;
coinex

بهترین فیلم های کره ای 2024 ؛ معرفی عناوین جذاب سینمای کره

دوستداران سینمای کره طبیعتا امسال هم خود را برای تماشای بهترین فیلم های کره ای 2024 آماده می‌کنند. اما بهترین‌های سال جدید کدامند؟

فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در ایران همیشه طرفداران زیادی داشتند و در ایران هم فیلم و سریال کره‌ای و بازیگران معروف کره‌ای بسیار محبوب هستند. در سالیان اخیر با درخشش صنعت فیلم و سریال کره در سطح بین‌المللی با آثار شاخصی چون انگل در بین فیلم‌ها و اسکوئید گیم در بین سریال‌ها، صنعت فیلم‌سازی و سریال‌سازی کره نگاه‌های جهانی را به خود جلب کرده است و طبیعی است که بیش از گذشته اخبار سینمای کره دنبال شود.

حالا و در آغازین روزهای سال 2024 و با توجه به اینکه پیش از این در تکراتو بهترین سریال‌های کره‌ای 2024 را به شما معرفی کردیم، در این مطلب به بهترین فیلم های مورد انتظار کره ای در سال 2024 می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های کره ای 2024

همانطور که در مقدمه هم گفتیم صنعت سینمای کره هم به موازات پیشرفت سریال‌سازی در کره پیشرفت کرده و روند درخشش و موفقیت جهانی را در سطوح بالاتری از سریال‌ها ادامه می‌دهد. داستان‌های خلاقانه و گیرا با شخصیت‌پردازی قوی از مهمترین عوامل موفقیت فیلم های کره ای جدید در سالیان اخیر بوده است.

در چند سال گذشته عناوین بسیار جذابی از سینمای کره شاهد بوده‌ایم که برخی از آن‌ها مانند انگل در سطح جهانی خوش درخشیده‌اند. اما ارمغان کره‌ای‌ها برای سال 2024 چیست؟ در این مطلب جدیدترین فیلم های کره ای در سال 2024 را به شما معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

شکارچیان بدلند (Badland Hunters)

بهترین فیلم های کره ای 2024
بهترین فیلم های کره ای 2024
  • تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2024
  • کارگردان: هیو میونگ هانگ
  • بازیگران: ما دونگ سوک، لی هی جون، لی جون یانگ، رو جونگ اوی
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی

یکی از بهترین فیلم های کره ای 2024 فیلم شکارچیان بدلند است که داستان آن در بستری پساآخرالزمانی روایت می‌شود. داستان این مورد از بهترین فیلم های کره ای جدید 2024 با وضعیت سئول بعد از یک زلزله بزرگ آغاز می‌شود.

آنطور که رسانه‌های کره‌ای می‌گویند داستان این مورد از بهترین فیلم های کره ای در سال 2024 در ادامه داستان فیلم Concrete Utopia روایت می‌شود که در سال 2023 به عنوان یک فیلم کره ای جدید پخش شد. این فیلم اکشن کره ای 2024 برای پخش از نتفلیکس تهیه شده است.

کارگردانی این فیلم کره ای جدید را هیو میونگ هانگ برعهده دارد. از جمله بازیگران فیلم سینمایی کره ای جدید Badland Hunters نیز می‌توان به ما دونگ سوک، لی هی جون، لی جون یانگ، رو جونگ اوی اشاره کرد.

بیگانه: بازگشت به آینده (Alienoid: The Return to the Future)

بهترین فیلم های کره ای 2024

  • تاریخ انتشار: 10 ژانویه 2024
  • کارگردان: چوی دونگ هون
  • بازیگران: ریو جون یول، کیم وو بین، کیم تائه ری، لی هنی، یوم جونگ آه، جو وو جین، جین سون کیو
  • ژانر: فانتزی، اکشن

بیگانه: بازگشت به آینده یک فیلم اکشن کره ای 2024 است که داستان آن ادامه فیلم Alienoid محسوب می‌شود که در سال 2022 پخش شد. کارگردان این فیلم جدید کره ای چوی دونگ هون است که کارگردان فیلم سال 2022 نیز بود.

در خلاصه داستان این مورد از بهترین فیلم های مورد انتظار کره ای در سال 2024 آمده که گروهی از افراد می‌کوشند همه افراد را با بازگشت به زمان حال نجات دهند در حالی که اسرار پنهان درباره شمشیر مقدس نیز به مرور در حال فاش شدن است.

از جمله بازیگران این مورد از جدیدترین فیلم های کره ای در سال 2024 نیز می‌توان به ریو جون یول، کیم وو بین، کیم تائه ری، لی هنی، یوم جونگ آه، جو وو جین، جین سون کیو اشاره کرد. تماشای این فیلم کره ای جدید را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های جنایی کره ای

 همشهری‌ها (Citizen of a Kind)

بهترین فیلم های کره ای 2024
بهترین فیلم کره ای 2024
  • تاریخ انتشار: 24 ژانویه 2024
  • کارگردان: پارک یانگ جو
  • بازیگران: را می ران، گونگ میونگ، پارک بیونگ یون
  • ژانر: درام، اکشن

همشهری‌ها از جمله بهترین فیلم های کره ای 2024 محسوب می‌شود. داستان این مورد از بهترین فیلم های کره ای جدید 2024 درباره مادری تنها است که بعد از یک آتش‌سوزی تماسی تلفنی دریافت می‌کند. تماس‌گیرنده در این تماس مدعی است که با اطلاع از وضعیت او از بانک تماس گرفته و یک وام سخاوتمندانه به او پیشنهاد می‌دهد که زن داستان بلافاصله آن را می‌پذیرد. او اما بعد متوجه می‌شود که این ماجرا تماما کلاهبرداری بوده است.

در ادامه داستان شخصی که برای فریب این مادر با او تماس گرفته بود بار دیگر با او تماس می‌گیرد و در مورد گروه جنایتکاری که او را مجبور به فریب‌دادن دیگران کرده اطلاعاتی می‌دهد. در نتیجه شخصیت اصلی داستان یعنی مادر تصمیم می‌گیرد که این مورد را به تنهایی بررسی کند. کارگردانی این مورد از بهترین فیلم های کره ای در سال 2024 برعهده پارک یانگ جو است و از جمله بازیگران این فیلم اکشن کره ای 2024 می‌توان به را می ران ، گونگ میونگ، پارک بیونگ یون اشاره کرد.

تایرنت (Tyrant)

بهترین فیلم های کره ای 2024

  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024
  • کارگردان: پارک هون جونگ
  • بازیگران: چا سونگ وون، کیم سون هو، کیم کانگ وو
  • ژانر: اکشن

یک فیلم کره ای جدید که داستان جذابی دارد فیلم تایرنت است. این فیلم گروهی از افراد را نشان می‌دهد که بعد از اینکه آخرین نمونه از پروژه تایرنت در یک اتفاق تصادفی ناپدید می‌شود دور هم جمع می‌شوند و می‌کوشند نمونه‌ها را برای اهداف مختلفی به دست بیاورند. این فیلم یک فیلم اکشن کره ای 2024 نیز محسوب می‌شود.

از جمله بازیگران این فیلم جدید کره ای چا سونگ وون، کیم سون هو، کیم کانگ وو را باید نام برد. کارگردان این فیلم سینمایی کره ای جدید هم پارک هون جونگ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای تاریخی

هفت تیر (Revolver)

بهترین فیلم های کره ای 2024
بهترین فیلم کره ای 2024
  • تاریخ انتشار: زمانی مشخص در سال 2024
  • کارگردان: سونگ اوک اوه
  • بازیگران: جی چانگ ووک، لیم جی یون، جون دو یون
  • ژانر: درام، جنایی

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این فیلم جدید کره ای که یک عنوان جنایی محسوب می‌شود نداریم. کارگردانی این مورد از بهترین فیلم های کره ای 2024 را سونگ اوک اوه بر عهده دارد و درباره داستان آن فقط گفته شده که یک افسر پلیس سابق بعد از گذراندن دوران محکومیت خود و خروج از زندان به دنبال هدف خاصی می‌رود.

از جمله بازیگران این مورد از بهترین فیلم های مورد انتظار کره ای در سال 2024 می‌توان به جی چانگ ووک، لیم جی یون، جون دو یون اشاره کرد.

تعقیب ناامیدکننده (A Desperate Pursuit)

بهترین فیلم های کره ای 2024

  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024
  • کارگردان: کیم جائه هون
  • بازیگران: پارک سونگ وونگ، کواک سی یانگ، یون کیونگ هو
  • ژانر: اکشن

یکی از جدیدترین فیلم های کره ای در سال 2024 فیلم تعقیب ناامیدکننده است. کارگردانی این فیلم جدید کره ای بر عهده کیم جائه هون است و داستان آن نیز درباره یک کلاهبردار است که توانایی خوبی در تغییر ظاهر دارد. در این حین یک کارآگاه که با مشکل کنترل خشم مواجه است روی پرونده او کار می‌کند و در تلاش برای دستگیری او است.

از جمله بازیگران این فیلم سینمایی کره ای جدید باید به پارک سونگ وونگ، کواک سی یانگ، یون کیونگ هو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023

بهترین فیلم های کمدی جهان

 قانون شکنان: مجازات (The Roundup: Punishment)

بهترین فیلم های کره ای 2024
بهترین فیلم های مورد انتظار کره ای در سال 2024
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024
  • کارگردان: هیو میونگ هانگ
  • بازیگران: ما دونگ سوک، کیم مو یول، لی دونگ هویی
  • ژانر: اکشن، جنایی

این فیلم سینمایی کره ای جدید به کارگردانی هیو میونگ هانگ از بهترین فیلم های کره ای جدید 2024 محسوب می‌شود که قسمت چهارم سری فیلم‌های موفق The Roundup است. دیگر آثار این مجموعه عبارتند از The Outlaws که در سال 2017 پخش شد، فیلم The Roundup که در سال 2022 پخش شد و فیلم The Roundup: No Way Out که محصول سال 2023 است.

به گفته رسانه‌ها داستان فیلم The Roundup: Punishment به عنوان یکی از بهترین فیلم های کره ای در سال 2024 درباره یک کارآگاه است که خلافکاران مختلفی را دنبال می‌کند.

ستاره اولسان (Star of Ulsan)

بهترین فیلم های کره ای 2024

  • تاریخ انتشار: 24 ژانویه 2024
  • کارگردان: جونگ کی هیونک
  • بازیگران: کیم جئوم سون، چوئی وو بین، جانگ مین یانگ، دو جونگ هوان، ایم هیونگ تائه
  • ژانر: درام

ستاره اوسان نیز از بهترین فیلم های کره ای 2024 محسوب می‌شود که داستان آن به شخصیتی به نام یونهوا مربوط است که بعد از تصادف شوهر خود، در کارخانه کشتی‌سازی کار می‌کند تا بتواند هزینه زندگی را تامین کند. در همین حین اما او به طرز ناعادلانه‌ای از کار اخراج می‌شود و بدتر اینکه بستگا آن‌ها ناگهان بر سر او خراب شده و می‌خواهند زمین خانوادگی را به فروش برسانند.

پسر یونهوا نیز انسان بی‌عاری است که با سرمایه‌گذاری روی بیت کوین پول زیادی را از دست داده است. دخترش درس خود را رها کرده و در رویای فرار از خانه و رفتن به سئول است.

در چنین شرایط ناامیدکننده‌ای، فیلم رویکردی متفاوت با دیگر آثار مشابه پیش می‌گیرد. رویکردی که شاید بهتر باشد خودتان ببینید. پیام کلی این فیلم که از بهترین فیلم های مورد انتظار کره ای در سال 2024 است این است که در اتخاذ تصمیمات زندگی باید دقت کرد چراکه هیچ راه برگشتی برای تصمیمات حساس وجود ندارد. این فیلم را می‌توان بهترین فیلم کره ای 2024 دانست.

سوالات متداول

بهترین فیلم های اکشن کره ای در سال 2024 کدامند؟

شکارچیان بدلند، تایرنت، بیگانه: بازگشت به آینده و همشهری‌ها از بهترین فیلم‌های اکشن کره‌ای در سال 2024 هستند.

بهترین فیلم های درام کره ای در سال 2024 کدامند؟

ستاره اولسان و هفت تیر از بهترین فیلم های درام کره‌ای در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های کره ای 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ببخشید ولی گزینه اول سریال هستش نه فیلم و بازیگر نقش اولش هم لی دونگ ووک هستش که تو لیست بازیگران ذکر نشده……

    پاسخ