سگ است و ناگهان خود را در یک فروشگاه رامن که توسط گربه‌ها اداره می‌شود می‌بیند. نکته اینجاست که آکانکو حالا باید به عنوان نگهبان اختصاصی محل کار گربه‌ها کار کند. موضوعی که به خودی خود می‌تواند داستان را به یک طنز عجیب بدل کند.

در تیزر کوتاهی که از این انیمه منتشر شده نیز اطلاعات خاصی از داستان مشخص نیست و صرفا یک گربه را در حال تهیه یک کاسه نودل ژاپنی خوشمزه می‌بینیم. با این وجود شاید شاهد یکی از بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

شخصیت پایین‌رده توموزاکی (Bottom-Tier Character Tomozaki)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمه های سریالی کمدی در سالیان اخیر که در ژانر کمدی و عاشقانه منتشر شده، انیمه جذاب شخصیت پایین‌رده توموزاکی است. داستان این انیمه جذاب درباره شخصیتی به نام فومیا توموزاکی است که به عنوان یک فرد منزوی، عمده وقت خود را صرف بازی کردن می‌کند و در این زمینه مهارت بسیار خوبی دارد.

فومیا با وجود این مهارت بالا به دلیل منزوی بودن شدید، در تعاملات اجتماعی بسیار ضعیف عمل می‌کند و این مسئله شخصیتی درون‌گرا را برای او سبب شده است.

وضعیت اما همیشه اینگونه نمی‌ماند در ادامه داستان این مورد از بهترین انیمه های کمدی سریالی شاهد وارد شدن شخصیت هینامی به زندگی فومیا هستیم. هینامی که در واقع هم‌بازی فومیا محسوب می‌شود، از جمله جذابترین دختران مدرسه فومیا است و می‌کوشد به او در غلبه بر چالش‌هایش در تعاملات اجتماعی کمک کند تا او بتواند برای خود دوستان بیشتری پیدا کند.

روش اشتباه برای استفاده از جادوی شفابخش (The Wrong Way to Use Healing Magic)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی، اکشن، فانتزی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین کمدی سریالی در سال 2024 انیمه روش اشتباه برای استفاده از جادوی شفابخش محسوب می شود. این انیمه اقتباسی از لایت‌ناولی با همین عنوان است که با نام نویسنده‌ای ناشناس به نام کوروکاتا در 25 مارس 2016 منتشر شد.

این کتاب حدود 5 سال بعد به انگلیسی ترجمه و منتشر شد. نویسنده ابتدا این لایت ناول را در وبسایتی اختصاصی منتشر کرد و سپس هم با همکاری شرکت انتشاراتی MF Books imprint، آنرا به صورت چاپی عرضه کرد.

داستان درباره شخصیتی به نام کن اوساتو است که یک دانش‌آموز عادی دبیرستانی با نمرات متوسط محسوب می‌شود. با وجود اینکه کن چندان به افراد فوق‌العاده و غیرعادی علاقه ندارد، اما در زمان مواجهه با رئیس و معاون شورای دانش‌آموزی که هر دو بسیار محبوب و فوق‌العاده هستند، با آن‌ها دوست می‌شود.

ماجرا وقتی به هم می‌ریزد که دو دوست جدید کن به جهانی دیگر احضار می‌شوند و  او هم هم همراه آن‌ها احضار می‌شود. کن افسرده که راهی برای بازگشت نمی‌بیند، تسلیم شده و تصمیم می‌گیرد بی‌سروصدا در دنیای جدید روزگار بگذراند.

در همین شرایط اما کن عادی و فراری از فوق‌العاده بودن و فوق‌العاده‌ها، ناگهان میل شدیدی در خود برای استفاده از جادوی شفابخشی در خود حس می‌کند. این نوعی خاص و نادر از جادو است که به کن اعتماد به نفس شدیدی می‌بخشد و توجه جادوگران بزرگ دیگر را نیز جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

بهترین فیلم های بیوگرافی

وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ کردم فصل 3 (That Time I Got Reincarnated as a Slime: Season 3)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: آوریل 2024

یکی از بهترین انیمه های کمدی سریالی که در سال 2024 فصل جدیدی از آن پخش می‌شود، انیمه وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ کردم محسوب می‌شود. این انیمه اولین بار در سال 2018 با داستان و شخصیت‌های خاص خود پخش شد و بلافاصله توجه بسیاری را جلب کرد.

شخصیت اصلی این انیمه، ریمورو تپست به عنوان یک هیولای ترسناک تناسخ کرده و دوباره متولد شده است. در حال حاضر جزئیات خاصی از داستان فصل سوم این انیمه نمی‌دانیم اما انتظار بر این است که مانند دو فصل قبل شاهد صحنه‌های کمدی و اکشن زیادی باشیم.

تسوکیمیچی: فانتزی مهتاب فصل 2 (Tsukimichi: Moonlit Fantasy: Season 2)

بهترین انیمه های کمدی

  • ژانر: کمدی، اکشن، فانتزی، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از موردانتظارترین موارد در لیست بهترین انیمه های 2024 انیمه تسوکیمیچی: فانتزی مهتاب است. فصل نخست این انیمه موفق به جلب نظر افراد زیادی شد و حالا خبر خوب برای طرفداران، پخش فصل دوم انیمه از ابتدای سال 2024 است.

داستان فانتزی مهتاب درباره میسومی است که یک شخصیت عادی محسوب می‌شود. او ناگهان به یک دنیای فانتزی جدید منتقل می‌شود که او را با چالش‌های بسیار جدید و عجیبی مواجه می‌کند.

سوالات متداول

بهترین انیمه‌های کمدی 2024 کدامند؟

در این مطلب، لیست کاملی از بهترین انیمه‌های کمدی سال 2024 به شما معرفی کردیم اما برخی از بهترین موارد این لیست عبارتند از رامن آکانکو، اوروسی یاتسورا، دان‌دادان، مرد تک مشتی، ماشل: جادو و عصله و دختران ستایش‌برانگیز هوکایدو.

انیمه‌های کمدی جدید در سال 2024 کدامند؟

روش اشتباه برای استفاده از جادوی شفابخش، رامن آکانکو، اوروسی یاتسورا و دان‌دادان از جمله جدیدترین انیمه‌های کمدی سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمه های کمدی 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    داداش این مدرسه زندان از کجا دانلود کنم یک قسمتش دیدم ک پسرا تو مدرسه دخترونه میرن چشم چرونی 😂😂بعد میوفتن زندان ،و تازه ناراضی هم نیستن😂از کجا دان کردی؟

    پاسخ

    تو گوگل هس بع تو بعضی از چنل های تلگرام هم هس

    پاسخ

    اوماروچان؟
    کومی سان؟
    Spy x family?
    اینا چرا نیستن

    پاسخ

    گینتاما هم خیلی خوبه🗿🗿

    پاسخ

    بهترین انیمه کمدی که هر قسمتش واقعا باهاش میتونید حال کنید معلم بزرگ اونیزوکا واقعا عالی هیچ انیمه کمدی به پای این نمیرسه 🗿
    کاگایو ساما هم خوبه اگه کمدی و عاشقانه دوست دارید ببینید

    پاسخ

    انیمه ماشل هم خیلی خوبه

    پاسخ

    بله جوجو خیلی کمدیه حتما پیشنهاد میشه فقط یخورده کمدیش درد داره 😐 آخه جوجو کجاش کمدیه ؟

    پاسخ

    انیمه The Devil Is a Part-Timer سینمایی نداره؟

    پاسخ

    انیمه کمدی که واقعا نتونستم حلوی خمدمو بگیر یکی رمانتیک کیلر بود کهواقعا شبیهش وجود نداره و کاگویا ساما لاو ایز وار⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩

    پاسخ

    اون کاور انیمه ای که گذاشتی اون اول سمت راست ایم انیمه اش چیه؟ کاور سابت منظورمه اون اول

    پاسخ

    به نظر من تنها انیمه های طنز حقیقی اونایی که منو خندوندن‌ فقط مرد تک مشتی..‌همون وان پانچ من‌‌ و گرند بلو و صد البته سم ترین انیمه عمرم یعنی مدرسه زندان هستن

    پاسخ

    انیمه زندگی فاجعه بار سایکی کوسو رو حتما ببین پاره میشی

    پاسخ

    داداش این مدرسه زندان از کجا دانلود کنم یک قسمتش دیدم ک پسرا تو مدرسه دخترونه میرن چشم چرونی 😂😂بعد میوفتن زندان ،و تازه ناراضی هم نیستن😂از کجا دان کردی؟

    پاسخ

    آخه ناموسا جوجو کجاش کمدی هست

    پاسخ